kafi 2425 Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2014 Czy odnotował ktoś z was przerwy w działaniu stron hostowanych w home.pl? Dziś po godz. 13 dostałem telefon od firmy z którą współpracuję, że strona im nie działa. I faktycznie - do ok. 13:30 wyświetlała się zaślepka mówiąca, że domena jest utrzymywana na serwerach home.pl, a do poczty (webmail) nie można się było dostać, bo wyświetlany był błąd "Nie powiodło się połączenie z serwerem IMAP". Teraz już działa, ale ciekawy jestem, czy to jakiś jednostkowy przypadek, czy też coś grubszego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Infinity Tech 8 Zgłoś post Napisano Kwiecień 5, 2014 Od dłuższego czasu są problemy z Home niestety :/ Jak do supportu dzwonię czemu strona nie działała to słyszę iż, nie odnotowali żadnych usterek a problemem powoduje skrypt na serwerze. Za pierwszym razem uwierzyłem ale gdy zewnętrzna firma utwierdziła mnie, że skrypt jest OK to trochę nudne się robi gdy 5 raz słyszę to samo iż to nie ich wina eh Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
McAs 28 Zgłoś post Napisano Kwiecień 5, 2014 @glanpolnet może warto pomyśleć nad zmianą hostingodawcy ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xvps 3 Zgłoś post Napisano Kwiecień 5, 2014 Ostatnio dość często do home.pl nie dochodzi poczta, przychodzą zwrotki więc mają pewnie jakąś usterkę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
home.pl 10 Zgłoś post Napisano Kwiecień 7, 2014 kafi - rzeczywiście w piątek w okolicach godziny 13:00 były przejściowe niedogodności w dostępie do poczty przez IMAP. Sytuacja ta jednak została szybko rozwiązana. xvps - usługi działają prawidłowo, wygląda to na indywidualną sytuację, jeśli masz treści tych zwrotek wyślij je proszę przez formularz kontaktowy www.home.pl/kontakt - sprawdzimy to. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Kwiecień 7, 2014 Głównym problemem nie był brak dostępu IMAP, tylko wyświetlanie zaślepki "strona utrzymywana w home.pl". Negatywnie mogę natomiast ocenić support - raz, że nie jest w stanie udzielić jakichkolwiek sensownych informacji (no mamy awarię, zostanie w niedalekim czasie usunięta... i właściwie tyle - ale czy ten niedaleki czas to kwestia minut/godzin/dni to już konsultant nie wie); a dwa - bo na skrzynkę kontaktu technicznego przychodzi od groma wiadomości o urodzinach e-sklepów, promocyjnych wyprzedażach, dostępnej księgowości internetowej dla klientów i innych takich, ale maila o rozwiązaniu problemów z dostępnością nijak nie ma (choć w trakcie telefonicznego zgłoszenia taka prośba z mojej strony była)... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
przetargi 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 7, 2014 (edytowany) Cóż jaka firma taka obsługa - az robi złą robotę. Edytowano Kwiecień 7, 2014 przez przetargi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
home.pl 10 Zgłoś post Napisano Kwiecień 7, 2014 na skrzynkę kontaktu technicznego przychodzi od groma wiadomości o urodzinach e-sklepów, promocyjnych wyprzedażach, dostępnej księgowości internetowej dla klientów i innych takich, ale maila o rozwiązaniu problemów z dostępnością nijak nie ma (choć w trakcie telefonicznego zgłoszenia taka prośba z mojej strony była)...Opcję dostarczania mailingów można wyłączyć w panelu administracyjnym. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Kwiecień 8, 2014 Przedstawiciele @home.pl doskonale odwracają kota ogonem. Problemem nie jest to, że takie mailingi przychodzą (bo po to owa zgoda jest zaznaczona, żeby informacje od home.pl przychodziły). Problemem jest to, że wśród tych mailingów nie ma tego, co kontakt techniczny abonenta by głównie potrzebował - informacji o niedostępności/pracach tech. no i informacji o zakończeniu prac/naprawie usterki (tym bardziej, jeśli dostało się telefonicznie zapewnienie, że takowy mail zostanie wysłany). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
home.pl 10 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2014 Informacje o planowanych pracach administracyjnych i komunikaty techniczne publikujemy głównie na: https://pomoc.home.pl/komunikaty (jest RSS) oraz na Twitterze https://twitter.com/home_pl_tech Odnośnie komunikacji mailowej, przekażę uwagę do osób zajmujących się tym obszarem, dziękuję bardzo za sugestie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jak najdalej od Home.pl 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2014 Od dłuższego czasu są problemy z Home ... Jak do supportu dzwonię czemu strona nie działała to słyszę iż, nie odnotowali żadnych usterek ... Ostatnio dość często do home.pl nie dochodzi poczta... ...Negatywnie mogę natomiast ocenić support - raz, że nie jest w stanie udzielić jakichkolwiek sensownych informacji ... Cóż jaka firma taka obsługa ... Przedstawiciele @home.pl doskonale odwracają kota ogonem.... @glanpolnet może warto pomyśleć nad zmianą hostingodawcy ? Wskazałem najbardziej trafne określenia odnoszące się do działania serwisu Home.pl, a pracownicy Home.pl na okrągło tylko ściemniają lub kłamią i przerzucają odpowiedzialność - ja mogę tylko dodać, że jest to wszystko prawda, a ostatni cytat oraz mój nick mówią wszystko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
home.pl 10 Zgłoś post Napisano Kwiecień 10, 2014 Zapraszam jednak do merytorycznej dyskusji, Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jurand_z_nie_spychowa 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 22, 2014 (edytowany) Nie powiodło się połączenie z sererem IMAP to już chyba z 5 raz w ciągu 2 miesięcy !!! godzina 12:30 - 22.08.2014 skoro już o home.pl to z mojej winy zapomniałem przedłużyć hosting za który od 5 lat przepłacam a korzystam z 1% jego może (moja pierwsza strona tam stoi sentyment teraz ją stracę) Przez tyle czasu nie potrafili dopasować oferty do klienta więc ja dziękuję takiej firmie. Nie mogę się teraz połączyć przez ftp a w home.pl mówią jak 6 rok przepłacę za ich serwery to wtedy łaskawie może dostane dostęp. Ot podziękowanie za 5 lat i szereg usług które kupiłem . u nich. Od siebie potomnym odradzam wszelkie usługi w home.pl które są droższe srednio dwa razy jak u konkurencji i gdzie liczą się tylko nowe jelenie, jak już raz kupisz to potem zero zniżek na cokolwiek i zero pomocy . Nienawidzę was home.pl i życzę aby wam wszystkie serwery padły pazeraniaki jedne!!!!!!!!!! Edytowano Sierpień 22, 2014 przez jurand_z_nie_spychowa (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Sierpień 22, 2014 Skoro mowa o home... Klient ostatnio zgłaszał dziwne problemy z hostingiem u nich, konkretniej z pocztą, przyjrzałem się problemowi i wygląda to tak: - Wiadomości od wybranych serwerów w ogóle nie docierają (dawniej chyba z serwerów domeny.pl, ostatnio jeszcze z jednej dość dużej firmy hostingowej) - wiadomości znikają, nie przychodzą zwrotki do nadawcy, nie docierają wiadomości do odbiorcy - wiadomości po prostu nie ma - w losowych momentach poczta.home.pl nie działa, wywala jakieś błędy 503 lub się nie ładuje, support NIC nie wie, każdy telefon do nich kończy się informacją że to u mnie coś jest nie tak a nie u nich. Ostatnio była taka historia, że poczta.home.pl przestało działać, a klientowi chciałem ustawić filtry na skrzynce, dzwonię, konsultant twierdzi że wszystko działa na 100% i to u mnie, żebym zrestartował router, sprawdził na innym komputerze... po czym poprosiłem go żeby przeczytał dla mnie co jest napisane w prawym górnym rogu po wejściu na ich webmail, pół minuty ciszy -> "o, faktycznie coś nie działa" ... Szkoda czasu. Kolejnego zresztą klienta zabieram, bo to jest kpina. Czeski film, nikt nic nie wie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
XYZ-DG1 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 24, 2014 Ja również przyłączam się do dyskusji. Serwer home.pl to jakaś porażka jest. Instalując np. stronę na Joomla gdy coś nie działa trzeba robić jakieś dziwne obejścia, co na normalnym serwerze zajmuje to chwilę i nie sprawia problemów. Jak już się uda zainstalować stronę, jakąś bardziej zaawansowaną, z różnymi dodatkami itp. to część z nich przestaje działać bądź nie działają jak powinny. Sporo naszych klientów przeniosło się z home.pl na inny, bo też mieli już tego dość. Ciągle były jakieś problemy. Podsumowując, jeśli szukacie dobrego serwera, profesjonalnego wsparcia to jedyny serwer jaki mogę polecić (bo korzystam z niego już parę lat to kei.pl) Naprawdę godny polecenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lamironi 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 24, 2014 Ja mam Joomle w różnych wersjach na home.pl. Kiedyś, rzeczywiście jakieś obejścia musiałem tam robić, ale to było kiedyś. Aktualnie serwisy działają. Nie oznacza to wcale, że z home.pl jestem w 100% zadowolony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lovemyweb 0 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2014 Witam Zgadzam sie również miewam z home.pl problemy. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zawiedziony 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2014 Potwierdzam. Problemy z IMAP to zmora w home.pl. Zastanawiające jest to, że dwa lata temu tego typu problemów w ogóle nie było. Natomiast w tym roku notorycznie nattrafiałem na takie sytuacje i klienci też zgłaszali, że poczta nie działa... Radzę omijać tę firmę szerokim łukiem, żeby później nie świecić oczami przed klientami i własnym sumieniem! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adamfabian 0 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2015 Obsługa klienta premium działa dość prężnie i pomagają usunąć tę usterkę, ja jestem dość zadowolony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MaTyyy 2 Zgłoś post Napisano Marzec 3, 2015 @Adamfabian, super! Cieszymy się, że specjalnie założyłeś konto po to, żeby napisać tą wiadomość: D Widać ktoś od PR Home.pl wziął się do roboty, bo pewnie obroty spadły ; ) Osobiście mam dwie domeny .pl w home i ich support jest co najmniej śmieszny, wiadomość z przypomnieniem hasła nie dochodzi, a cała reszta spamu od nich(oferty reklamowe bla bla) jest normalnie dostarczana. Pisząc z adresu mailowego na który jest zarejestrowana domena i zgłaszając im błąd z dostarczaniem resetu hasła każą wysłać wniosek pisemny pocztą do nich : D Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem i o ile zrozumiałe to by było gdybym nie miał dostępu do adresu e-mail powiązanego z domeną o tyle w mojej sytuacji to był jakiś kabaret i Pan z supportu nie przyjmował do wiadomości, że MAM dostęp do e-maila, a po prostu wiadomość od nich nie dochodzi. NIE POLECAM Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mondziu 2 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2015 Od kilku lat nie trzymam już ani hostingu ani domen u takich dostawców - byłem np. na nazwie, z której odszedłem bo konto nie dawało rady, a te same serwisy śmigają na koncie 5 razy tańszym. Śmieszne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Marzec 18, 2016 Nieduże forum na home.pl sharedzie i nieraz zdarza się że mocno przymula. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Marzec 18, 2016 Spróbuj to padło home ożywić cloudflarem lub poprostu przenieś się do normalnego dostawcy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
home.pl 10 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2016 Nieduże forum na home.pl sharedzie i nieraz zdarza się że mocno przymula. Podaj adres forum, postaramy się sprawdzić przyczynę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gielo 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 18, 2016 Spróbuj to padło home ożywić cloudflarem lub poprostu przenieś się do normalnego dostawcy. CloudFlare często także nie działa poprawnie ... na home.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach