Igorek 26 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2014 Wykonałem po 22 przed wczoraj dwa przelewy, potrzebne było mi potwierdzenie, okazuje się, że potwierdzenia nie ma. Dzwonię na infolinie dostaję informacje, że mają jakieś prace i za godzinę będzie wszystko działać. Po 10 godzinach nie mogąc dodzwonić się na infolinie skorzystałem z wirtualnego działu, tutaj taka sama śpiewka i za godzinę będzie wszystko w porządku. Po 18 godzinach delikatnie mówiąc zadzwoniłem podku..... do banku gdzie ktoś przyjął zgłoszenie, ale na prośbę, bym dostał telefon jak sprawa się rozwinie to już nie, bo to globalna awaria. Jak poinformowałem, że zawiadomię prasę o takiej sytuacji nagle ton rozmowy się zmienił, i nie było problemu by ktoś do mnie zadzwonił w przypadku rozwiązania sytuacji. Ale teraz minęło już 35 godzin, a pieniędzy na moim koncie nie ma ani potwierdzenia, pieniądze same wyparowały. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2014 Ja tam jestem zdania żeby usługi bankowe powieżać bankom, a nie operatorom telekomunikacyjnym. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2014 Po pierwsze - nie denerwuj się. Po drugie - na spokojnie napisz (i wyślij) pismo reklamacyjne. Po trzecie - jeśli w ciągu 2 tygodni nie dostaniesz odpowiedzi to napisz kolejne pismo - wniosek o udostępnienie nagrań / zapisów rozmów z wirtualnego oddziału ze względu na przygotowania do postępowania arbitrażowego. Po czwarte - jeśli nie dostaniesz odpowiedzi w ciągu 30 dni od doręczenia pisma z kroku 2) albo ta odpowiedź będzie mało satysfakcjonująca, to złóż wniosek o arbitraż: http://www.zaradni.pl/biznes-i-finanse/jak-zlozyc-skarge-do-bankowego-arbitrazu-konsumenckiego/1,3615 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2014 Ja tam jestem zdania żeby usługi bankowe powieżać bankom, a nie operatorom telekomunikacyjnym. True. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Maj 14, 2014 Ja tam jestem zdania żeby usługi bankowe powieżać bankom, a nie operatorom telekomunikacyjnym. Nie bądź taki cwany, bo niektórzy zakładali konto w Alior Sync, a nie w T-mobile. Ja osobiście wycofałem większość środków i zostawiłem tylko walutę tam... Swoją drogą niedługo taki sam los czeka Mbank... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ola_DM 3 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2014 Jak to Mbank?? Mają coś w planach? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Groszeq 21 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2014 Ktoś ma jakieś pomysły gdzie teraz warto założyć konto? Alior Sync skusił mnie wpłatomatami, paypalem (jeszcze wtedy był darmowy), darmowym prowadzeniem i kartą. Mam telefon w T-Mobile i gdyby nie gorszy zasięg innych sieci bym od nich uciekł. Konta bankowego u nich na pewno nie chcę mieć (nie chcę mieć z nimi związku zwłaszcza przy pieniądzach). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ola_DM 3 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2014 Ja mam w Mbanku wlasnie od 6 lat i nie narzekam. Nigdy nie mialam zadnych problemow Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
outmc 1 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2014 konto w mbanku mam 10 lat i równiez polecam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Maj 14, 2014 Mbank wchodzi w fuzje z Orange, nie wiadomo tylko jeszcze z kim wejdzie w deal Play Ten Paypal już chyba nie istnieje w T-mobile, aczkolwiek nie wiem bo nie używałem. T-mobile jako operator komórkowy bardzo dobry, jednak powiązanie telekomu z bankiem, mi się nie podoba Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zoxovsky 9 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2014 Mbank wchodzi w fuzje z Orange I po co ta plotka z dupy ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Maj 14, 2014 Dzieciaku dobieraj słownictwo http://www.pb.pl/3604432,75213,orange-polska-i-mbank-zawarly-partnerstwo-w-obszarze-uslug-finansowych Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2014 Z tego linku co wrzuciłeś patrys wynika że jednak mbank nie wchodzi w fuzję taką jak Sync z Tmobile tylko stworzą nową oddzielną platformę bankową bazującą na systemie mbanku. Jak to się wszystko skończy okaże się za jakiś czas. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zoxovsky 9 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2014 Dzieciaku dobieraj słownictwo http://www.pb.pl/3604432,75213,orange-polska-i-mbank-zawarly-partnerstwo-w-obszarze-uslug-finansowych Nie nazywaj mnie dzieciaczkiem, czytaj dokładnie artykuł :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Maj 14, 2014 @robson345: tak, ale patrząc na Plus Bank czy ostatnie działania T-mobile z Aliorem ... "Orange Polska oraz mBank zawarły szereg umów dotyczących współpracy w przedmiocie usług finansowych (...)". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Cad0s 3 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2014 haha ... hahah.. hahah uśmiałem się jak koń do pustego wiadra. Przelew dochodzi z innego banko do banku docelowego od 1- 3 dni roboczych. Też bym olał sprawę jak by koleś na dzień dobry zagroził mi.... A daje głowę sobie obciąć że koleś wyolbrzymił całą sytuację i jest ona już załatwiana albo w jej trakcie. ,( bo gdy zakładałem konto to także czekałem do 3 dni) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Maj 14, 2014 3 dni? To chyba do chin przez 8 innych banków. Max 3 sesje czekasz zależnie w jakim banku o której jest... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2014 Wysyłając SEPA jednego dnia bez znaczenia o której godzinie mam go następnego dnia o 12 w Polsce zaksięgowanego na koncie. 3 dni to chyba listonosz nosi ten przelew Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach