seoway 0 Zgłoś post Napisano Luty 13, 2014 (edytowany) SEOWAY Sp. z o.o. - www.seoway.pl - to dynamicznie rozwijająca się firma w branży internetowej. Zajmujemy się sprzedażą usług hostingowych takich jak serwery wirtualne, hosting SEO, VPS, serwery dedykowane, domeny i usługi oraz oprogramowanie SEO/SEM. Opis stanowiska: Osoby zatrudniane na tym stanowisku będą pracować nad przyjmowaniem i rozwiązywaniem problemów technicznych zgłaszanych przez klientów firmy. Będą brać również udział w tworzeniu nowych, innowacyjnych projektów w firmie. Główne zadania: obsługa klienta w zakresie diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych telefonicznie i mailowo, tworzenie dokumentacji technicznej, testowanie i pomoc we wdrażaniu nowych usług, współpraca z zespołami IT. Wymagania: dobra znajomość systemu Linux (Debian i CentOS), znajomość protokołów HTTP, DNS, SMTP, POP3 i IMAP, FTP, SSH, zdolności komunikacyjne i interpersonalne, zdolności szybkiego uczenia się oraz samodzielnego rozwiązywania problemów, dyspozycyjność, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, Dodatkowo: mile widziana znajomość języków skryptowych Bash/Perl/Python/Php, mile widziana znajomość SQL i silnika bazy danych MySQL, mile widziana znajomość iptables, mile widziana znajomość zagadnień związanych z load balancingiem (Haproxy). Oferujemy: interesującą i samodzielną pracę w wiodącej w swojej branży firmie, samodzielność w pracy i możliwości awansu, atrakcyjne wynagrodzenie, praca zdalna! Wynagrodzenie w zależności od umiejętności od 1500 zł do 2500 zł netto. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Edytowano Luty 13, 2014 przez seoway (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
LANcaster (kotkowicz.pl) 52 Zgłoś post Napisano Luty 15, 2014 Nie rozważaliście podziału na dwa odrębne stanowiska? Support + Administrator i ew. outsourcing tego drugiego? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rbit 15 Zgłoś post Napisano Luty 15, 2014 (edytowany) Przecież On właśnie szuka pracownika na support. Edytowano Luty 15, 2014 przez Rbit (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
seoway 0 Zgłoś post Napisano Luty 17, 2014 Administratora już mamy, chodzi o pomoc techniczną. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
seoway 0 Zgłoś post Napisano Marzec 18, 2014 (edytowany) Chciałbym podbić ofertę, wciąż aktualna. Jeśli znasz DirectAdmin od strony administratora, konfigurowałeś niejednokrotnie usługi serwerowe (www, poczta) to nie bój się do nas zgłosić. Edytowano Marzec 18, 2014 przez seoway (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach