Joachim111 0 Zgłoś post Napisano Marzec 17, 2014 Próbuję zrealizować transfer domeny z jednej firmy, do drugiej. Gdy dodaję domenę do transferu, za 5 minut firma wysyła mail, iż: "transfer domeny został anulowany. Nie zgadzają się dane abonamenta u obecnego operatora.. bla, bla, bla... Dane mieszkalne itd mam takie same w oby dwóch firmach, natomiast posiadam dwa inne adresy e-mail. Czy właśnie to, może być przyczyną całej procedury? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Marzec 17, 2014 (edytowany) Nie, Twoim problemem jest inny właściciel. Czytaj uważnie e-maile:) I to jest polska domena:) (chodzi o naszą firmę) Edytowano Marzec 17, 2014 przez Hekko.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Joachim111 0 Zgłoś post Napisano Marzec 17, 2014 Rozwiązany. Do zamknięcia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach