tobster 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2014 (edytowany) Witam, czy na serwerze VPS mogę postawić serwer gry / lub kilka ? Interesuje mnie cena 30-40PLN za miesiąc. Np. w Hekko jest EasyOpenVZ 2 GHz (Intel XEON) / 1GB RAM / transfer miesięczny 250GB. Ile transferu zjada serwer gry ? I jaki VPS polecacie ? Serwer to CS 1.6 (silnik GoldSRC pochodny Quake 1) i Enemy Territory (silnik Quake3). Edytowano Styczeń 30, 2014 przez tobster (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bermut 18 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2014 (edytowany) Po przejęciu forum przez nazwa.pl i zmianach w regulaminie zdecydowałem się usunąć wszystkie swoje posty. Cześć. Edytowano Wrzesień 20, 2017 przez linoskoczek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2014 Nie polecam OpenVZ. Polecam KVM albo XEN do takich zastosowań. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tobster 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2014 OK. a minsthost.pl - Linux Starter VPS ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2014 http://mintshost.pl/vpskvm.php Starter 3 GHz 1 GB 20 GB KVM Bez limitu Jeżeli nie spodziewasz się masakrycznych ataków to powinno dać radę : ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2014 OK. a minsthost.pl - Linux Starter VPS ? Raczej za słabe jak chcesz porządny serwer gry postawić. @Lokator też moim zdaniem trochę za słaby... 3GHz może nie ogarnąć Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2014 Jak dobrze skonfiguruje, będzie dopierał rozsądne pluginy i da rozsądną ilość slotów to da radę, poza tym - budżet. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tobster 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2014 Hmm chyba mylicie trochę temat, CS jest z 1999r. na silniku GOLDSRC (pochodny QUAKE 1) i wtedy też stały serwery, a w domach w 1999r. "mocą" były PIII 866MHz, na serwerach ciut lepiej. Więc 10 slotowy serwer ma się dusić na nawet takim tanim VPS ? http://www.cstrike-planet.com/tutorial/1-Creating-a-Counter-Strike-Server To może pomoże wam coś doradzić, budżet max 50PLN. W np. shooters.pl serwer CS 1.6 - 10 slotów to koszt 13PLN za miesiąc, więc taki VPS za te 50PLN powinien IMO z palcem .. unieść na barkach 4 takie serwery gier po 10 slotów. Przecież te serwery z shooters.pl / pukawka.pl to też są VPS, bo dedyk to już dużo większy koszt utrzymania/dzierżawy i nikt nie wynajmnie dla graczy takiego serwera. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Waleq 10 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2014 Boże Pytasz się o coś, ludzie udzielają Ci rad, a Ty na koniec i tak sugerujesz, że wiesz lepiej gówno wiedząc. Czym jest VPS? Jest to dedyk podzielony na kilka maszyn wirtualnych. Każda firma hostingowa powiada kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt dedyków, gdzie stawia swoje serwery gier. VPS jest droższy, bo tam otrzymujesz dostęp do maszyny, gdzie możesz sobie zrobić praktycznie wszystko, a w przypadku wykupienia serwera gry w takiej firmie, nie otrzymujesz dostępu do maszyny, a jedynie do ftp i panelu, w którym masz ograniczone możliwości. Poza tym w przypadku OpenVZ, dość często występuje efekt oversellingu, czyli sprzedawania zasobów większych, niż posiada maszyna matka. Silnik może i powstał w 99, ale widziałeś ile aktualizacji do niego wyszło? Dolicz do tego amx mod + wszystkie pluginy, odejmij zasoby potrzebne na system i inne usługi. Teoretyczne wyliczenia mogą się mylić, bo wszystko zależy od tego jak Ty ten serwer zrobisz (głównie chodzi o pluginy). Na stronie, której podałeś masz piękny wykres, gdzie masz zaznaczone, że na 20 slotów minimum RAM'u, jaki musisz przeznaczyć na serwer CS to 1GB, a zalecana to 1,5. Oczywiście nie masz tutaj wliczonej pamięci na system i inne bajery. Niżej masz napisane, że serwer 28 slotowy potrzebuje około 2,4 GHz, jeśli masz pojedynczy rdzeń. A tak poza tematem -> gamehostingtalk.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2014 Dalej, nie napisałeś ilości slotów. Dolicz do tego co kolega wyżej napisał dproto (2 protokoły). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach