Skocz do zawartości
Adrian Mazurek

[Dyskusje] masternet.pl

Polecane posty

Chciałbym zapytać Was o zdanie na temat Masternet.pl - zauważam od pewnego czasu spadek jakości usług - czy również macie podobne doświadczenia?

 

Przenoszenie domeny .com trwało u mnie około 7 dni, support telefoniczny nie odpowiada a na maile zazwyczaj odpowiadają z opóźnieniem.

 

Dziwna sprawa bo kilka miesięcy temu wydawało się być wszystko ok - niejednokrotnie rekomendowałem firmę znajomym, postanowiłem przenieść wszystkie domeny firmowe właśnie do masternet.pl - czy powinienem się bać i poszukać czegoś bardziej pewnego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

Przenoszenie domeny .com trwało u mnie około 7 dni

 

Tyle trwa transfer domen globalnych i na to nie mają wpływu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od 10 do 17:00 oraz można kontaktować się z nim poprzez e-maila (info@masternet.pl) lub telefon komórkowy (+48 12 350 20 01). Płacisz im za usługę, a w ramach niej masz właśnie to, co Ci zapewniają: wsparcie techniczne i nie tylko. Dlaczego nie korzystasz z tego cuda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem w ostatnich dniach kilka razy i ani razu nie odebrali telefonu. Na maile odpowiadają po zbyt długim czasie. Authinfo wydali, a transfer domeny zablokowany i nie mogę jej przenieść. Dlaczego nie odblokowali jej od razu skoro poprosiłem o authinfo i oczywistym jest, że będę robić transfer, tylko muszę pisać kolejnego maila z prośbą i znowu czekać kolejne dni? To już druga taka sytuacja w tym roku. Naprawdę mi się to nie podoba ponieważ jestem klientem Masternet od kilku lat i wcześniej wszystko było na tip top.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

..Dlaczego nie odblokowali jej od razu skoro poprosiłem o authinfo i oczywistym jest, że będę robić transfer..

 

Nie jest oczywiste, większość przypadków wydania kodu authinfo, dotyczy dostawców hostingu którzy wymagają podania authinfo celem weryfikacji abonenta w przypadku podpinania zewnętrznej domeny do swojego hostingu.

Pomijając już całkowicie i zupełnie specyficzne zasady realizacji transferu domen globalnych...

 

Pisze to osoba z konkurencji?

  • Firma:FHU Edart

    Bez komentarza.

 

Edytowano przez MasterNETpl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

FHU Edart zostało już usunięte z mojego profilu. Z Edartem nie współpracuję już od kilku lat? Może 5? W okolicach 2013 mieliśmy ponowić współpracę, ale nic z tego nie wyszło. Tak samo nie prowadzę CSerwer.pl, a było w mojej sygnaturce. Poprostu nie korzystam już praktycznie z WHT (można sprawdzić moje ostatnie posty) i nie zaktualizowałem danych w profilu - nie jestem osobą z konkurencji. Nadal jednak nie zmienia to faktu, że na odpowiedź z Waszego supportu czeka się kilka dni, a na infolinię nie da się w ogóle dodzwonić.

Edytowano przez Konrad Z. (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem ponownie o godzinie 16:30, tym razem coś nowego bo pojawił się sygnał, ale... nikt nie odebrał :/ Nadal brak odpowiedzi z supportu, nie mogę przetransferować mojej domeny bo jest zablokowana.

Edytowano przez Konrad Z. (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałeś na adres email abonenta, ale jak się wysyła te same zgłoszenia z różnych adresów to zawsze coś się zagubi.

 

#MikeJones odbywa się to losowo na zasadzie weryfikacji uprawnień abonenta do podpinanej zewnętrznej domeny.

Edytowano przez MasterNETpl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
#MikeJones odbywa się to losowo na zasadzie weryfikacji uprawnień abonenta do podpinanej zewnętrznej domeny.

Ale gdzie, w jakiej firmie? Przez kilkanaście lat działania w internecie, przebrnięciu przez setki/tysiące domen i kilkadziesiąt różnych firm hostingowych, nigdy o takim cudzie nie słyszałem.

Edytowano przez is_wm (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w jakiej firmie, nie mam czasu co chwilę sprawdzać każdej domeny gdy się ich ma pod sobą ponad kilkadziesiąt tysięcy.

Użytkownicy jasno piszą, iż ich dostawca hostingu wymaga kodu authinfo aby zweryfikować uprawnienia do domeny którą chcą podpiąć, po authinfo można sprawdzić dane abonenta.

Być może taka domena jest zbyt ważna lub podejrzana dla dostawcy hostingu i aby ją zaakceptować mają takie procedury, nie wnikam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dzwoniłem w ostatnich dniach kilka razy i ani razu nie odebrali telefonu. Na maile odpowiadają po zbyt długim czasie.

Dzwoniłem ponownie o godzinie 16:30, tym razem coś nowego bo pojawił się sygnał, ale... nikt nie odebrał :/ Nadal brak odpowiedzi z supportu, nie mogę przetransferować mojej domeny bo jest zablokowana.

Czekaj, jak to leciało? Pewnie za krótko dzwoniłeś, albo akurat osoba odbierająca telefony była w toalecie.

 

 

Nie jest oczywiste, większość przypadków wydania kodu authinfo, dotyczy dostawców hostingu którzy wymagają podania authinfo celem weryfikacji abonenta w przypadku podpinania zewnętrznej domeny do swojego hostingu.

Pomijając już całkowicie i zupełnie specyficzne zasady realizacji transferu domen globalnych...

Dość ciekawe, tyle migracji ile już przeprowadziłem i nigdy czegoś takiego nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masternet to jeszcze działa? Nie odpisują na maile, nie odbierają telefonów, ale kasę na transfer domeny łyknęli z automatu. Żebym wiedział, że są tacy niekomunikatywni to bym skorzystał z innej firmy, nie są jedyni na rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

serwer pocztowy mx.s5 nie działa od mniej więcej 3 w nocy, telefonów nikt nie odbiera, mail od 3h bez odpowiedzi... :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Komuś ostatnio udało się skontaktować z tą firmą? Kilka razy próbowałem tam dzwonić, nie odpisują na maile mojego Klienta w sprawie...wygenerowania faktury. Potrzebuje się on rozliczyć z tego zakupu, natomiast od dwóch tygodni nie otrzymał faktury za przedłużenie domeny, pisze maile w tej sprawie i cisza, a mnie za to gnębi. Niestety czas przenoszenia tych kilkunastu domen, które tam utrzymuję w inne miejsce trzeba chyba rozpocząć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Odkopiemy, czy coś nowego wiadomo? Mój znajomy ma ten sam problem. Chciałby przedłużyć, faktury nie ma poczta zablokowana itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Odkopiemy, czy coś nowego wiadomo? Mój znajomy ma ten sam problem. Chciałby przedłużyć, faktury nie ma poczta zablokowana itp.

 

Próbowaliście dzwonić?

 

Infolinia: +48 12 350 20 01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Kilkadziesiąt razy. Dzisiaj kilkanaście. Ani raz nie odebrane połączenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Pewnie klienci się do nich z 2be.pl przenoszą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Dobra, dostałem od znajomego maila to może się coś uda.

 

co do 2be.pl to kto wie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Kilkadziesiąt razy. Dzisiaj kilkanaście. Ani raz nie odebrane połączenie.

 

Na pewno za krótko dzwoniłeś, w złej porze, albo akurat admin był w toalecie i nie zdążył dobiec do telefonu...

 

Na 100%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Ma ktoś jakieś namiary aktualne? Bo tam jaja są jedne wielkie. Odpisują tak, że nie będę na własnym forum przeklinał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×