elkdamian 4 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2014 Witajcie, na wstępie jeżeli źle piszę wybaczcie mi, przenieście gdzie trzeba i proszę - bez linczu na swoim hostingu reseller opartym o DA chciałbym otworzyć mały hosting za darmo bez reklam. Szukam skryptu (formularza), który by te konta tworzył automatycznie zgodnie z tym co użytkownik chciał (login, hasło, domena itp).Przeszukałem kawałek internetu i rozwiązania nie znalazłem. Szukam czegoś prostego, a nie zaawansowanego jak Boxbilling.Niestety sam nie znam się na PHP przez co sam sobie nie napiszę i nie było by tutaj tego tematu. Czy będziecie coś mogli mi doradzić? Dziękuję Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pitu 160 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2014 (edytowany) http://www.directadmin.com/sample_api.txt Więcej: http://www.directadmin.com/api.html Edytowano Luty 9, 2014 przez Pitu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elkdamian 4 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2014 Trochę ciemno to widzę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pitu 160 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2014 (edytowany) Przecież w linku, który dałem masz gotowy skrypt dodawania użytkowników w oparciu o API. Edytowano Luty 9, 2014 przez Pitu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 9, 2014 Spróbuj rozjaśnić ekran Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek08 285 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2014 Kombinuj: http://snipplr.com/view/22597/directadmin-api-sample-script/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elkdamian 4 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2014 @Pitu - z pierwszego linku w praktyce podmieniam dane na swoje. Drugi link zaburza moją wizję prostego stworzenia.. @Kamikadze - dzięki za radę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach