kycu 0 Zgłoś post Napisano Luty 13, 2014 Witam, Od początku roku były co najmniej 2 albo 3 awarie ze strony homecloud które uziemiły mojego VPS na kilka godzin. Obecnie awaria trwa od około 19:30 a może i wcześniej bo nie było mnie przy komputerze w tym czasie jak to się stało. Czy tylko ja mam takiego pecha, że maszyna na której jest mój VPS jest taka awaryjna? Powoli mam dość... uciekłem od jednego awaryjnego usługodawcy (linuxpl.com) do bardziej zaawansowanej firmy, niestety... chyba też źle trafiłem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 14, 2014 Ciekawi mnie co support ci odpowiedział na zgłoszenie twojej awarii O ile takowe zgłaszałeś bo szklanej kuli chyba oni nie mają Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kycu 0 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2014 (edytowany) Zgłosiłem, po kilku godzinach (tak mniej więcej po 1 w nocy) serwer ruszył. A co mi powiedzieli? że maszyna na której stoi vps uległa awarii i ich technicy starają się usunąć awarie. Zapytałem czy wie pan ile to mniej więcej potrwa, odpowiedział, że nie ma pojęcia, nalezy czekać. No i czekałem chyba 6, 7 godzin...... Edytowano Luty 14, 2014 przez kycu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bil Zgłoś post Napisano Luty 14, 2014 Poprzednie awarie też im zgłaszałeś? Jak długo wtedy trwała naprawa? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sniferek 11 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2014 (edytowany) Ale z czym macie problemy sam człowiek ma awarie serca czy choroba i czeka na wyleczenie tak samo jest z serwerami ma awarie i robi się to tak jak najszybciej aby szybko wstało . Może pomyśle o tym że jak chorzy jesteście to nie bierzcie zwolnienia tylko do pracy idzie chorzy .... Jeżeli awaria to robią to jak najszybciej aby przywrócić wszystkie funkcje matki tak aby działały bez problemowo VPSY a może ludzie to też maszyny które nigdy nie ulegają awari ( choroby ) Edytowano Luty 14, 2014 przez sniferek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2014 Ale z czym macie problemy sam człowiek ma awarie serca czy choroba i czeka na wyleczenie tak samo jest z serwerami ma awarie i robi się to tak jak najszybciej aby szybko wstało . Może pomyśle o tym że jak chorzy jesteście to nie bierzcie zwolnienia tylko do pracy idzie chorzy .... Jeśli zdarza się raz, to jest ok. Ale nie jeśli więcej. Poza tym, Home ma pewną markę, więc można czegoś wymagać, nie sądzisz? Z homecloud.pl miałem do czynienia dwa razy przy okazji wdrożenia aplikacji webowych dla klientów. Za pierwszym razem trzeba było czekać jakieś 8 godzin, bo akurat wsio padło. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kycu 0 Zgłoś post Napisano Luty 16, 2014 Dobra, pech chciał, że siedzę teraz (5:15 rano) no i vps znów wysypało... homecloud nie jest jednak najlepszą firmą Mam serdecznie dość, znając życie serwer będzie dostępny za kilka godzin. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Luty 16, 2014 Awaria może się zdarzyć w każdej firmie, tego nie unikniesz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 16, 2014 Jak masz awarię to najpierw uderzaj do supportu a nie tutaj. Zapisz sobie telefon do nich na szybkim wybieraniu i tyle Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elcct 159 Zgłoś post Napisano Luty 16, 2014 Jednak dobrze wiedzieć, w jakiej firmie są awarie i klient jest pozostawiony sam sobie... bo tak to wygląda. Nie mają tam jakiegoś proaktywnego monitoringu? Typu matka się wysypała i leci mail do klientów na maszynie, że jest problem i trwa naprawa? Wtedy nikt by się nie "szwendał" po forach... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 17, 2014 A ja zapytam inaczej - co to za "cloud" skoro sobie pozwala na takie awarie "maszyny"? Czy użycie tego słowa w nazwie usługi to nie jest nadużycie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Luty 17, 2014 Hosting można nazwać i 100procentuptimehostingwww, a najważniejsze są zapisy w umowie/regulaminie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Luty 17, 2014 Cloud to nazwa elastycznego rozwiązania, a nie samej użytej technologii. W końcu klient nie martwi się o sprzęt i infrastrukturę, a zapewnia to homecloud.Inna sprawa już jak się z tego wywiązuje. ; ) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kycu 0 Zgłoś post Napisano Luty 17, 2014 (edytowany) Jak masz awarię to najpierw uderzaj do supportu a nie tutaj. Zapisz sobie telefon do nich na szybkim wybieraniu i tyle Tak też uczyniłem zanim napisałem na forum a na forum napisałem bo ów forum stoi ponoć na serwerach HomeCloud i nie ukrywam, że zasugerowałem się tym forum i jego partnerem podczas wyboru firmy pod mój vps. Uważałem, że firma homecloud będzie dobrym partnerem także dla mnie. Niestety albo homecloud jest wadliwe, albo ja trafiłem na wadliwą maszynę.... nie zdziwiłbym się gdyż mam takiego pecha, podobnie było w linuxpl.com Poprzednie awarie też im zgłaszałeś? Jak długo wtedy trwała naprawa? Tak zgłaszałem i reakcja ogólnie byłą natychmiastowa tylko często bywało tak, że usunięcie awarii to kwestia od godziny do kilku godzin... Na razie jest ok a odpowiedź supportu homecloud to "Za powstałe niedogodności pragniemy Państwa gorąco przeprosić." Edytowano Luty 17, 2014 przez kycu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Luty 17, 2014 A próbowałeś poprosić by przenieśli Cie na inną maszyne? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Luty 17, 2014 Ależ to przecież cloud więc inny storage to max a nie inna maszyna lol... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Luty 17, 2014 (edytowany) Tyle że nigdzie nie ma informacji że vpsy są w chmurze (przynajmniej w takiej jak większość z nas rozumie) więc bardziej aktualne jest przepięcie na inną maszynę niż inny storage SLA jest określone na 99% i co ważniejsze jest jawnie podane na stronie - a daje to 7h w skali miesiąca dopuszczalnego "niedziałania", więc jeżeli usługa się mieści w tym czasie to jest ok. Edytowano Luty 17, 2014 przez tgx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Luty 18, 2014 Ale to na zasadzie firma "Ognioodporne domy sp z o.o." stawia komuś dom który zaraz po oddaniu się pali. Jakby dom kupowała firma to w sądzie nie ma szans. Jak konsument to nie założył bym się już o wynik.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2014 Kolega zamówił ostatnio serwer z pleskiem (nie zwrócił na to uwagi), chciał zainstalować sobie DA, a więc przydatna była czysta instalacja systemu... niestety, nie da się. Jedynym wyjściem (zaproponowanym zresztą przez konsultanta) było wypowiedzenie umowy i kupno nowego VPSa... Dobrze, że nie kazali osobiście do biura przychodzić i podania składać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kycu 0 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2014 A próbowałeś poprosić by przenieśli Cie na inną maszyne? Nie ma takiej możliwości Poza tym nie można w homecloud "manewrować" parametrami na swoim VPS, mają odgórnie ustalony plan i jezeli zaczyna Ci miejsca brakować to nie możesz sobie dokupić pojemności tylko musisz kupić wyższy pakiet. Manewrowanie parametrami jest tylko i wyłącznie w opcji Cloud Server. Chciałem się tam przenieść ale powiedziano mi, że muszę wpierw wykupić tą opcję i sam przenieść wszystkie dane gdyż homecloud nie świadczy usług przenoszenia danych pomiędzy swoimi maszynami. Ja tam się nie znam za bardzo ale czy to bardzo skomplikowana operacja przenieść dane pomiedzy vps a cloud? jeżeli wszystko znajduje się w obrębie jednej firmy/serwerowni? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2014 (edytowany) Jedyna różnica między vps a cloud to swobodne manewrowanie parametrami (w tej drugiej opcji), sami o tym nawet piszą na stronie Ale biurokracji i sztywności zasad może pozazdrościć niejeden polski urząd... Edytowano Luty 19, 2014 przez is_wm (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach