jasiek07 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2014 Witam, mam problem z pewna, zagraniczna firma hostingowa. Otoz wydzierzawilem od nich serwer vps ok miesiac temu, serwer sprawowal sie calkiem ok, natomiast w piatek prawie tydzien temu, z niewiadomych przyczyn przestal dzialac. Po wejsciu w panel SolusVm pisze ze jest offline, uruchamianie nic nie pomaga, poprostu padl i tyle albo nie wiem, mniejsza o to. Kontaktuje sie z nimi od tygodnia i mnie zlewaja, napisali na poczatku ze pracuja nad tym, ale zero postepu, potem jeszcze raz odpisali ze dolicza mi stracone dni. Minal prawie tydzien, moja strona nie istnieje, a kontakt z nimi w zasadzie sei juz urwal (wogole nie odpowiadaja na tickety). Na stronie jest informacja ze gwarantuja zwrot pieniedzy w ciagu 30 dni, wiec oczywiscie wystapilem o ten zwrot ale rzecz jasna na ta wiadomosc rowniez brak odpowiedzi. Co moge w takiej sytuacji zrobic? Chce odzyskac swoje pieniadze, zgodnie z gwarancja, poza tym tydzien serwer nie dziala, tak wiec jest to niewywiazanie sie ze swoich obowiazkow. Podejrzewam ze danych z serwera pewnie juz nie odzyskam, wiec pytanie czy moge jakos "wymusic" na nich zwrot naleznej mi kwoty? Adres strony www: https://lilithhost.com/index.php Oczywiscie nie polecam tej firmy, to jest jakas kpina, po zaplaceniu za serwer, spodziewalem sie ze otrzymam go w ciagu 24h tak jak zapewnial, a czekalem prawie 3 dni, w ciagu tych 3 dni oczywiscie rowniez nie odpowiadali na tickety, dopiero jak go zainstalowali to raczyli mnie o tym poinformowac. Poprostu kontakt z ta firma praktycznie nie istnieje. Od 3 dni znow do mnie nie odpisali ani jednej wiadomosci. Tak dluzej nie moze byc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2014 Jak opłacasz usługę? I czy nie było tańszej? 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jasiek07 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2014 (edytowany) PayPal 26 euro/m. Sa tansze plany, ale potrzebowalem takich akurat zasobow. edit:/ doczytalem sie wlasnie w regulaminie ze zwrot kosztow nie obejmuje ofert vps. Ale czy moge cos zrobic skoro moj serwer nie dziala od tygodnia, czyli nie wywiazuja sie z umowy? Edytowano Marzec 20, 2014 przez jasiek07 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2014 Poprostu kontakt z ta firma praktycznie nie istnieje. Od 3 dni znow do mnie nie odpisali ani jednej wiadomosci. Tak dluzej nie moze byc. Z tego co w sieci piszczy to oni ledwo ciągną, lub inaczej pisząc wsiadłeś do pociągu bez hamulców. Dane raczej/lub nie istnieją bo by je mieć trzeba za serwery płacić na czas czego raczej nie robią. Nie będę dociekał która to maszyna ma twoje dane ale prywatnie to fakt faktem kontakt z nimi nie istnieje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jasiek07 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2014 Czyli pozostaje mi nic innego jak grzecznie czekac az sie laskawie odezwa? Twoim zdaniem istnieje szansa na to ze otrzymam spowrotem dostep do serwera? Nic sie nie zapowiadalo na to ze tak sie stanie, nawet nie zdazylem przerzucic backupu na inny serwer, wszystko zostalo tam. Odpisali ze dolicza mi stracone dni wiec moze istnieje jakas szansa, no ale tydzien offline serwera no to jest gruba przesada. Co bys radzil na moim miejscu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2014 Napisz na team@sixwishlist.com, nie chce publicznie pisać na temat tej firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spindritf 240 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2014 (edytowany) W PayPalu możesz chyba dispute zrobić, nie? Edytowano Marzec 20, 2014 przez spindritf (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2014 Ta disputa nie zadziała na Paypal przy tym problemie, strata czasu. Nie wiem skąd wziąłeś tą firmę, niestety teraz pozostaje Ci czekać i prosić ich o jakiś dobry czyn. Jak tylko się odezwą to zabieraj pliki i idź do normalnej firmy, tak się niestety kończą te okazje za grosze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2014 Polecam zabrać się do pracy i zapłacić normalnej firmie normalne pieniądze;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spindritf 240 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2014 Ta disputa nie zadziała na Paypal przy tym problemie Dlaczego nie zadziała? Serio pytam, nigdy nie używałem. Nie dostarczyli usługi, którą opłacił. Przy karcie chargeback by zadziałał w takiej sytuacji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2014 No poważnie odpowiadam, nie zadziała jest to elektroniczna usługa i Paypal umorzy to na korzyść usługodawcy. Mieliśmy kilku cwaniaczków, więc sam to przerabiałem. Co gorsza, usługa przez firmę prawdopodobnie zostanie zawieszona do czasu wyjaśnienia sprawy przez Paypal, więc autor wątku nie dostanie nie tylko plików i jeszcze kasy. To trwa z reguły około 2-3 tygodni, dokładnie nie pamiętam jak to wygląda w terminach. Każda ze strona ma swój czas na odpowiedź, chyba ze 4 dni, w końcu idzie to do Paypal i dają na stronę firmy, jako, że usługa została dostarczona i nie ma dowodu, że klient tego nie przyjął. To zadziała w przypadku zakupu na eBay, ale nie usługi. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach