resellerdomainmaker 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 20, 2006 Witam, Proszę o pomoc w uzyskaniu kodów authinfo do moich domen. Może ktoś z Was wie jak zmusić operatora do wydania kodów ? Może ktoś miał podobny problem i poradził sobie – niech się podzieli doświadczeniami? Może ktoś miał kontakt z tą firmą i miał podobny problem? Jeżeli nie chcecie mieć podobnych problemów jakie ja miałem to uważnie przeczytajcie moją przygodę z jednym z operatorów domen a następnie wróćcie do lektury swojego regulaminu! Polecam! Tutaj zamieściłem szczegółowy opis z kopiami listów włącznie: A oto opis sytuacji: Mam problem z uzyskaniem kodów authinfo do moich domen od firmy będącej hurtownikiem w sprzedaży domen. Jestem ich tzw. Resellerem i jednocześnie klientem końcowym. 4 kwietnia br. otrzymałem od nich (uwaga! nie jako klient końcowy, ale jako ich reseller) list, że począwszy od 10 kwietnia będą pobierane opłaty w wysokości 150 złotych przy wycofaniu się klienta końcowego i namawiali mnie, żebym uczestniczył w tym procederze. Treść tego listu mnie zaszokowała (jako klient końcowy mam sporo własnych domen – szybko policzyłem ile to będzie x 150 za każdą!!!, a jako reseller nie mam zamiaru przykładać do tego ręki) natychmiast zażądałem wydania kodów authinfo swoich i moich (2! ) klientów – póki jest darmo! Nic z tego. Kodów nie otrzymałem do dziś. Nie wiem co mam robić dalej!? Firma nie odpowiada na maile, na faxy, na pisma polecone. Beton! Dotychczas zażądałem wydania kodów na różne sposoby: 1. mailem – 4 kwietnia, 2. faxem 4 kwietnia 3. Powyższe potwierdziłem telefonicznie tego samego dnia. 4. listem poleconym 7 kwietnia, 5. listem poleconym (drugi raz) 6. mailem 18 kwietnia 7. w między czasie odbyłem kilka rozmów telefonicznych i wymieniłem kilka maili z prośbą o wydanie kodów. Tłumaczą się, że muszę wypełnić specjalny formularz na ich stronie (http://authinfo.domainmaker.pl/main.php). Problem jednak polega na tym, że w tym formularzu trzeba zaznaczyć opcję pt. „Akceptuję Regulamin obsługi Klientów finalnych” I tu pojawiają się od razu problemy: 1) Tego regulaminu tam nie ma – więc co mam zaznaczyć? Zaakceptować w ciemno coś czego nie ma!? (zwracałem im na ten fakt uwagę, ale jak grochem o ścianę) Jest jakiś regulamin na innej stronie, ale inaczej się nazywa i nie mam pewności czy to ten sam. 2) Jako klient końcowy, (i jako ich reseller) nie otrzymałem od nich żadnego regulaminu (w momencie rejestracji domen) że muszę wypełniać jakiś formularz. Więc się sprzeciwiłem tej procedurze. 3) Obawiam, się (znając ich metody działania), że jeżeli gdzieś jest ten regulamin to pewnie jest w nim napisane, że muszę zapłacić za każdą domenę po 150 zł jeżeli chcę odejść. Może się mylę, ale sami przyznacie, że jest takie prawdopodobieństwo. 4) Zaakceptowanie tej „procedury” zaraz po 4 kwietnia oznaczałoby zaakceptowanie opłaty 150 zł za każdą domenę za wycofanie się od nich. Dlatego też nie zgodziłem się na tę „procedurę” i zażądałem (tradycyjnie - pisemnie) wydania kodów. Ponieważ: a)nie ustępowali, b)zreflektowali się i zawiesili (10.04) pobieranie opłat – postanowiłem „przejść wymaganą procedurę z formularzem” (upokorzyli mnie, ale nich tam – ważniejsze domeny). Jednak jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że formularz po prostu nie działa: a) nadal nie ma „regulaminu klientów finalnych” więc nadal jest tak, że trzeba odklikać, że się akceptuje regulamin, w którym nie wiadomo co jest napisane, trzeba podać kod literowy, który nie jest przyjmowany – formularz ma błędy. Błagam pomóżcie – jak mam wydobyć od nich kody do domen min. do MOICH domen. Zbliża się termin odnowienia kilku moich domen!!! Moi dwaj klienci (bliscy znajomi) na razie są spokojni czekają co ja zrobię. Zresztą im też muszę pomóc. Proszę o szybką odpowiedź/pomoc, bo obawiam się, że czeka mnie długa i wyboista droga. 1.Przenoszę się teraz do operatora, który jest droższy! (nazwy nie wymienię - widadomo dlaczego) 2.Nie podpisze się i nie podam szczegółowych danych osobowych bo mogę mieć jeszcze większe problemy – zawzięli się na mnie 3.Spełniłem wszystkie wymogi związane z wydaniem kodów authinfo – z wyj. Formalnych (formularz). Podpisałem się, wymieniłem domeny, wysłałem na papierze firmowym – takim samym jak przy rejestracji. Więc niechęć do wydania kodów przez te firmę – nie można tłumaczyć troską o ochronę moich domen! resellerdomainmaker@buziaczek.pl www.resellerdomainmaker.republika.pl Ponieważ, jak zauważyłem, firma ta współpracuje z wieloma innymi firmami, więc nie mam pewności czy ten mój post się ukaże na forach. Na wszelki wypadek zamieściłem listę forów, gdzie opublikowałem to pismo licząc na odpowiedź. Jeżeli na jakimś forum się nie ukaże – to znaczy to forum nie jest obiektywne lub zostało ocenzurowane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DomainMaker Sp. z o.o. 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 20, 2006 Witam serdecznie, Jestem zaskoczona Pana mailem, doskonale wiem o kogo chodzi, jednak może lepiej będzie, gdy pozostanie Pan anonimowy dla reszty czytelników forum. Rozmawiałam z Panem na temat kodów, jedynym warunkiem otrzymania authinfo jest wypełnienie formularza, podpisanie, podpieczętowanie i przefaksowanie do DomainMaker wraz z dokumentami. Nie uważam aby była to nadzwyczaj trudna czynność, tym bardziej, iż formularz wbrew Pana zarzutom działa poprawnie. Jeżeli wpisuje Pan dane, które nie zgadzają się z danymi w bazie whois, otrzymuje Pan komunikat i to Pan uważa za niedziałający system ... Jest mi naprawdę bardzo przykro, że tak wielkim ciężarem jest dla Pana wypełnienie formularza, jednak gdy spojrzy Pan na sprawę z innej strony, proszę zauważyć, iż wszystko jest zrobione nie po to aby utrudniać lecz dla bezpieczeństwa klientów. Czy zdaje sobie Pan sprawę, że gdy posiada się kod, z domeną można wszystko zrobić i gdyby nie było weryfikacji Abonenta domeny kody trafiałyby w niepowałane ręce. Co w takim przypadku powiedziałby Pan, że DomainMaker nie zabepiecza domen ? Jeżeli chodzi o maila, który Pan otrzymał i, o którym rozmawialiśmy był jedynie propozycją o czym doskonale Pan wie. Jednak już przez telefon zapowiedział Pan, że zrobi wszystko aby zniszczyć DomainMaker, ponieważ zemści się Pan na nas, za to, że nie chcemy bez formularza wydać kodów Panu i Pana klientom. Regulamin od początku istnienia DomainMaker zamieszczony jest na naszej stronie. Gdy nastąpiła zmiana jednego z punktu Regulaminu został Pan o tym poinformowany, także proszę nie pisać, że nawet nie wie Pan co akceptuje. Bardzo nie lubię, gdy ktoś pisząc mija się z prawdą. Jest tak, jak obiecał Pan przez telefon, zrobi Pan wszystko aby oczernić DomainMaker, nawet posuwając się do kłamstw .... Życzę mimo wszystko sukcesów i serdecznie pozdrawiam. Z wyrazami szacunku Magdalena Tomczak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Luke 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 20, 2006 Jeżeli chodzi o maila, który Pan otrzymał i, o którym rozmawialiśmy był jedynie propozycją o czym doskonale Pan wie.Bardzo nie lubię, gdy ktoś pisząc mija się z prawdą. Jest tak, jak obiecał Pan przez telefon, zrobi Pan wszystko aby oczernić DomainMaker, nawet posuwając się do kłamstw .... Też nie lubię kiedy ktoś mija się z prawdą http://www.resellerdomainmaker.republika.pl/ ...postanowiliśmy, z początkiem kwietnia zmienić tryb wydawania kodów authinfo... Moim zdaniem to był zdecydowanie stanowczy ton, to byla informacja a nie propozycja, a że po wysłuchaniu opinii klientów, pewnie też po otrzymaniu wielu wniosków o wydanie Auth-Info (a może także o rezygnacji z współpracy) postanowiliście Państwo wstrzymać te dzwine zmiany to całkiem inna sprawa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
promoter 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 20, 2006 ...postanowiliśmy wprowadzić opłatę w wysokości 150 zł netto, którą obciążać będziemy Abonenta po wydaniu kodów authinfo, tytułem przeprowadzenia procesu weryfikacji danych Abonenta. Chcielibyśmy opłatą podzielić się z Państwem, w związku z czym proponujemy, aby z każdej windykowanej przez nas w terminie 60 dni od wystawienia faktury opłaty, przekazać Państwu 50 zł netto wynagrodzenia w formie prowizji. LOL! Fajna firma Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartłomiej Rosiński 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 20, 2006 2.Nie podpisze się i nie podam szczegółowych danych osobowych bo mogę mieć jeszcze większe problemy – zawzięli się na mnie A pamiętasz co podpisywałeś na samym początku współpracy z DomainMaker? Tak, tak - podpisałeś umowę o zachowaniu POUFNOŚCI korespondencji między DomainMaker a Tobą więc dlaczego umieszczasz ją na stronie internetowej? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MirandaInternet 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 20, 2006 Reseller robi sobie teraz powaznie pod gorke, jesli zdradza poufne dane :/. Nawet jesli DM nie wydaje kodow "zlosliwie", to nie zwalnia go to z poufnosci i nie ma nawet potrzeby o tym pisac. Po drugie - jak pisze tu Pani z DM - ze strony DM padla propozycja z ktorej sie nastepnie wycofali, wiec o co krzyk? Inna sprawa, ze szok! Dodam tylko, ze inny rejestrator nawet nie odpisal, gdy spytalem ich o cene wydania AuthInfo . Bardzo znana firma sprzedajaca domeny we wlasnym imieniu rowniez ma cos w rodzaju oplaty za wydanie domeny - trzeba doplacic do ceny promocyjnej. Jeszcze inna, slyszalem, chce oplaty za drugi rok i dopiero wydaje kody. Stad sie biora wlasnie tanie promocje moim zdaniem zaciemniajace i rozbijajace rynek domen. Bo co innego obnizka o 10-20%, a co innego sprzedawanie ponizej kosztow. Łukasz - to wlasnie promocje typu domena za zlotowke odciagaja naiwnych klientow od stabilnych, niskich cen. Dlatego pewnie jest duzo wnioskow o wydanie kodow. Najpierw dostaja domene .pl za 40 zl, a potem musza placic 100. W ten sposob duze firmy, ktore stac na sprzedawanie ponizej kosztow sciagaja do siebie wielu klientow i potem maja wieksze upusty a i tak zarobia... bo to przeciez promocja :>. DM pewnie chcial powstrzymac ten proces przeplywania klientow do promocji, ale troche zle sie do tego zabrali :]. Szkoda, zrobila sie afera i to publiczna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vilgefortz 75 Zgłoś post Napisano Kwiecień 20, 2006 Reseller robi sobie teraz powaznie pod gorke, jesli zdradza poufne dane :/. Nie zmienia to faktu, ze DM "specyficznie" dzialajaca firma a jej powazania z pewnymi firmami z "branzy hostingowej" sa zastanawiajace. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
resellerdomainmaker 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 20, 2006 Szanowna Pani, Ja wyrażam się precyzyjnie: 1. Wysłałem na forum prośbę o pomoc – bo na Was nie mogę liczyć i straciłem zaufanie. Nie ma w tym żadnej nieścisłości. Na dowód, że mówię prawdę - przytoczyłem WASZE listy na stronie http://resellerdomainmaker.republika.pl/ 2. Formularz nie działał wtedy kiedy chciałem z niego skorzystać. Natomiast po otrzymaniu od Was "propozycji" wchodzącej w życie natychmiast - nie chciałem i celowo z niego nie korzystałem w obawie, że zostanie naliczona nowa opłata (według obowiązującej procedury od 4.04). Nie jestem głupi - gdyby ten pie..... formularz działał poprawnie (po 7.04 kiedy zawiesiliście pobieranie opłat) to bym z niego skorzystał.... a nie użerał się z Wami. To Pani mija się z prawdą: 1. Nigdy nie mówiłem, że "was zniszczę" - to nie w moim stylu a i po co miałbym to robić!? - macie ciągle moje domeny! W ten sposób to chyba sami się niszczycie. 2. Nigdy z panią nie rozmawiałem telefonicznie! To można to potraktować nie jako kłamstwo, ale jako pomyłkę - pewnie to ktoś inny dzwonił (co jemu też pie.... formularz nie działa! ...i kłamie: 1. Na stronie DomainMaker nie było (od 4.04 do dziś do 17.00 - sprawdzałem jeszcze raz) i chyba nadal nie ma regulaminu "Regulamin obsługi Klientów finalnych", a taki trzeba zaakceptować żeby poprawnie wypełnić ten pie.... formularz. 2. email, który otrzymałem nie był propozycją tylko zmianą w regulaminie! Przytoczę jego fragment: ...postanowiliśmy, z początkiem kwietnia zmienić tryb wydawania kodów authinfo dla Abonentów. Od dnia 04 kwietnia 2006 roku uzyskanie kodu authinfo przez Abonenta będzie możliwe tylko i wyłącznie w następstwie prawidłowego wypełnienia formularza... ) reszta tu: http://resellerdomainmaker.republika.pl ...i przesadnie troszczy się o moje dobra. Jak to mówią "nadgorliwość gorsza od faszyzmu" Od 4 kwietnia br. próbuję wydostać od Was moją własność w tym celu: - napisałem maila - zadzwoniłem - rozmawiałem z mężczyzną (nazwisko nieważne) - w porządku gość - tłumaczył się że to nie jego wina. - wysłałem list polecony z własnoręcznym podpisem. - no i próbowałem wiele razy przejść ten pie.... formularz. Cóż jeszcze mam uczynić? (dodam, teraz to już tego pie.... formularza nie wypełnię - przez zwykły upór nawet gdyby działał) Ja również Życzę Wam sukcesów. Pozdrawiam, resellerdomainmaker@buziaczek.pl Żeby być obiektywnym dodam, że kiedy z Wami współpracowałem to było całkiem nieźle. Choć ceny były wyższe niż u konkurencji to miałem przynajmniej spokój. Zakłóciliście mi ten spokój. Klasę firmy poznaje się nie po tym jak zaczyna, ale jak kończy ...czy jakoś tak I nadal proszę o pomoc - jak mam te kody od nich wyciągnąć? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mac 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 20, 2006 Nie chce mi sie w to wszystko wnikac i czytac, nie mniej jednak fakt ze DM cos ostatnio mi jakies newsy przysla o AUTH iNFO. Czy ktos powazny moze mi powiedziec tylko jedna rzecz, czy DM zmienil teraz tak swoje taryfy ze pobiera 150 zl za wydanie kodu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MirandaInternet 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 21, 2006 Mac: Jesli jestes ich resellerem i spytasz ich mailem o to - odpowiedza ci . Jesli jestes tylko klientem koncowym - spytaj swojego rejestratora. On bedzie wiedzial i powinien udzielic ci takiej informacji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mac 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 21, 2006 Mac: Jesli jestes ich resellerem i spytasz ich mailem o to - odpowiedza ci .Jesli jestes tylko klientem koncowym - spytaj swojego rejestratora. On bedzie wiedzial i powinien udzielic ci takiej informacji. Widze, ze zmowa milczenia zawiazana umowa jest tak duza, ze nikt nic nie pisze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
promoter 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 21, 2006 A pamiętasz co podpisywałeś na samym początku współpracy z DomainMaker? Tak, tak - podpisałeś umowę o zachowaniu POUFNOŚCI korespondencji między DomainMaker a Tobą więc dlaczego umieszczasz ją na stronie internetowej? Listy są dowodem, bez nich oskarżanie firmy o nieetyczne zachowanie wobec klientów byłoby bezpodstawne i myślę, że większość ludzi nie znających sprawy traktowałaby go jako pomówienie. Owszem firma straci na wizerunku, ale tylko i wylącznie ze swojej winy. To, że komuś do głowy przychodzą takie pomysły, bo nie podoba mu się wolny rynek nie oznacza, że ma rację i że klient i reseller ma się do tego dostosowywać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ramze5 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 21, 2006 Wedlug mnie DM to nie jest dobra firma. Wedlug regulaminu NASK nie wolno pobierac ani zabronic, blokowac dostepu do kodow authinfo. Teoretycznie domainmaker tego nie robi, ale w praktyce jest inaczej. Ich regulamin mowi jasno, ze sa pobierane oplaty nie za wydanie kodu tylko cos inengo. Dla potwierdzenia, z panelu Consluting Service: Dla uspokojenia powtarzających się pytań partnerów współpracujących z nami i naszą konkurencją informuję, że Consulting Service w ramach programu reseller nie zamierza wprowadzać opłat za wydawanie kodów authinfo lub inne czynności związane z opuszczaniem przez abonenta naszego systemu Nie będziemy utrudniać abonentom procedury zmiany rejestratora. Piszemy o tym dlatego , że od 1-04-2006 u jednego z dużych Partnrów Nask (ponad 50 tys domen) powstał nowy regulamin (naszym zdaniem sprzeczny z Zasadami NASK) w wyniku, którego abonent w przypadku rezygnacji z usług tego Rejestratora otrzymuje fakturę na kwotę 1000zł brutto za jedną domenę. Oczywiscie ponieważ regulamin nask zabrania pobierania opłaty bezpośrednio za authinfo zapis na fakturze tego rejestratora brzmi: Usługi Poza Cennikowe wykonane na zamówienie Abonenta. Chyba wszystko jest jasne :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartłomiej Rosiński 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 21, 2006 Listy są dowodem, bez nich oskarżanie firmy o nieetyczne zachowanie wobec klientów byłoby bezpodstawne i myślę, że większość ludzi nie znających sprawy traktowałaby go jako pomówienie. Owszem firma straci na wizerunku, ale tylko i wylącznie ze swojej winy. Ale korespondencje między Tobą a DM masz prawo okazać _TYLKO_ prokuraturze bądź innym organom państwowym do tego upoważnionym. Przedstawienie tej korespondencji na ogólnodostępnej stronie internetowej jest po prostu złamaniem umowy podpisanej z DomainMaker Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ece 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 21, 2006 Jakiś tydzień temu transferowałem domenę z DM. Ten formularz to dziadostwo jak ich mało- prawie 20 razy próbowałem zanim mi się udało przez niego przejść. Ostatnio DM stracił 2,5% udziału w rynku. W lutym, NetArt powiększył ilość zarejestrowanych przez siebie domen o 6899, Home o 9820, a DomainMaker o -342 To daje do myślenia, tym bardziej że DM stracił największy swój atut- niższe ceny. Nowy regulamin jest tak skonstruowany, że wydanie authinfo to "Zlecenie" Operator po weryfikacji danych Klienta, na jego Zlecenie, wyda Klientowi Kody Authinfo.a "Zlecenie" kosztujeW przypadku Zamówienia przez Klienta Usugi, która nie jest ujęta w Cenniku,Wynagrodzenie Operatora ustalane będzie jednostronnie przez Operatora. Jeśli koszt realizacji Zlecenia przekraczać będzie kwotę 1000 zł/brutto (słownie: tysiąc złotych) Operator przystąpi do świadczenia tej usługi po akceptacji Wynagrodzenia przez Klienta. W cenniku nie ma nic za wydanie authinfo, a jako "Zlecenie" może sobie operator wybrać, czy ma nas kosztować 10 zł, czy 1000 zł. Albo powie że 10 000 zł, a jak się nie zgodzimy, to... nie zrealizuje "Zlecenia" i nie wyda kodów? Słów brak... Może Wy odpowiednie znajdziecie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MirandaInternet 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2006 Ostatnio DM stracił 2,5% udziału w rynku. W lutym, NetArt powiększył ilość zarejestrowanych przez siebie domen o 6899, Home o 9820, a DomainMaker o -342 To daje do myślenia, tym bardziej że DM stracił największy swój atut- niższe ceny. Daje do myslenia ich agresywna polityka sciagania jak najwiekszej liczby klientow. DM nie ma najnizszych cen, ale i nie "mydli" ludziom oczu cenami "za 1 zł". Promocja domeny za zlotowke? Doplacaja do domen? Niee... po prostu oplata za przedluzenie domeny jest wieksza, albo przy odchodzeniu przed uplywem roku nalezy oplacic przedluzenie jeszcze u starego rejestratora (tak bylo o ile pamietam w Home). "Kupil pan u nas tylko domene? Proponujemy hosting za 300 zl rocznie. Przeniesc domene gdzie indziej pan chce? Oczywiscie moze pan to zrobic, ale zgodnie z regulaminem domeny za zlotowke musi pan zaplacic _odszkodowanie_ w wysokosci roznicy ceny domeny od tej w promocji." Ludzie - nie oszukujcie sie. NASK nie daje upustow 99.99% zeby inni mogli sprzedawac z zyskiem po 1 zł. Rejestratorzy stosuja dumping cen na rejestracje nowych domen, by sciagnac klienta nizsza cena i zatrzymac go na dluzej lub wyciagnac z "górką" w nastepnym roku. I to wlasnie firmy stosujace takie promocje niszcza rynek domen, stosujac moim zdaniem zasady nieuczciwej konkurencji. Bo co innego sprzedawac po kosztach, a co innego ponizej kosztow. Jedni maja wyzsze ceny, inni biora za wydanie authinfo, inni biora odszkodowania, albo nazywaja to jeszcze inaczej. Ale zanizanie cen zawsze rozbija rynek, kosztem uczciwych firm i wzmacnia gigantow, podobnie sie dzieje w branzy hipermarketow. Schemat - zanizanie cen, tlum klientow, a potem zarabianie na ilosci, bo przeciez jako najwieksi odbiorcy maja najwieksze upusty. Dziala to tak, ze ludziom rosna oczy, przestaja widziec cenniki przedluzen i inne kruczki, rejestruja sie masowo, a potem taka firma ma wieksze upusty w NASK. Taki jest wlasnie cel firm, ktore robia promocje na domeny. I jak widac, to dziala, skoro Home zyskalo tyle domen. Inna sprawa, czy to jest etyczne dzialanie? Słów brak... Może Wy odpowiednie znajdziecie. Z tego tekstu nie wynikalo, ze wydanie kodow kosztuje 1000 zl, tylko ze JESLI koszt wynosi ponad 1000 zl, to oni zrealizuja zlecenie PO wyrazeniu zgody na oplate przez klienta. Koszt wydania kodow to inna sprawa, ale PRZED przystapieniem do rejestracji domeny nalezy spytac . Ja nie otrzymalem odpowiedzi o procedure wydania kodu authinfo, ani o jej cene w przypadku pewnej firmy rejestrujacej, mimo, ze potwierdzili odczytanie maila! Natomiast DomainMaker odpowiedzial mi bardzo szybko. Czy resellerzy DM pobieraja za to oplaty, to juz jest ich sprawa i dlatego nalezy pytac. Ale ta zasada obowiazuje WSZELKIE sprzedaze i promocje. Firmy, ktore sprzedaja domeny po 1 zł licza na nieswiadomosc klientow, ktorzy UWIERZA, ze domena ich bedzie tyle kosztowac. Podobnie jest teraz z promocja hostingu na pol roku za 1 zł - otrzymasz ja, JESLI kupisz na rok za 150 . A pozniej, zeby przedluzyc? 300 zł. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JCzapla 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2006 przeczytaj to i zareaguj http://www.dns.pl/porozumienie/prawab.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MirandaInternet 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2006 przeczytaj to i zareaguj Przeczytalem, ale to niczego nie zmienia , bo oni wydaja kody authinfo, i nie stawiaja warunkow - oni jedynie pobieraja za to oplate . Tak sie wycfanili. Inna sprawa, ze na tym cierpi klient i inne firmy, ktore nie stosuja takich sztuczek. Mysle, ze to sie da wykorzystac przeciwko takim firmom. Po prostu trzeba miec oferte bez sztuczek i to zaznaczac. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JCzapla 0 Zgłoś post Napisano Maj 23, 2006 Jak dla mnie żądanie opłaty jest warunkiem wydania, bo bez opłaty Ci nie wydadzą. "Cfaniactwo" trochę podwórkowe. A co do paragraf5 pkt 3 ich regulaminu to dałbym głowę, że jest niezgodny z prawem. Tak samo par. 5 pkt 4. NBoże mój. Tak sobie czytam ten ich regulamin i się zastanawiam kto tam w ogóle cokolwiek kupuje (par. 8 pkt 2). Polecam również Consulting Service tzn. dla hurtowników hrd.pl, a dla indywidualnych rejestracjadomen.pl. PS. Niedawno przenosiłem .com-a z jednego serwisu zagranicznego do innego (GoDaddy) i wszystko odbyło się bez problemu, dostałem maila z potwierdzeniem i tyle. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MirandaInternet 0 Zgłoś post Napisano Maj 23, 2006 Polecam również Consulting Service tzn. dla hurtowników hrd.pl, a dla indywidualnych rejestracjadomen.pl. Skoro juz padla nazwa tej firmy, to powiem, ze wlasnie ona nie odpisala mi na pytanie o procedure wydawania Authinfo, ani o cene. Potwierdzili jedynie odczytanie dwoch maili. Zaznaczylem w mailu, ze mysle o skorzystaniu z ich oferty. Zostawie bez komentarza, bo nie chce byc zlosliwy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JCzapla 0 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2006 Z doświadczenia wiem, że nalepiej się u nich załatwia wszystko przez telefon ewentualnie skype, ale nie pamiętam skype-logina. Mi też nie odpowiadali, a jak zadzwoniłem, to uruchomili wszystko od ręki. Taki styl . Nie chcę ich jakoś totalnie zachwalać bo nie miałem tak naprawdę okazji do przećwiczenia sytuacji kryzysowych w rodzaju wydania kodów, ale polecić mogę. Niezłe ceny, bardzo dobry panel do zarządzania, i programy reseller są interesujące. Trochę im posłodziłem, ale po doświaczeniach z active24 to z hrd.pl poczułem się znacznie lepiej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach