is_wm 287 Zgłoś post Napisano Kwiecień 3, 2014 Może ktoś z Was coś kojarzy, bo supporty DA i WHMCS odpuściły sobie pomoc zwalając na siebie wzajemnie winę... Problem z tym błędem pojawiał się już wcześniej losowo przy tworzeniu kont, ale dokładnie w momencie upgrade WHMCS do 5.3 nasilił się także przy zwieszaniu i odwieszaniu kont. Wszystkie logi błędów czyste, a debug mode w DA też nic nie mówi (poza tym, że wszystko odbywa się OK). Wyłączenie firewalla i aktualizacja DA nie pomogły. Co ciekawe, problem jest losowy i występuje dopiero po jakimś czasie braku aktywności połączenia z danym serwerem. Tzn. jak za pierwszym razem wywali błąd, to przez następnych kilkadziesiąt minut można wykonywać te czynności już bez błędu. Co prawda API i DA przez przeglądarkę to pewnie inna sprawa, ale jednak przy pierwszym zawieszeniu/odwieszeniu konta przeglądarka "mieli" coś jeszcze przez pewien czas, mimo że DA zwrócił komunikat o pozytywnym zakończeniu działania (potem już tego zjawiska nie widać, tak jak przy pracy na WHMCS). Czy macie podobny problem? Jeśli nie - gdzie jeszcze szukać przyczyny? Jeśli tak - może jakimś sposobem macie pomysł na zwiększenie timeoutu? Te w httpd.conf i php.ini (zarówno max_execution_time jak i socket_set_timeout) na serwerze z WHMCS oraz ten z DA (directadmin.conf) nie mają związku (tzn. ich zmiana nie ma wpływu na występowanie błędu - dalej wywala timeout po 60 sek.). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Kwiecień 3, 2014 Timeout wyskakiwał mi kilka razy i było to ściśle skolerowane z faktycznym obciążeniem serwera z DA lub poprostu DA nie odpowiadał. od momentu upgrade i optymalizacji vps-a nie mam z tym problemu - było to jeszcze na 5.2, teraz mam 5.3 i również śmiga. Próbowałeś utworzyć konto poprzez API directadmin? Mam tu na myśli: http://www.directadmin.com/api.html a nie moduł WHMCS-a. Nie ma problemu z komunikacją serwer gdzie jest whmcs serwer gdzie jest DA? Timeout zmieniasz w ustawieniach administratora z poziomiu admina. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Kwiecień 3, 2014 Lokalizacje serwerów są różne, więc to nie to. Obciążenie na serwerach jest niskie, więc to też odpada. Timeout zmieniasz w ustawieniach administratora z poziomiu admina. Możesz coś więcej podać? Bo jakoś nie widzę tego nigdzie w whmcs... a sam support ich napisał, że na razie nie planują wprowadzenia takiej opcji w konfigu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Kwiecień 3, 2014 To nie jest czasami timeout DirectAdmin-a? Ustawia sie go w Ustawieniach administratora: http://scr.hu/0anw/feqb4 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mizax 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2014 (edytowany) Mamy podobny problem z WHMCS i DirectAdminem na jednym serwerze i nie ma to związku z loadem ani problemami z komunikacją pomiędzy maszynami. Timeout w DirectAdminie niestety też niczego nie zmienia - błąd wyskakuje po 61 sekundach tak jak to ma miejsce u is_wm. Samo konto fizycznie się tworzy na serwerze z DA a w WHMCS pojawia się login i hasło lecz nie zmienia się status na Active tylko wisi na Pending. Edytowano Kwiecień 4, 2014 przez mizax (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Kwiecień 7, 2014 http://www.directadmin.com/features.php?id=1576 To testujmy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach