domaintube_pl 0 Zgłoś post Napisano Marzec 28, 2014 Witam. Należy jeszcze dodać, że jeżeli spóźnisz się przed upływem 30 dni przed końcem umowy, a w dalszym ciągu będziesz chciał zrezygnować z ich usług to będziesz musiał opłacić kolejny miesiąc. pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
outmc 1 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2014 No i Netia pokazała co potrafi. Wysłałem coś takiego : Kraków, 23.03.2014. Moje dane Netia SAskr. poczt. nr 59740-950 Katowice S105 Z dniem 03.07.2014 roku wypowiadam umowę nr XXXX na świadczenie usługi Bitstream zachowując 30 dniowy okres wypowiedzenia. Podpis. i sie okazało że chcą mi wyłączyć sygnał 3 czerwca i doliczyć wyrównanie . Jak mi tłumaczono .. moja rezygnacja jest niezrozumiała ale dalej mi oferowano przedłużenie abonamentu z prędkością do 10 mb Pani z netii wprost mi również poradziła napisać prostą rezygnację bez nr umowy i bez " 30 dniowy okres wypowiedzenia " , napisać tylko numer telefonu na którym świadczona jest usługa internetu. Nie miałem pojęcia że tak utrudniają rezygnację ,heh Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2014 (edytowany) Idziesz do stacjonarnego BOK, mowisz o co chodzi, dostajesz druk albo recznie piszesz rezygnacje i koniec. Nigdy nie zalatwiam takich spraw listownie, chyba ze dana firma nie ma biura w moim miescie; wlasnie m.in. przez radosna tworczosc osob ktore gmatwaja czesto tresc rezygnacji/wypowiedzenia. Edytowano Maj 20, 2014 przez pekus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
outmc 1 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2014 napisałem ręcznie rezygnację , wysłałem na ich adres email który mi podano i czekam do 5 dni, potem idę do punktu netii bo to paranoja.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2014 To, ze firma dopuszcza wyslanie tresci rezygnacji na e-mail nie ma znaczenia w ewentualnym postepowaniu dowodowym. W razie problemow udowodnij, ze e-mail do nich dotarl. Ile Ty masz lat? 15? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
outmc 1 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2014 wysłałem wczoraj 19 maja, zaczekam do jutra i wtedy zadzownię czy dotarła rezygnacja. wiek moj tutaj nie ma znaczenia, na szczęście wszystkie rozmowy są nagrywane Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2014 (edytowany) haha... dla kogo na szczescie? Powodzenia. Spoko... kazdy kiedys musi frycowe zaplacic. Edytowano Maj 20, 2014 przez pekus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
outmc 1 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2014 Nie bardzo rozumiem o co CI chodzi ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2014 (edytowany) Teoria teorią, praktyka praktyką. Poczytaj sobie historie ludzi ktorzy rozwiazywali umowy przez e-mail, fax, telefon. Dobrze, ze ślepo wierzysz tym czy tamtym konsultantom z infolinii. Powodzenia. Tylko, w przypadku problemow nie placz prosze tutaj na forum, ze masz jakies problemy z dostawca Edytowano Maj 20, 2014 przez pekus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
outmc 1 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2014 Dziękuje Ci za cenne sugestie. Jeśli możesz nie zabieraj już głosu w tym temacie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2014 (edytowany) Spoko. Dla mnie troche dziwna sytuacja - prosta sprawa a trzeba sie radzic ludzi z forum... Mijaja 2 miesiaca od napisania pierwszego posta a sprawa dalej niezalatwiona... stad tez bylo moje pytanie o wiek. Zmieniam ubezpieczyciela (sprawa z wczoraj). Zadzwonilem dzis do agenta z pytaniem czy ma wzor wypowiedzenia (maja) i zaraz jade zakonczyc wspolprace. Prosto, szybko i przyjemnie. Nie musze pisac posta na forum, wysylac e-maili do biura, dzwonic na infolinie itp. Ciao. Edytowano Maj 20, 2014 przez pekus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2014 (edytowany) Idziesz do stacjonarnego BOK, mowisz o co chodzi, dostajesz druk albo recznie piszesz rezygnacje i koniec. To Netia ma gdzieś stacjonarny BOK? W razie problemow udowodnij, ze e-mail do nich dotarl. Wystarczy w programie pocztowym włączyć opcję śledzenia wiadomości. IIdąc tym tropem udowodnij, że wysłałeś rezygnację listem poleconym (rezygnację, a nie kopertę z białą kartką), czy też że nie podrobiłeś pieczątki BOA. A to, że Netia ma niezły bajzel w swoich systemach to akurat fakt Edytowano Maj 20, 2014 przez kafi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
outmc 1 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2014 Pierwszą rezygnację wysłałem w punkcie netii faksem - nieprawidłowa Drugą rezygnację wysłałem na ich adres email - czekam 5 dni roboczych i idę do punktu netii wysłać kolejny raz faksem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2014 W Netii wszystko co nie jest na piśmie, to nie istnieje W dodatku zawsze to musi być za potwierdzeniem odbioru Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
outmc 1 Zgłoś post Napisano Maj 22, 2014 OD czasu złożenia rezygnacji na adres mailowy Netii zero kontaktu z ich strony o ewentualnym przyjęciu rezygnacji. wkurzyłem się i wysłałem rezygnację w punkcie netii także liczę że to koniec zabawy z nimi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mmmm21 98 Zgłoś post Napisano Maj 22, 2014 (edytowany) Wystarczy zajrzeć do regulaminu: § 7Zmiana, rozwiązanie i wygaśnięcie Umowy1. Zmiana Umowy wymaga formy pisemnej, chyba że w Regulaminie lub Umowie wskazano inaczej.2. Każda ze stron może rozwiązać Umowę lub zmienić taką Umowę w sposób powodujący ograniczeniezakresu świadczonych Usług w drodze wypowiedzenia ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowegonastępującego po Okresie Rozliczeniowym, w którym zostało dokonane wypowiedzenie. Za dzieńdokonania wypowiedzenia przyjmuje się dzień wpływu wypowiedzenia do Operatora. W okresiewypowiedzenia Usługa świadczona jest na zasadach Umowy do daty jej rozwiązania. /.../ 10. Przepisy niniejszego paragrafu stosuje się odpowiednio w przypadku zmiany Umowy, w szczególnościprzy rezygnacji ze świadczenia Usług poprzez część Zakończeń Sieci lub Łączy przez którąkolwiek ze Stron. http://www.netia.pl/files/pomoc/2013/regulamin_swiadczenia_uslug_przez_spolki_grupy_netia.pdf Jednoznacznie stwierdzają, że przymują wypowiedzenia umów tylko na piśmie, chyba że w umowie promocyjnej masz inaczej określone. Wysyłanie faksem, emailem nie przyniesie skutku, jedynie poczta polska i list polecony z potwierdzeniem odbioru pozostaje. Edytowano Maj 22, 2014 przez mmmm21 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
outmc 1 Zgłoś post Napisano Maj 22, 2014 (edytowany) Czyli wysłane w oddziale Netii i potwierdzenie odbioru nic nie daje ? PS. a wysłanie faksu nie jest dostarczeniem w formie pisemnej ? To pisemna rezygnacja przecież , tylko że wysłana faksem do Netii w ich oddziale. Edytowano Maj 22, 2014 przez outmc (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Maj 22, 2014 Czyli wysłane w oddziale Netii i potwierdzenie odbioru nic nie daje ? PS. a wysłanie faksu nie jest dostarczeniem w formie pisemnej ? To pisemna rezygnacja przecież , tylko że wysłana faksem do Netii w ich oddziale. Wszyscy Ci piszą co należy zrobić żeby zakończyć umowę z Netią, a ty dalej zastanawiasz się czemu nie akceptują innych form. Więc powtórzę po innych tylko i wyłącznie wysłanie listu poleconego z potwierdzeniem odbioru zakończy umowę. Wysłanie maila ,faksu nic Ci nie da. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Maj 22, 2014 (edytowany) Gdyby autor watku od poczatku przeczytal regulamin i umowe ktora podpisal nie byloby tego tematu a tak... wyszlo jak wyszlo... i pozniej sie z nas smieja na zachodzie, ze Polak jest madry po szkodzie. Niniejszy caly temat dobrze ilustruje opis tej sytuacji: http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,36743,15873206,Awantura_na_Oporowie__Pierogarnia_i_MPK_kloca_sie.html#ixzz30CQR91Md#LokWrocTxt @outmc: poczytaj sobie co mowi kodeks cywilny nt sposobow rozwiazywania umow a nie zadawj znowu glupie pytania. Zaraz wysle faksem pisemne wypowiedzenie wszelkich uslug kolegi bo znam jego dane i wiem co ma... bedzie ok? @robson345: kolejna twoja "zlota" rada ktora nie do konca jest sensowna. Edytowano Maj 22, 2014 przez pekus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Maj 22, 2014 @robson345: kolejna twoja "zlota" rada ktora nie do konca jest sensowna. Jak masz coś do mnie zapraszam na PW. Jak nie masz to skończ te swoje prywatne wycieczki w moim kierunku i przestań się ośmieszać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Maj 22, 2014 robson345: mialem nic nie pisac... ale... ta twoja powyzsza rada jest w polowie kretynska. Bredzisz piszac "tylko i wylacznie". Przyklad: Wysylasz poleconym + zpo wypowiedzenie umowy OC. Operator gubi/dostarcza przesylke po terminie. Jak myslisz? Liczy sie data stempla czy data dostarczenia? Jak nie wiesz, polecam google - jak masz pare znajdziesz wyjasnienie. Przyklad: zabukowany bilet lotniczy za ocean (pacjent z gdanska, ambasada jest w stolicy). Wysylka dokumentow odbywa sie za posrednictwem operatora (nie Inpostu). Polecone nie docieraja... nie pamietam czy gina czy sa po terminie, wizy brak, bilet przepada. Myslisz, ze nalezy jakies odszkodowanie? Takze... wysylaj sobie dokumenty tylko i wylacznie poleconym z zpo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
outmc 1 Zgłoś post Napisano Maj 22, 2014 robson nie spinaj się już Odpowiedź od Netii po wysłaniu rezygnacji na ich maila. Dobry wieczór Pani, dziękuję za kontakt z Netią. Odpowiadając na Pani zgłoszenie uprzejmie informuję, że rezygnację z usług zarejestrowałam i przekazałam do Centrum Zarządzania Danymi celem realizacji. Usługi zostaną wyłączone 3 lipca 2014 r. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Maj 23, 2014 (edytowany) robson nie spinaj się już Nikt się tutaj nie spina tylko jak ktoś ma jakieś osobiste wycieczki do mnie to niech wali na PW. Jednakże po poście #46 widzę że czytanie ze zrozumieniem co niektórzy mają kiepsko opanowane i wkręcają w temat jakieś historie rodem Bollywood, a przecież rozmowa jest tylko o rezygnacji z usług Netii, które mam nadzieje że udało Ci się w końcu pozytywnie zakończyć Edytowano Maj 23, 2014 przez robson345 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
outmc 1 Zgłoś post Napisano Maj 23, 2014 ja też mam taką nadzieję że to koniec Chociaż to dotyczyło internetu ale został mi też telefon do przeniesienia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
naimad89 0 Zgłoś post Napisano Luty 16, 2015 Hej. Napisze tutaj żeby nie zakładać nowego tematu. W dniu 08.04.2015 kończy mi się umowa z netią i chce rozwiązać z nimi umowę. Prosiłbym o ocenę czy tak napisana rezygnacja będzie dobra? Oświadczam o braku woli przedłużenia umowy nr xxxxxx zawartej w dniu 08.04.2013. W związku z powyższym rozwiązuję umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych (telefon stacjonarny i Internet) z dniem 08.04.2015 z zachowaniem okresu wypowiedzenia wskazanego w umowie. Proszę o przesłanie pisemnego potwierdzenia rozwiązania umowy na adres: A może coś jeszcze dodać albo inaczej napisać? Z góry dziękuje za odpowiedź. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach