chmuri 89 Zgłoś post Napisano Kwiecień 1, 2014 Potrzebuje do firmy jakiś rozsądny system do obsługi zgłoszeń oraz obsługi komputerów które znajdują się w firmie. W skrócie Rysiowi psuje się laptop wchodzi do systemu zgłasza problem. Mi od razu wyświetla się użytkownik jego sprzęt adres IP login w domenie etc. W drukarce x zaczyna brakować tonera, użytkownik który ją obsługuje zgłasza problem w systemie ja zbieram raz na tydzień takie "zamówienie" i wysyłam do realizacji. Taki kompleksowy system do obsługi od strony informatycznej firm.Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kszysiu 136 Zgłoś post Napisano Kwiecień 1, 2014 Nie wiem czy chodzi ci o coś takiego, ale w czymś takim jak netsupport (używają u mnie w szkole), można nadzorować pracę innych komputerów, mieć podgląd na bieżąco co się robi, użytkownicy mogą wysyłać wiadomości do nauczyciela, można przejąć kontrolę nad komputerem, puścić pokaz (czyli osoba/grupa osób widzi twój pulpit) i wiele wiele innych takich rzeczy Nie wiem jak to zda egzamin w skali całej firmy a nie jednej sali.Pozdr.Kszysiu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Kwiecień 1, 2014 Zdecydowanie Jira -> https://www.atlassian.com/software/jira Tylko koszt spory przy większej liczbie userów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2014 Jira to wew. bugtracker a nie obsługa klienta Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2014 Tak, ale jako system do obsługi ticketów też się sprawdzi. Dodatkowo daje możliwość trackowania czasu rozwiązania problemu przez management, co może niektórym się spodobać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2014 Jak chcesz skonfigurować tam uprawnienia, aby klient końcowy widział tickety zgłoszone tylko przez niego, a servicedesk zgodnie ze swoją hierarchią poziomów? Jeśli miało by to być coś bugtrackowego, to może flyspray (założenia podobne, ale napisany w php, więc nie trzeba do tego wielkiej dedykowanej kobyły stawiać (jira swoje żre ). Jeśli coś tyci bardziej kobylastego ale jeszcze znośnego to może OTRS. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2014 Wiesz Konrad, myślę, że nie byłoby przeszkodą to, że Pani Krysia widzi, że Pani Zosia ma problem z klawiaturą, a Pan Franek z monitorem. Ale to faktycznie wszystko zależy od preferencji szefostwa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2014 Tak, ale jako system do obsługi ticketów też się sprawdzi. nie sądzę ps. "obsługa ticketów z trackowaniem przez managment"? #zagranico #ponglish Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2014 @NRMWygrałeś dzień hashtagami. Co do tematu to mam zdanie jak kafi flyspray lub otrs z naciskiem na tego drugiego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rbit 15 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2014 Rzuć okiem na produkty MenageEngine: http://www.manageengine.com/msp-solutions.html http://www.manageengine.com/desktop-management-msp/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2014 A któryś z nich przetwarza e-maile? Czyl tak jak już ktoś wspomniał Pani Krysia wyśle e-mail na helpdesk@cośtam.pl i wtedy pojawi się w systemie następnie odpisze ktoś i dostanie Pani Krysia odpowiedź. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rbit 15 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2014 Ten http://www.manageengine.com/products/service-desk-msp/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Robert Rodziewicz 5 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2014 Do sprawdzenia: http://www.zendesk.com/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mariaczi Zgłoś post Napisano Kwiecień 10, 2014 Ze swojej strony zaproponuję: http://www.glpi-project.org/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach