Gość Zgłoś post Napisano Luty 7, 2008 ale ja to wiem o co chodzi, nie wydaje mi się, żebym miał to zaznaczać, skoro nie mam w ogóle "napoczętego" tego VPS-a.. heh Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 7, 2008 OYEAH mam w końcu otwarty ticket:In Bearbeitung IP noch nicht angelegt? odpisali mi mejla w końcu: After activate your account, it takes up to 3-5 wordays to get your IP.We will inform you by email when the V-Server ist ready. heh.. kurcze, bez sera, że nie można edytować postów, nabijam bez sera... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Luty 8, 2008 jak ci juz tam aktywuja to administration/vps/ Paketname - > i powinno ci sie pokazac IP 87.230... (IP) generischer Hostname twojipwdomenie.dedicated.hosteurope.de Initialpasswort hasło Traffic incl. Virtuozzo PowerPanel (VZPP) [1] Admin-Oberfläche (Plesk) [2] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 8, 2008 napisali, że naechste Woche : ( heh ale lipa.. heh.. mogę zrezygnować i mam teraz odpisać, nie wiem kurczę, heh ..jeszcze się rozchorowałem i już w ogóle lipa heh Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 8, 2008 HURRA! popołudniowa wymiana mejlowa po niemiecku.. i VPS gotowy : ) a miało być po niedzieli hehe.. jednak racja, że po niemiecku najlepiej : ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progo 0 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2008 Możecie mi powiedzieć jak to jest tam z płatnościami?(Serwer dedykowany w Polsce będę miał za miesiąc ) Czy nie ma innego sposobu niż karta kredytowa?(nie chce na rachunku zobaczyć obciążenie na kilka tysięcy złotych za nic- firma mnie nie oszuka, ale ktoś może przechwycić dane lub jakiś nieuczciwy pracownik firmy). A bardzo zależy mi na tymczasowym vps'ie. PS. Gdzie jest regulamin vps'ów?(znam niemiecki, ale nie mogłem nigdzie go znaleźć). I czy trzeba coś wysyłać fax'em lub mailem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shive 0 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2008 Hmm... kto i w jaki sposób ma niby przechwycić Twoje dane? Wiesz, że każda Twoja wizyta w bankomacie jest 100 razy bardziej ryzykowna niż płatność za dedyka? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progo 0 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2008 Przechwycić dane dla hackera to nie problem... A wiadomo że karty kredytowe mają ogromny limit(chyba 100 tysięcy). Dedyk będzie opłacany przelewem... A wizyta w bankomacie raczej nie jest tak ryzykowna Np. mój znajomy płacił w internecie kartą kredytową, ściągnęli to co mieli i ktoś dodatkowo ściągnął 1.5 tysiąca, a bank kazał zapłacić... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shive 0 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2008 Po pierwsze, chyba nie znasz znaczenia słowa "hacker" Po drugie, przechwycenie danych idących odpowiednio szyfrowanym kanałem nie jest takie "bezproblemowe". Żeby ktoś w ogóle mógł marzyć o rozkodowaniu tego, to musiałby najpierw przechwycić setki razy więcej danych, niż wysyłasz przy okazji dowolnej transakcji. Po trzecie, Twoje bezpieczeństwo zależy od samego Ciebie - robisz zakupy w sprawdzonych miejscach, to nie masz się czego bać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progo 0 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2008 Gdzie jest regulamin vps'ów?(znam niemiecki, ale nie mogłem nigdzie go znaleźć). I czy trzeba coś wysyłać fax'em lub mailem? A jak jest z tym? A co w przypadku pracowników tej firmy? Oni mają dostęp do takich danych jak numer karty kredytowej... I czy ich serwer z danymi jest dobrze zabezpieczony? Nie chce po prostu ryzykować... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shive 0 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2008 Konta w banku również nie posiadasz bo pracownicy grasują po koncie? Komórki nie używasz bo szkodzi? Nie przesadzasz trochę? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2008 A jak jest z tym? A co w przypadku pracowników tej firmy? Oni mają dostęp do takich danych jak numer karty kredytowej... I czy ich serwer z danymi jest dobrze zabezpieczony? Nie chce po prostu ryzykować... To najlepiej trzymać pieniądze w skarpecie bo na konto w banku też mogą zaglądać pracownicy Nie przesadzaj, świat nie jest taki skorumpowany i groźny Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progo 0 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2008 Konto w banku mam Komórkę też A byłym premierem to ja nie jestem Nadal nie dostałem odpowiedzi na 2 moje pytania(regulamin, fax), mam nadzieję że ktoś udzieli mi odpowiedzi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
moskita 0 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2008 A jak jest z tym? A co w przypadku pracowników tej firmy? Oni mają dostęp do takich danych jak numer karty kredytowej... I czy ich serwer z danymi jest dobrze zabezpieczony? Nie chce po prostu ryzykować... Nie ściemniaj mamy XXI wiek przecież. Zrób sobie konto w Inteligo, potem zrób w nim podkonto, do niego weź kartę i na niej ustaw limit wypłat taki jaki będzie wydawał Ci się bezpieczny. Tej karty użyj do płatności w HE. Podkonto do tej karty zasilaj tylko taką kwotą jak potrzeba. Samą kartę zmiel i zakop pod jabłonką w ogrodzie. Będzie super bezpiecznie. A serio: używasz wogóle karty? Wiesz jak to działa? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progo 0 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2008 Nadal czekam na odpowiedź: 1. Gdzie jest regulamin? 2. Czy trzeba coś jeszcze przesyłać? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MiSi3kK 16 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2008 To może odpowiedz sobie najpierw na te pytania: 1. Gdzie zamieszczasz te pytania 2. Czy aby na pewno jest to support 3. Jak dobrze szukałeś? Przejrzyj to: http://www.hosteurope.de/faq/index.php?cpid=87 http://www.hosteurope.de/content/AGB Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shive 0 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2008 Jak już mamy do czynienia z niemcami, to IMO najlepiej wysmaż krótkiego maila do supportu z prostym pytaniem o wszelkie dokumenty, które powinieneś przeczytać przed zakupem ich usług. Dadzą Ci wersje angielskie (no, chyba, że wolisz niemieckie) i będzie już wszystko jasne. Support HE działa dość sprawnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progo 0 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2008 To może odpowiedz sobie najpierw na te pytania: 1. Gdzie zamieszczasz te pytania 2. Czy aby na pewno jest to support 3. Jak dobrze szukałeś? Przejrzyj to: http://www.hosteurope.de/faq/index.php?cpid=87 http://www.hosteurope.de/content/AGB 1. Na forum gdzie ktoś kto już im zapłacił wie jak tam jest. 2. Nie jest to support, jest to forum na którym można spytać się na pewno o te rzeczy. 3. Nie domyśliłem się że w FAQ będzie takie coś. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 10, 2008 Ja czuję pismo nosem, że swinkamorskakop to typ człowieka, który wszędzie widzi drugie dno, hackerów, niebezpieczeństwa itd. - ledwo ufa bankom, sieciom komórkowym, itd. a gdy wchodzi na jakieś forum warezowe, albo dostanie SPAM z phishingiem to bezmyślnie wpisuje prawdziwe dane osobowe : ) Co do Hosteurope, to powtórzę tylko, że do nich najlepiej smażyć po niemiecku... nawet łamanym, ale jednak niemieckim heh może i działają dość sprawnie, ale ja np. nie liczę na ich support za mocno.. tutaj jednak nasi rodzimi dostawcy są lepsi.. IQ, Sisco, KEI... no bomba Choć w sumie.. na takim Geekstorage kupiłem próbnie konto na miesiąc i support odpisuje w godzinę.. nawet, gdy u nich jest późno, u nas dzionek heh.. no ale koniec offtopu, sorry Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shive 0 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2008 No co Ty, akurat hosteurope radzi sobie nieźle po angielsku, znacznie lepiej niż inne hetznery czy netdirekty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2008 Ja czuję pismo nosem, że swinkamorskakop to typ człowieka, który wszędzie widzi drugie dno, hackerów, niebezpieczeństwa itd Ciekawe czy tak jak "Jarkowi" śni mu się jak go inwigiluje agentura WSI Skąd się tacy ludzie biorą? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progo 0 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2008 sieciom komórkowym ufam, dlaczego mieli by mnie okraść? Bankom też Ale karta kredytowa nie jest tak bezpieczna w internecie, w sklepie używam. Jak już mówiłem obawiam się tego, ponieważ znajomego już okradziono! WSI, chyba sam nie wiesz o czym mówisz... PS. Przesyłaliście coś przy aktywacji(faxem lub przez e-mail'a?)?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
beliq 442 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2008 Mnie b. pozytywnie zaskoczyli pracownicy HE jakieś 2 tygodnie temu. No więc... zapomniałem swojego hasła do panelu klienta, przypomnienie działa tylko dla zarejestrowanych telefonów komórkowych niemieckich sieci, toteż poprzez formularz kontaktowy poprosiłem o wygenerowanie nowego. Jako, że często spotykałem się z podobnymi prośbami zgłaszanymi w podobny sposób i niejednokrotnie miałem wątpliwości czy Pan A to faktycznie Pan A, a nie Pan B, toteż przesłałem im via wspomniany formularz wszystko łącznie z 4 ostatnimi cyframi karty kredytowej zarejestrowanej w ich systemie. Jakie było moje zdziwienie, gdy następnego dnia około godziny 18 na wyświetlaczu komórki pojawił się "incomming call" z +49... odbieram: "Hi, you've been requesting password reset" BTW: oni śmiesznie literują te hasła, taki oto ciąg znaków "ChWa" Pan w słuchawce tłumaczył mniej więcej tak: big China, small house, big wine, small alpha - w pierwszej chwili w ogóle nie załapałem i się zastanawiałem o co mu kurcze chodzi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shive 0 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2008 Jak już coś, to karta PŁATNICZA. W sklepie jest 10x bardziej niebezpieczna - wystarczy, że jakiś łysy kolega zerknie przez ramię przy kasie, a następnie da Ci "w buzię", zawinie kartę i tyle go widziałeś. Do pół godziny masz czyste konto. Przestań już panikować Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progo 0 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2008 To nie panika, tylko bezpieczeństwo, dobra zakończmy ten podtemat bo można to ciągnąć w nieskończoność. Czy ktoś z was musiał wysyłać im faxem, e-mail'em jakiś dokument czy coś? Jak jest z tym? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach