Gość Zgłoś post Napisano Kwiecień 18, 2016 Panel w Home nie ogarnia (a przynajmniej kiedyś tak było) jeśli domena jest u nich kupiona, podpięta pod dnsy cloudflare, a fizycznie jest hostowana w home Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rittersport 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2016 Witajcie, Pozwolę sobie pociągnąć ten wątek, problemy jakby znajome: home.pl zablokowało usługę hostingu podając jako przyczynę atak DDoS. Próbą przywrócenia strony do życia mogłoby być CloudFlare - i tu zaczynają się schody: poczta. W home.pl żeby działała, to domena musi być utrzymywana na ich DNS. Przenosiny poczty w tej chwili na inny hosting nie wchodzą w grę. Co byście poradzili? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2016 a wczym jest problem? ja mam domenę na cloudflare a pocztę w tej samej domenie na prokonto.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2016 Przenosiny poczty w tej chwili na inny hosting nie wchodzą w grę. Co byście poradzili? Taka mają politykę, może po prostu napisz do nich? a wczym jest problem? ja mam domenę na cloudflare a pocztę w tej samej domenie na prokonto.pl eh.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rittersport 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2016 Taka mają politykę, może po prostu napisz do nich? Hej, rozmowy z konsultantami home.pl mam już za sobą, nie potrafili nic doradzić w temacie CloudFlare, choć widać że nie jestem pierwszy który się z tym boryka. Na ich oficjalnym forum: Aby poczta działała na home.pl, domena musi kierować na serwery DNS home.pl. CloudFlare nie będzie w tym przeszkadzało o ile w jego konfiguracji, faktycznie będzie przekierowanie na nasze serwery DNS (rekord NS). (...) Nie ma możliwości skierowania domeny na serwer w home.pl rekordem MX. W panelu CloudFlare można ręcznie ustawić rekordy NS i wtedy pokazuje się "NS domena.pl managed by dns.home.pl" - tylko czy takie rozwiązanie w ogóle ma sens, skoro u registrara ustawiamy autorytatywne NS na adresy typu xxx.ns.cloudflare.com? No chyba, że CloudFlare zadziała tutaj jako proxy(?). Byłbym nawet gotów to przetestować, tylko jeśli skończy się to uwaleniem setki skrzynek pocztowych bo się to home.pl nie spodobało, to już wolę nadal nie mieć dostępu do www Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lord101 18 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2016 Nie szybciej będzie przenieść tą stronę i pocztę gdzie indzie ? Przecież to kwestia koło 3-4h Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
home.pl 10 Zgłoś post Napisano Maj 9, 2016 Witajcie, Pozwolę sobie pociągnąć ten wątek, problemy jakby znajome: home.pl zablokowało usługę hostingu podając jako przyczynę atak DDoS. Próbą przywrócenia strony do życia mogłoby być CloudFlare - i tu zaczynają się schody: poczta. W home.pl żeby działała, to domena musi być utrzymywana na ich DNS. Przenosiny poczty w tej chwili na inny hosting nie wchodzą w grę. Co byście poradzili? Czy możesz podać w wiadomości prywatnej namiary na siebie (np. nazwę domeny lub serwera)? Postaramy się pomóc. Tego typu przypadki rozpatrujemy indywidualnie, zwłaszcza gdy padłeś ofiarą DDOSa na serwerze współdzielonym co afektuje również na usługi innych klientów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rittersport 0 Zgłoś post Napisano Maj 9, 2016 Nie szybciej będzie przenieść tą stronę i pocztę gdzie indzie ? Przecież to kwestia koło 3-4h Niestety informacje dostępne na stronach home.pl sugerują, że przenosząc DNS na zewnątrz odetnę także pocztę - co jest trudne do zaakceptowania. Gdyby to była tylko kwestia witryny, to już dawno stałaby gdzie indziej przekierowana przez CloudFlare. Czy możesz podać w wiadomości prywatnej namiary na siebie (np. nazwę domeny lub serwera)? Postaramy się pomóc. Tego typu przypadki rozpatrujemy indywidualnie, zwłaszcza gdy padłeś ofiarą DDOSa na serwerze współdzielonym co afektuje również na usługi innych klientów. Przekazane, proszę o weryfikację. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Maj 9, 2016 Dodajesz domenę na hostingu X. Tworzysz tam poczte, przenosisz maile, przepinasz DNSy, czekasz na propagacje DNS, masz przeniesioną poczte. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lord101 18 Zgłoś post Napisano Maj 9, 2016 Niestety informacje dostępne na stronach home.pl sugerują, że przenosząc DNS na zewnątrz odetnę także pocztę - co jest trudne do zaakceptowania. Gdyby to była tylko kwestia witryny, to już dawno stałaby gdzie indziej przekierowana przez CloudFlare. Przekazane, proszę o weryfikację. Ile masz skrzynek i ile łącznie zajmują ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rittersport 0 Zgłoś post Napisano Maj 9, 2016 Usługa jest utrzymywana na hostingu współdzielonym, a w home.pl nie ma dostępu do plików z pocztą - nie bardzo sobie wyobrażam instruowanie prawie setki użytkowników żeby przenosili pocztę między serwerami na własną rękę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Maj 9, 2016 imapsync. Nie raz przenosiłem z home klientów do innych firm. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Maj 9, 2016 Byle klientem pocztowym typu outlook, thunderbird to zrobisz (zaznaczasz np. 100 wiadomości i przeciągasz z jednego konta do drugiego), żadna filozofia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mondziu 2 Zgłoś post Napisano Maj 18, 2016 Cóż... standardzik przy dużych firmach. Prawda jest taka, że najbardziej o standardy dba się przy małych działalnościach, gdzie realny właściciel ma możliwość pilnowania wszystkiego. A tak gdzie działa ogromna spółka jest jak jest. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Polib 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2017 Znajoma nie opłaciła na następny okres hostingu w home. Dostałem od niej dostęp, mogę się zalogować do panelu administracyjnego, ale do ftp już nie, a nawet hasło od nowa ustawiałem na wszelki wypadek. Konto jest nieaktywne od kilku dni - da się jeszcze jakoś ściągnąć pliki, bazy z serwera? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
home.pl 10 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2017 Polib, to temat do naszego biura obsługi. Wyślij przez panel zgłoszenie (lub przez https://home.pl/kontakt) - konsultanci na 24h odblokują Ci serwer, abyś mógł swobodnie pobrać pliki. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Polib 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2017 Rzeczywiście się udało to rozwiązać przez BOK, dane odzyskane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jwl 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 24, 2018 Dzisiaj home.pl padło już na AMEN. Szkoda tylko że faktura co roku wyższa. Brak dostępu: do panela, do strony www.home.pl do poczty przez jaki kolwiek program, do poczty przez stronę. Nic nie działa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eSPm 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 24, 2018 U mnie to samo. Niech poziom mojej irytacji wyrazi fakt, że zachciało mi się wreszcie zarejestrować na WHT żeby to napisać. Nie działa strona główna www.home.pl, ale za to działa zakładka https://pomoc.home.pl - cóż z tego, skoro nie można się zalogować do swojego panelu, żeby cokolwiek zgłosić. Oczywiście nie działa również ftp... Żadnego komunikatu nie ma, brak możliwości kontaktu, brak informacji kiedy wróci do normy. Profesjonalizm na miarę Adwebu! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
borabora 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 24, 2018 @eSPm myślisz, że nie wiedzą o awarii i musisz im to napisać? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eSPm 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 24, 2018 @borabora Patrząc na jakość obsługi home.pl nie zdziwi mnie, że przyjdzie jakiś juzer od obsługi społeczności i napisze: "proszę o podanie twojego loginu - sprawdzimy przyczynę". Odpowiadając wprost - tak! Sądzę, że nie wiedzą co się u nich dzieje, skoro dopiero po kilku godzinach się zorientowali i twittnęli jakiś komunikat. To oczywiście żart, ale w sytuacji, gdy leżą wszystkie ich usługi pozostaje się tylko śmiać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach