Gość Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2014 Łukasz, nie będę do niczego namawiał, mi aż tak często nie zrywa a w porównaniu z siecią Orange. Zakładam że takie coś jak sprawdzenie telefonu, czy wymiana karty SIM są tak oczywiste że nie ma sensu o nich pisać. Chyba nie sugerujesz, że na 3 telefonach na raz 3 różne numery mogą nagle przestać działać dlatego, że wszystkie telefony/karty nagle padły, że nie da się z nich dzwonić? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dominik90 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2014 Łukasz, sugeruje nie mniej ni więcej że w przypadku problemów każdy weryfikuje we własnym zakresie problem dopiero później obwinia sieć. Po za tym sieć może mieć problem z nadajnikiem i mnóstwo innych.Wypowiedzieć mogę się o swoim przypadku, tak jak z T-Mobile, miałem błędy na fakturach, trafiam na konsultantów którzy nie do końca wiedzą ile mogą zrobić, a znam osoby które są zadowolone z tej sieci. Po za tym zapewne się zgodzisz z faktem że nie ma idealnej sieci na Polskim rynku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2014 (edytowany) Generalnie ja i prawie wszyscy moi znajomi od 10 lat nie mamy abonamentow tylko korzystamy z prepaidow. Telefony kupujemy na wolnym rynku. Nie mamy parcia na super wypasione smatfony co 3 miesiace Zadnych bledow na fakturach, zadnych sms premium itp. Problemow generalnie prawie zadnych - nawet nie pamietam juz kiedy ostatnio bylem w salonie. W ofercie na karte "bez telefonu" smiem twierdzic, ze w niektorych przpadkach stawki sa ciekawsze niz w abonamencie. Aktualnie do odbierania mam Orange/Nju a do dzwonienia Play/T-Mobile ze stawką 1gr/min. Gdyby jednak Play nie dawal rady karta miala isc do kosza a w NJU zostalby wziety "abo" z nielimitowanymi rozmowami. Jak ktos zamierza przejsc do NJU to najpierw polecam przeniesienie numeru do Orange a pozniej migracje do NJU za pomoca sms'a. Odradzam przeniesienie bezposrednio do NJU. Edytowano Sierpień 7, 2014 przez pekus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2014 Tak, zasięg zależy od miejsca. Zaletą Playa i prepaida w nim, że raz doładowany (nawet kwotą 5 zł) ma ważność wychodzących przez rok. Gdy dziecku chcesz dać telefon, aby mało dzwoniło, i by było jak najtaniej to play do tego celu się nadaje. W Orange też tak da radę. Sam doładowuje w ciągu roku może ze 20zł po 5zł każde doładowanie Reszta to albo kredyt jak muszę szybko pozdzwonić albo mam pakiet internetu za te doładowania. Mniej więcej po 150MB za każde doładowanie po 5zł i mój android może się aktualizować do woli Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniack 403 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2014 (edytowany) . Edytowano Wrzesień 9, 2017 przez maniack (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2014 Chyba nie sugerujesz, że na 3 telefonach na raz 3 różne numery mogą nagle przestać działać dlatego, że wszystkie telefony/karty nagle padły, że nie da się z nich dzwonić? No ba Play mi wciskało, że właśnie tak jest. Dziwny zbieg, dziwnych okoliczności Ale umowa kończy mi się w październiku, więc już niedaleko. W playu zawsze wszystko działa (wg ich obsługi). To problem z telefonem/sim/etc. Kumpel jako tako z playa zrezygnował i przeszedł do redbulla. Umowa się skończyła, numer przeszedł na pre-paid. Handlowcy przed końcem umowy dzwonili z mega super ofertami, które można było znaleźć na stronie A jak już ukulali niestandardową, to umowa wygasła i już nie mogli jej oferować. W połowie lipca dzwoniła konsultantka, umowa mi się kończy, ble ble ble. Ma świetną ofertę, napewno będę mieć taniej. Przedstawiła ofertę i taniej faktycznie - niecałe 4 zł Powiedziałem, że mam jeszcze troche czasu i nie jetem zainteresowany, musiałem chlapnąć słuchawką, bo nie przyjmowała do wiadomości. Kilkanaście dni temu play do mnie dzwonił jednego dnia 12 (słownie: DWANAŚCIE) razy. Na następny dzień po 3 telefonie od nich odebrałem i gość jeszcze nie zdążył powiedzieć "dzień dobry", a już dostał odpowiednią wrzutkę. Do dzisiaj cisza Jakiś czas temu dzwoniła też babka z oryndżu. Przez ponad 10 minut pitolenia nie umiała przedstawić oferty innej niż na stronie, także musiałem podziękować chlapnięciem słuchawki. Ale kurier z telefonem i umową już stal w drzwiach gotowy do startu A Plus? #SOA1 Można wylewać na niego, że drogi, sraki, owaki, ale działa. Zawsze działa. Karta sim w Plusie przeżyła mi prawie 10 lat. Po prostu za dużo tych zbiegów okoliczności (i w tych zbiegach okoliczności u różnych osób następne zbiegi okoliczności, więc robi się niezłe zbiegowisko, gdzie i tak problemem jest klient) w tym playu i za dużo wciskania kitu klientom. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2014 (edytowany) Playyysss? Edytowano Wrzesień 8, 2017 przez patrys (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2014 @Miłosz, i tak nic nie jest w stanie pobić konsultantki jeszcze z Ery, która chciała mi wcisnąć jakiegoś Mixa z telefonem w takiej cenie jak był na allegro. Jak otwarcie to zaznaczyłem to dostałem w odpowiedzi niezwykle istotny argument, że dzięki skorzystaniu z jej oferty będę mógł być w gronie zacnych klientów Ery Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2014 Patrys, zbieg okoliczności Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2014 @maniack: da rade bez problemu... od pol roku mam taryfe Fresh. Kwestia znaleziena odpowiednich kodow. @Pieka: pare dni minie zanim dotrze kurier z karta od NJU. Tak ja mialem...4 dni numer byl gluchy. Next time: Plus => Orange (w salonie od reki dostalem karte) => sms => kilka chwil = NJU. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2014 Powiedziałem, że mam jeszcze troche czasu i nie jetem zainteresowany, musiałem chlapnąć słuchawką, bo nie przyjmowała do wiadomości. Widzę że to już standard we wszystkich firmach że pan/pani czeka na zgodę by zrobić aneks do umowy i nie potrafi zrozumieć że jeszcze nie jest czas. Ważne żeby prowizję złapać od klienta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Sierpień 9, 2014 lamironi, próbowałeś w ustawieniach telefonu wybrać dowolną inną sieć np. T-Mobile, Plus? Można korzystać ze wszystkich nadajników bez dodatkowych opłat. Sieć nie powinna znikać. Ja próbowałem. Po zmianie na inny nadajnik jest oczywiście lepiej, ale często podróżuje, jestem w różnych pomieszczeniach. Wybór odpowiedniego nadajnika kilka razy dziennie jest dosyć męczące. W tym przypadku dobrym rozwiązaniem byłoby dograne do telefonu oprogramowanie, które raz na x czasu skanowałoby sieci i wybierało nadajnik z najlepszym sygnałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Sierpień 9, 2014 A skoro to ma dzialać automatycznie (czym lansuje się play), to dlaczego ja mam zmieniać nadajniki ręcznie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Sierpień 9, 2014 (edytowany) Dokładnie Miłosz. Play nie przemyślał do końca tej kwestii. Wystarczyłoby oprogramowanie dla klientów sieci Play i już byłoby inaczej. Edytowano Sierpień 9, 2014 przez Lokator (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spindritf 240 Zgłoś post Napisano Sierpień 9, 2014 Ale gdzie mieliby to oprogramowanie uruchamiać? Na karcie SIM? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Sierpień 9, 2014 Nawet manualnie pobieranie oprogramowanie w tym przypadku byłoby ratunkiem. Robisz raz, i śmiga. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
akoppc 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 16, 2014 Play ma dobrą ofertę ale dobre jest też to, że inni operatorzy obniżyli ceny do playa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lamironi 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2014 Zawsze tak jest, że jak jest silna konkurencja, to klient zyskuje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2014 (edytowany) Radzę zapoznać się z niektórymi wątkami na forumplay.pl - ludzie opisują swoje problemy które niestety są prawdziwe; np. nie można zmienić taryfy we własnym zakresie za pomocą krótkiego kodu lub poprzez Play24 tylko trzeba pisać ticket do supportu lub dzwonić do BOK. Przykładowa zmiana taryfy: 25 prób, 72h, 3 tickety do supportu. http://forumplay.pl/forumdisplay.php/2-Pomoc-Play?s=c03bf49fd1b53faa07bbf6a621f20161 Edytowano Sierpień 17, 2014 przez pekus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Msc32 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 21, 2014 Też mam tam konto jako abonent play i ten Admin - jahu tak się chyba nazywa dosyć sprawnie na wszystko odpisuje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Sierpień 21, 2014 Tylko co z tego, ze sprawnie odpisuje jak realizacja uslug trwa i trwa... mnie sie zmienila taryfa dokladnie po 84h! W tym 3 tickety do BOK w tym odpowiedz na 2 jakas taka dziwna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach