dan 2 Zgłoś post Napisano Luty 11, 2014 (edytowany) LFD ostatnio wypluwa dziesiątkami na maila takiego typu info. (zmienia się IP i detekcja kraju i domeny z mojego serwera atakowane). Time: Tue Feb 11 09:13:41 2014 +0100 IP: 113.169.233.12 (VN/Vietnam/localhost) Failures: 5 (smtpauth) Interval: 3600 seconds Blocked: Permanent Block Log entries: 2014-02-11 08:33:45 plain authenticator failed for (NNC1118MVK) [113.169.233.12]: 535 Incorrect authentication data (set_id=admin@smtp.webdragon.pl) 2014-02-11 08:33:46 login authenticator failed for (NNC1118MVK) [113.169.233.12]: 535 Incorrect authentication data (set_id=admin@smtp.webdragon.pl) 2014-02-11 08:34:11 plain authenticator failed for (NNC1118MVK) [113.169.233.12]: 535 Incorrect authentication data (set_id=admin@smtp.webdragon.pl) 2014-02-11 08:34:12 login authenticator failed for (NNC1118MVK) [113.169.233.12]: 535 Incorrect authentication data (set_id=admin@smtp.webdragon.pl) 2014-02-11 09:13:38 plain authenticator failed for (NNC1118MVK) [113.169.233.12]: 535 Incorrect authentication data (set_id=info@smtp.webdragon.pl) Coś z tym można zrobić? Dozabezpieczyć? Czy po prostu zaakceptować i przeczekać? (zblokowanych mam już w sumie ponad 200ip na sztywno...) Edytowano Luty 11, 2014 przez dan (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Luty 17, 2014 Nic nie da się z tym zrobić, jedynie wydajnościowo lepiej jest blokować zakresy IP. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach