Adrian Mazurek 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2014 Chciałbym zapytać Was o zdanie na temat Masternet.pl - zauważam od pewnego czasu spadek jakości usług - czy również macie podobne doświadczenia? Przenoszenie domeny .com trwało u mnie około 7 dni, support telefoniczny nie odpowiada a na maile zazwyczaj odpowiadają z opóźnieniem. Dziwna sprawa bo kilka miesięcy temu wydawało się być wszystko ok - niejednokrotnie rekomendowałem firmę znajomym, postanowiłem przenieść wszystkie domeny firmowe właśnie do masternet.pl - czy powinienem się bać i poszukać czegoś bardziej pewnego ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2014 Przenoszenie domeny .com trwało u mnie około 7 dni Tyle trwa transfer domen globalnych i na to nie mają wpływu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adrian Mazurek 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2014 Oki rozumiem, tylko teraz jest pewien problem. Domena ma status zawieszonej (nieopłaconej) choć zrobiłem to dwa tygodnie temu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Romson 9 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2014 Biuro Obsługi Klienta jest czynne od 10 do 17:00 oraz można kontaktować się z nim poprzez e-maila (info@masternet.pl) lub telefon komórkowy (+48 12 350 20 01). Płacisz im za usługę, a w ramach niej masz właśnie to, co Ci zapewniają: wsparcie techniczne i nie tylko. Dlaczego nie korzystasz z tego cuda? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Konrad Z. 1 Zgłoś post Napisano Marzec 17, 2015 Dzwoniłem w ostatnich dniach kilka razy i ani razu nie odebrali telefonu. Na maile odpowiadają po zbyt długim czasie. Authinfo wydali, a transfer domeny zablokowany i nie mogę jej przenieść. Dlaczego nie odblokowali jej od razu skoro poprosiłem o authinfo i oczywistym jest, że będę robić transfer, tylko muszę pisać kolejnego maila z prośbą i znowu czekać kolejne dni? To już druga taka sytuacja w tym roku. Naprawdę mi się to nie podoba ponieważ jestem klientem Masternet od kilku lat i wcześniej wszystko było na tip top. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Marzec 18, 2015 (edytowany) ..Dlaczego nie odblokowali jej od razu skoro poprosiłem o authinfo i oczywistym jest, że będę robić transfer.. Nie jest oczywiste, większość przypadków wydania kodu authinfo, dotyczy dostawców hostingu którzy wymagają podania authinfo celem weryfikacji abonenta w przypadku podpinania zewnętrznej domeny do swojego hostingu. Pomijając już całkowicie i zupełnie specyficzne zasady realizacji transferu domen globalnych... Pisze to osoba z konkurencji? Firma:FHU Edart Bez komentarza. Edytowano Marzec 18, 2015 przez MasterNETpl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Konrad Z. 1 Zgłoś post Napisano Marzec 18, 2015 (edytowany) FHU Edart zostało już usunięte z mojego profilu. Z Edartem nie współpracuję już od kilku lat? Może 5? W okolicach 2013 mieliśmy ponowić współpracę, ale nic z tego nie wyszło. Tak samo nie prowadzę CSerwer.pl, a było w mojej sygnaturce. Poprostu nie korzystam już praktycznie z WHT (można sprawdzić moje ostatnie posty) i nie zaktualizowałem danych w profilu - nie jestem osobą z konkurencji. Nadal jednak nie zmienia to faktu, że na odpowiedź z Waszego supportu czeka się kilka dni, a na infolinię nie da się w ogóle dodzwonić. Edytowano Marzec 18, 2015 przez Konrad Z. (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MikeJones 25 Zgłoś post Napisano Marzec 18, 2015 @MasterNET.pl: podaj nazwę hostingu, który wymaga, żeby podać authinfo w przypadku podpięcia zewnętrznej domeny, bo takiej rewelacji jeszcze nie słyszałem.... 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Konrad Z. 1 Zgłoś post Napisano Marzec 18, 2015 (edytowany) Dzwoniłem ponownie o godzinie 16:30, tym razem coś nowego bo pojawił się sygnał, ale... nikt nie odebrał :/ Nadal brak odpowiedzi z supportu, nie mogę przetransferować mojej domeny bo jest zablokowana. Edytowano Marzec 18, 2015 przez Konrad Z. (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Marzec 19, 2015 (edytowany) Otrzymałeś na adres email abonenta, ale jak się wysyła te same zgłoszenia z różnych adresów to zawsze coś się zagubi. #MikeJones odbywa się to losowo na zasadzie weryfikacji uprawnień abonenta do podpinanej zewnętrznej domeny. Edytowano Marzec 19, 2015 przez MasterNETpl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Marzec 19, 2015 (edytowany) #MikeJones odbywa się to losowo na zasadzie weryfikacji uprawnień abonenta do podpinanej zewnętrznej domeny. Ale gdzie, w jakiej firmie? Przez kilkanaście lat działania w internecie, przebrnięciu przez setki/tysiące domen i kilkadziesiąt różnych firm hostingowych, nigdy o takim cudzie nie słyszałem. Edytowano Marzec 19, 2015 przez is_wm (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Marzec 19, 2015 Nie wiem w jakiej firmie, nie mam czasu co chwilę sprawdzać każdej domeny gdy się ich ma pod sobą ponad kilkadziesiąt tysięcy. Użytkownicy jasno piszą, iż ich dostawca hostingu wymaga kodu authinfo aby zweryfikować uprawnienia do domeny którą chcą podpiąć, po authinfo można sprawdzić dane abonenta. Być może taka domena jest zbyt ważna lub podejrzana dla dostawcy hostingu i aby ją zaakceptować mają takie procedury, nie wnikam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Marzec 19, 2015 W takim razie nieźle Cię ci klienci wałkują, że takie rzeczy piszą, a Ty to łykasz... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Marzec 19, 2015 Bez komentarza... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 19, 2015 Dzwoniłem w ostatnich dniach kilka razy i ani razu nie odebrali telefonu. Na maile odpowiadają po zbyt długim czasie. Dzwoniłem ponownie o godzinie 16:30, tym razem coś nowego bo pojawił się sygnał, ale... nikt nie odebrał :/ Nadal brak odpowiedzi z supportu, nie mogę przetransferować mojej domeny bo jest zablokowana. Czekaj, jak to leciało? Pewnie za krótko dzwoniłeś, albo akurat osoba odbierająca telefony była w toalecie. Nie jest oczywiste, większość przypadków wydania kodu authinfo, dotyczy dostawców hostingu którzy wymagają podania authinfo celem weryfikacji abonenta w przypadku podpinania zewnętrznej domeny do swojego hostingu. Pomijając już całkowicie i zupełnie specyficzne zasady realizacji transferu domen globalnych... Dość ciekawe, tyle migracji ile już przeprowadziłem i nigdy czegoś takiego nie było. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
konar 6 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2015 Masternet to jeszcze działa? Nie odpisują na maile, nie odbierają telefonów, ale kasę na transfer domeny łyknęli z automatu. Żebym wiedział, że są tacy niekomunikatywni to bym skorzystał z innej firmy, nie są jedyni na rynku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zork 0 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2015 serwer pocztowy mx.s5 nie działa od mniej więcej 3 w nocy, telefonów nikt nie odbiera, mail od 3h bez odpowiedzi... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
abcweb 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 24, 2015 Komuś ostatnio udało się skontaktować z tą firmą? Kilka razy próbowałem tam dzwonić, nie odpisują na maile mojego Klienta w sprawie...wygenerowania faktury. Potrzebuje się on rozliczyć z tego zakupu, natomiast od dwóch tygodni nie otrzymał faktury za przedłużenie domeny, pisze maile w tej sprawie i cisza, a mnie za to gnębi. Niestety czas przenoszenia tych kilkunastu domen, które tam utrzymuję w inne miejsce trzeba chyba rozpocząć... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Luty 29, 2016 Odkopiemy, czy coś nowego wiadomo? Mój znajomy ma ten sam problem. Chciałby przedłużyć, faktury nie ma poczta zablokowana itp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 29, 2016 Odkopiemy, czy coś nowego wiadomo? Mój znajomy ma ten sam problem. Chciałby przedłużyć, faktury nie ma poczta zablokowana itp. Próbowaliście dzwonić? Infolinia: +48 12 350 20 01 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Luty 29, 2016 Kilkadziesiąt razy. Dzisiaj kilkanaście. Ani raz nie odebrane połączenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 29, 2016 Pewnie klienci się do nich z 2be.pl przenoszą Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Luty 29, 2016 Dobra, dostałem od znajomego maila to może się coś uda. co do 2be.pl to kto wie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 29, 2016 Kilkadziesiąt razy. Dzisiaj kilkanaście. Ani raz nie odebrane połączenie. Na pewno za krótko dzwoniłeś, w złej porze, albo akurat admin był w toalecie i nie zdążył dobiec do telefonu... Na 100%. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Marzec 1, 2016 Ma ktoś jakieś namiary aktualne? Bo tam jaja są jedne wielkie. Odpisują tak, że nie będę na własnym forum przeklinał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach