chinchill 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 11, 2014 (edytowany) Witam, zamówiłem niedawno serwer w firmie hekko.p , plan easyPack. jako że kończyła mi się umowa z poprzednim serwerem, musiałem w miarę szybko dokonać transferu danych, i uaktywnienia poczty na nowym hostingu. w niedzielę wieczorem skonfigurowałem adresy dns na serwery hekko, natomiast rano w panelu direct admin dodałem domenę do konta. Efekt był bardzo szybki już po chwili domena zaczęła wskazywać na mój serwer, a narzędzia do sprawdzania propagacji domen pokazywały że wszystko jest ok. Niestety jednak problem pojawił się przy poczcie - żadne maile nie dochodzą do nowo stworzonych skrzynek - nie dostaję również maila zwrotnego z błędem, giną gdzieś po drodze. sytuacja niezmiennie ta sama od 7 rano, hekko uparcie twierdzi ze od 7 MUSI minąć 24 godziny żeby wszystko działało bo domeny sie propagują, a moja firma ponosi straty ponieważ nie mam kontaktu z klientami, Proszę uprzejmie o poradę, bo coś czuję że jutro o 7 problem nie zniknie... domena to multilazienki.pl status i rekordy sprawdzałem między innymi na: https://www.whatsmydns.net/#NS/ http://checkdnspropagation.com/ http://viewdns.info/propagation/ http://mxtoolbox.com/ wszędzie pokazuje że jest ok. nie wiem czy ma to związek z tematem, ale nie mogę też zalogować się na żadne konto z poziomu roundcube, wyświetla się "błąd połączenia z serwerem" squirrel mail i afterlogic pozwalają na logowanie - maile wychodzące docierają. proszę o opinie w tej sprawie Serdecznie pozdrawiam, Jakub. Edytowano Sierpień 11, 2014 przez chinchill (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Sierpień 11, 2014 To jest hosting wspóldzielony. Z tym problemem powinieneś uderzać do ich supportu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chinchill 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 11, 2014 (edytowany) no tak, ich support odpowiada stałą formułką o propagacji, a ja chciałbym aby profesjonalista w tej dziedzinie faktycznie ocenił, i potwierdził czy mają racje, i że o 7 rano maile będą wpadać do skrzynki... Jestem w raczej zielony w kwestii hostingów i konfiguracji, ale zawsze myślałem że z chwilą gdy dns zaczyna wskazywać na serwery dostawcy hostingu, to wszelkie zmiany rekordów odnoszą skutek natychmiastowy Edytowano Sierpień 11, 2014 przez chinchill (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Sierpień 11, 2014 (edytowany) Uważasz, że nie jesteśmy profesjonalistami? Nie wiem na jakiej podstawie. Ponadto wymieniłeś z nami jedynie 2 wiadomości i twierdzisz, że powtarzamy jakąś regułkę.. Napisaliśmy też, że ok 24 godzin, więc nikt nie zapewni Cię, że jutro o 7 rano (mimo, że napisałeś chwilę wcześniej, że DNS zmieniłeś w niedzielę) będzie wszystko grać. Polecamy różne artykuły na temat propagacji i działania DNS. edit: Tak czy inaczej np. z Gmaila wiadomości dochodzą do naszego serwera. Edytowano Sierpień 11, 2014 przez Hekko.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kszysiu 136 Zgłoś post Napisano Sierpień 12, 2014 Jestem w raczej zielony w kwestii hostingów i konfiguracji, alenie ma ale - jestes zielony i czepiasz sie czegos co "trafi" cie wszedzie. chyba, ze ustawilbys ttl bardzo niski ale to powoduje inne komplikacje.1. jak sie na czyms nie znasz to zaplac za zrobienie tego... 2. ...albo nie oczerniaj ludzi za swoje bledy (przenoszenie na ostatnia chwile) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach