NetMat 107 Zgłoś post Napisano Czerwiec 27, 2014 Cześć wszystkim, Jakiś miesiąc temu zakupiłem blok /28 w so you start, i teraz chcę go przedłużyć, ale nie mam pojęcia gdzie to zrobić, ktoś orientuje się gdzie w panelu znajdę opcję przedłużenie failover ? Pozdrawiam NetMat Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Czerwiec 27, 2014 Razem z serwerem powinno być. W managerze jest zakładka z usługami i tam powinno być to wylistowane. Jest jeszcze zakładka przedłużania usług. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetMat 107 Zgłoś post Napisano Czerwiec 27, 2014 Razem z serwerem powinno być. W managerze jest zakładka z usługami i tam powinno być to wylistowane. Jest jeszcze zakładka przedłużania usług. No właśnie coś jest chyba u mnie nie tak, bo zakładkę "renew" posiadam i w niej : Renew your services: -SYS -Additional failover SoYouStart IP Ale mam możliwość odnowienia tylko jednego dodatkowego adresu którego wykupiłem razem z serwerem, brakuje mi zakładki w której odnowiłbym dodatkowy cały blok na kolejny miesiąc a nawet rok jeśli można. W zakładce "Manage IPs" mam możliwość tylko przeniesienia failover do innego serwera soyoustart lub do OVH. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetMat 107 Zgłoś post Napisano Czerwiec 27, 2014 Any additional IP address is automatically included within the monthly invoicing cycle of the So You Start dedicated server to which it is allocated . In addition, the Customer shall be invoiced for each additional IP address when it renews the said So You Start dedicated server. W regulaminie znalazłem notkę iż KAŻDY dodatkowy adres IP (czyli blok również) jest automatycznie dodany do miesięcznego rozliczenia, jednakże żadnego mail z prośbą o zapłatę nie dostałem, a blok wygasa chyba 2014-06-30 06:36 (tak mi się wydaje, przy zamówieniu miałem możliwość płatności tylko miesięcznej, blok zakupiłem 2014-05-30 06:36) Czy ktoś miał kiedyś taki problem ? (Mam nadzieje że jest możliwość odnowienia bloku w SoYouStart, bo jak nie to w ciągu 2 dni czeka mnie naprawdę sporo roboty) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Czerwiec 27, 2014 Pisz do supportu póki masz 2 dni Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetMat 107 Zgłoś post Napisano Czerwiec 27, 2014 Pisz do supportu póki masz 2 dni Odpiszą w weekend ? Telefon z tego co widzę tylko od poniedziałku do piątku Dobra, widzę angielski support jest 24/7 jutro będę się dobijał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetMat 107 Zgłoś post Napisano Czerwiec 28, 2014 (edytowany) No to jestem po rozmowie na konsultanta czekałem 8 min, potem gdy już się połączyłem, konsultant poprosił mnie o IP serwera i przełączył mnie znowu na czekanie i słuchanie muzyczki, po 15 min znowu się odezwał i stwierdził że on zajmuje się tylko pomocą handlową i muszę zadzwonić w Poniedziałek rano i skontaktować się z pomocą techniczną. Niby w poniedziałek bloku jeszcze nie stracę, więc może jakoś to przeżyje. Edytowano Czerwiec 28, 2014 przez NetMat (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach