krzychu3610 0 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2014 Witam serdecznieMam pytanie do znawców sztuki:Czy kupowaliście ssl certyfikat od unizeto.pl?Ja się skusiłem na promocję dwuletnią. Wpłaciłem kasę, przysłali fakturę i tyle.Aktywacja i uzyskanie certyfikatu miała być przez stronę ich sklepu www.unizeto.pl.Wszystko pięknie ładnie tylko po zakupie zero możliwości aktywacji certyfikatu, nawet przez wygenerowany przez firmę kod promocyjny.Telefoniczne i mailowe zapewnienia o usuwaniu problemu skończyły się nerwami i nic poza tym.Dla mnie AMATORSZCZYZNA. Przestrzegam innych.Nie wiem czy mieliście kontakty z tą firmą i jakie jest o nich Wasze zdanie.Krzychuhttp://www.mojadrogeria.eu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
alien 345 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2014 Jesteśmy partnerem Unizeto, regularnie kupujemy od nich certyfikaty SSL. Nie obserwowałem nigdy żadnych problemów, ale może po prostu mają jakiś błąd w systemie. Skontaktuj są z ich infolinią - kontakt z nimi jest bardzo dobry. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzychu3610 0 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2014 (edytowany) Dzień spędzony na telefoni i mailu przyniósł tylko zapewnienia z ich strony, że za parę minut wszystko będzie ok i co i nic. Tłumaczenie, że nowe oprogramowanie sklepu. To jak testowali oprogramowanie na serwerze lokalnym? Chyba, że nie testowali i poszli na żywioł. Dla mnie niedopuszczalne postepowanie z ich strony. Przestrzegam innych. Gratuluję szczęścia ale nie powinni mieć takich wpadek bo to mało profesjonalne. Krzychu http://www.mojadrogeria.eu Edytowano Marzec 12, 2014 przez krzychu3610 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
alien 345 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2014 (edytowany) Wiesz, testy lokalne a wdrożenie nowego rozwiązania publicznie to jednak dwie różne sprawy :-). Witamy w IT. Ale z tego co mówisz kontakt jest dobry (bo obiecują), a tempo realizacji obietnic, choć Cię nie zadowala to wynosi jak dotąd 1 dzień. Przypomnij się mailem. Jak mówię, nie mogę powiedzieć, aby firma jako szeroko rozumiany partner biznesowy nie była solidna. Ale jak w każdej dużej firmie, nietypowe procedury (poprawki w oprogramowaniu czy co tam potrzebują) mogą pewnie chwilę potrwać. Edytowano Marzec 12, 2014 przez alien (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mcbarlo 61 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2014 Kupowałem u nich certyfikat chyba przez 3 czy 4 lata i było w sumie ok. Aczkolwiek procedura odnowienia i generowania certyfikatu była jak dla mnie lekko skomplikowana. Jednak raczej wspominam ich pozytywnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dentarg 46 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2014 Ja nie miałem problemów, też kupowałem w promocji (w grudniu 2013). Wszystko sprawnie i łatwo. Zakup i otrzymanie certa nie trwało dłużej niż 15 minut. Potem był problem z certem CA, ale okazało się, że była stara procedura na ich stronie. Unizeto zadzwonilo do mnie, z informacją gdzie jest nowy cert CA. Także i wsparcie klienta bardzo dobre (telefon w ciągu 5-10 minut od maila do nich). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
unizeto 0 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2014 (edytowany) Witam serdecznie. Chciałbym odnieść się w umieniu Unizeto Technologies do przedstawionej tutaj sprawy. Oczywiście nie wnikając w szczegóły sprawy (te zostały omówione z naszym Klientem w bezpośredniej rozmowie) chciałbym raz jeszcze i tutaj przeprosić Pana Krzysztofa w imieniu Unizeto Technologies za zaistniałą sytuacje. Faktycznie realizowaliśmy dosyć obszerne prace techniczne w ramach aplikacji naszego sklepu. Mimo wielu tygodni testów jak widac nie udało się uniknąć sytuacji, które zaskutkowały choćby opisywaną w tym wątku sprawą. Warto zwrócić uwagę, że niedogodność dotyczyła aplikacji sklepu nie zaś nieprawidłowego działania samych certyfikatów - choć oczywiście i to nie powinno mieć miejsca. Dziękuje przy okazji naszym Partnerom za dobre słowa - jak zwykle zapraszamy do kontaktu z nami. Reasumujac - żałujemy, że taka sytuacja miała miejsce i raz jeszcze przepraszamy. Gdyby jednak zechciałby Pan skorzystać z propozycji, które przedstawił nasz menadżer lub przekazać jakiekolwiek uwagi serdecznie zapraszam do kontaktu ze mną. Jan Zaborowski Unizeto Technologies Edytowano Marzec 14, 2014 przez unizeto (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach