wilder 0 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2014 Cześć, czy ktoś miał doświadczenie z tą firmą? Jak wygląda kontakt z supportem czy też awaryjność usług (VPS/dedyki)? Pozdrawiam, Łukasz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zaam 0 Zgłoś post Napisano Maj 25, 2014 Witam, Przez ponad rok zero problemów, na początku jak i w całym okresie support bardzo pomocny. Z mojej strony bardzo plecam firmę. Pozdrawiam Zbigniew Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szefkuchni.pl 0 Zgłoś post Napisano Maj 26, 2014 Cześć, czy ktoś miał doświadczenie z tą firmą? Jak wygląda kontakt z supportem czy też awaryjność usług (VPS/dedyki)? Pozdrawiam, Łukasz Współpracowałem z nimi przez kilka lat. Hostowałem sklepy internetowe i grę online. support jest profesjonalny, firma elastycznie podchodzi do Klienta, bada jego potrzeby i dostarcza spersonalizowane rozwiązania. przez ten okres czasu nie odnotowałem żadnych awarii ani uciążliwych niedostępności. Prace administracyjne zawsze były planowane z dużym wyprzedzeniem i w godzinach nocnych. Z mojej strony mogę polecić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Maj 26, 2014 To firma ze sporym stażem, mieli suwaki do ustawiania zasobów i wyliczanie na tej podstawie cen, zanim jeszcze powstała moda na "chmury" w Polsce. Można powiedzieć, że przetarli szlaki ;-). Korzystałem przez jakieś dwa lata i nie było żadnych problemów. Jest dość drogo, ale wiadomo za co się płaci. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jobland.pl 0 Zgłoś post Napisano Maj 26, 2014 Bezproblemowe i indywidualne podejście do klienta, bardzo elastyczna oferta, profesjonalne wsparcie i doradztwo. Gdyby tylko wszystkie firmy w ten sposób działały... Serdecznie polecam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marco9 0 Zgłoś post Napisano Maj 29, 2014 Witam,Właściciel firmy poprosił mnie o komentarz w tym wątku. Jestem zadowolony z usługi, więc chętnie poświęcam na to trochę mojego czasu. Korzystam z VPS tej firmy dosyć długo. Pierwszą fakturę za serwer znalazłem z listopada 2011. To juz ponad 3 lata. Wcześniej korzystałem z innej firmy, której VPS i dostęp do niego nie był jednak na poziome wydajności, który potrzebowałem. Przetestowałem w tym czasie trzy inne firmy, w tym waw.net.pl, na który się zdecydowałem. Stabilność wydajności VPS i stabilność dostępu przez internet są tu na poziomie i w cenie, których nie znalazłem u innych dostawców. W ciągu tych 3 lat przerwy w pracy serwera, które zauważyłem ja lub moi klienci były może dwie. Musiałbym przejrzeć historię wszystkich emaili. Jeśli ktoś sobie zażyczy, mogę to zrobić. Za każdym razem reakcja administratora była w ciągu maksymalnie kilku godzin. Bez problemu radzę sobie z konfiguracją i administracją serwerem, jednak specjalistą w tym nie jestem, ale za każdym razem, kiedy mam w związku z tym jakieś pytanie, administrator rzeczowo odpowiada i proponuje jakieś rozwiązanie. W międzyczasie miałem migrację serwera na inny system operacyjny. Administrator zaproponował testowy VPS, gdzie spokojnie mogłem wszystko poinstalować, przetestować i jak byłem gotowy, to serwery były podmienione. Bez żadnych dodatkowych opłat. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach