Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2013 (edytowany) Witajcie, Od kilku godzin nasza firma otrzymuje wiadomości od klientów odnośnie problemów z aktywacją kodów SMS, chociaż są wpisywane prawidłowo. Problem ten potwierdzamy. Co dziwne, po wejściu na stronę API, gdzie sprawdzane są kody SMS na pierwszy rzut oka wszystko wygląda dobrze, do momentu zobaczenia źródła strony - przekierowanie na stronę z treściami pornograficznymi... <meta http-equiv="refresh" content="10; URL=http://www.adulting.net" />0 Najgorsze jest to, że pomimo próby kontaktu telefonicznego z firmą słyszymy nagraną wiadomość o pracy BOK, w której mówione jest że support działa od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz... ale najwyraźniej dzisiejszy dzień nie jest dla nich dniem roboczym. Edytowano Grudzień 27, 2013 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MaTyyy 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2013 (edytowany) Również mam z tym problem. Ominąłem póki co ten błąd, ale problem pojawi się ponownie gdy to naprawią :/ Homepay.pl ma również problemy z nieprzysyłaniem kodów do SMSów... Edytowano Grudzień 27, 2013 przez MaTyyy (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2013 PayU? I problem znika:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2013 PayU? I problem znika:) Tak, zgasza się. Ale nie do SMS/IVR. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2013 Zawsze zostaje sprawdzony cashbill albo dotpay Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MaTyyy 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2013 Dotpay i jego wypłaty po 3 miesiącach są chyba gorsze niż głupota administratora Homepay Wysłane z mojego HTCSensation przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2013 No to cashbill Sprawdzona firma. Włamanie na homepay było kwestią czasu, dużo użytkowników z tego korzysta, jeszcze więcej niż z dotpay czy płatności-online, zastosowali prawdopodobnie XSS ale nie mam pewności. Na wszelki wypadek polecam właśnie firmy podane wyżej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2013 Dotpay i jego wypłaty po 3 miesiącach są chyba gorsze niż głupota administratora Homepay Wysłane z mojego HTCSensation przy użyciu Tapatalka Dokładnie, zgaszam się w 100% po kilku latach współpracy z firmą Dotpay. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2013 Na profilu FB jest nieco więcej info. Przez krótki czas ich www wyświetlała inną zawartość. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
smigol 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 7, 2014 Jeśli chodzi o Dotpay to też nie mam o nich najlepszego zdania Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FireHost.pl&e-Cast.pl 11 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2014 Firma obsługująca płatności powinna budzić zaufanie, Dotpay po tym jak przetrzymywało pieniądze klientów np. nasze ponad 4 miesiące, takiego zaufania nie wzbudza a po wpadce, którą tu opisujecie to bałbym się też powieżyć pieniądze Homepay Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
furek 37 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2014 Nie przesadzajmy. Na banki też są włamania i jakoś nikt się nie wycofuje. Nie ma serwisów nie do złamania. Na cashbill też będą jak będzie trzeba. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2014 @furek: rozumiem, ze nie przeszkadzalaby ci sytuacja w ktorej kupujesz przeterminowany jogurt, a po zatruciu caly dzien spedzasz w toalecie? No nie przesadzajmy, moze zdarzyc sie tak, ze w sklepie beda przeterminowane produkty? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
furek 37 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2014 A Tobie nie przeszkadza, że włamują się na bank w którym masz konto ? a nawet o tym nie wiesz? Nie ma 100% bezpieczeństwa wcześniej czy później ktoś coś zrobi. W Twoim przekonaniu to będzie chodzenie z banku do banku i zakładanie konta bo tam ktoś kiedyś się włamał. Najlepszą metodą to włożyć kasę do skarpetki i schować gdzieś w domu.. tylko, że jak przyjdzie złodziej to i nawet tą skarpetkę znajdzie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2014 Naogladales sie za duzo [h]amerykanskich filmow sensacyjnych, gdzie wlam na konto to jak zjedzenie sniadania. Tak samo, jak w CSI Las Vegas po znajomosci sledczy dowiaduja sie w ciagu minuty gdzie dokladnie zostala uzyta karta kredytowa. W realnym swiecie tak to nie dziala przez ustanowione odgonie [odpowiednie] procedury. Zapewne sa one pomijane w najciezszych przypadkach ale generalnie sa i mija troche czasami zanim odpowiednie sluzby/departamenty przekaza sobie stosowne informacje. W wiekszosci przypadkow uzytkownicy sa sobie sami winni. Wlaza na porno strony, instaluja cracki niewiadomego pochodzenia lub klikaja bezmyslnie na wyskakujace reklamy i klopoty gotowe. Pomijam juz instalacje softu w telefonach komorkowych [dlaczego pan zainstalowal ta aplikacje? odpowiedz: a bo byla taka ladna, kolorowa...]. I oczywiscie brak odpowiednich programow antywirusowych na PC/telefonie. Pogadaj na ten temat z jakims pracownikiem z departmentu bezpieczenstwa pierwszego lepszego banku. Osobiscie wychodze z zalozenia, ze albo ktos prowadzi profesjonalnie biznes od a do z albo niech idzie uprawiac cebule na polu. Wszystkie sytuacje da sie przewidziec / wszelkie czarne scenariusze tylko do tego trzeba zatrudnic odpowiednich profesjonalistow jesli wlasciciel firmy nie daje rady. Ale po co... jak cos sie stanie wtedy jest rwanie wlosow z glowy. Nie bez powodu w swiecie smieja sie z naszego narodu, ze Polak jest *mondry* po szkodzie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
furek 37 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2014 Nie będę tego komentował. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2014 Brak kontrargumentow? Jedna z firm ktora sie [szeroko] reklamuje na tym forum miala w ofercie VPS'y - nastapila [pierwsza lepsza] awaria ktora polozyla co nieco w tym dane klientow i nie dali rady tego naprawic. Tlumaczenie m.in. bylo takie, ze osoba zajmuja sie VPS'ami miala wypadek itp. Skonczylo sie na tym, ze wycofali calkowicie ze swojej oferty VPS'y. Swoja droga ciekawe... opierac czesc/calosc dzialalnosci firmy na jednym czlowieku... awaria, niby niedyspozycja "admina", brak mozliwosci naprawy i klienci polecieli w kosmos. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2014 Pekus sorry ale żeby uprawiac dobrze cebulę trzeba sporo umieć ^^ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach