Dziadzia Fritz 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 15, 2013 Witam, mam problem z dużą ilością odrzuconych mailów podczas wysyłki mailingu. Sprawa jest dosyć ważna, bo maile które wysyłam są "wyczekiwane" przez odbiorców bo zawierają dla nich informacje, o które prosili. Jest to pewnego rodzaju newsletter, który powiadamia o nowościach na stronie. Problemem są odrzucone maile z nagłówkiem "Relay error" lub "Relay denied" i dotyczy tylko odbiorców ze skrzynek o2, WP oraz Onet. GMail nie odrzucił ani jednego maila z takim nagłówkiem. Jak się domyślam chodzi o szybkość wysyłki mailingu. Dlatego chciałbym się zapytać Was co można w takiej sytuacji zrobić? Jakie limity mają te skrzynki? Co robić? Pozdrawiam i dziękuję za każdą odpowiedź. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spindritf 240 Zgłoś post Napisano Grudzień 15, 2013 Relay denied wskazuje na to, że wysyłasz maile do serwera, który nie przyjmuje poczty dla danego adresu i realizacja przesyłki wymagałaby przekazania wiadomości dalej (relay). To jest oczywiście zablokowane dla nieznanych nadawców. Może to jakaś lokalna specyfika, ale podejrzewam, że raczej masz technicznie niepoprawnie skonfigurowaną wysyłkę poczty. Jak te maile ślesz? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2013 Szczegolnie onet ma swoj swiat. Moze juz zarobiles bana u nich. Wklej cala zwrotke maila z komunikatem bledu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dziadzia Fritz 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2013 Ogólnie ban odpada, bo newsletter to nowość. Konfiguracja SMTP jest zrobiona profesjonalnie, DKIM, SPF, rekordy DNS, unsubscribe itd. Dzisiaj przetestowałem jeszcze raz, wysłałem mailing do 7000 i tylko 200 bounce'ów. Może te relay wynikały ze świeżo postawionego SMTP? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mmmm21 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2013 (edytowany) Sprawdź poprawność revdns-a. Zainteresuj się także DMARC (http://www.dmarc.org/), to sprawdzają głównie outlook.com, gmail. Wklej pełen log zwrotki, a najlepiej byłoby gdybyś podesłał nazwę domeny, z której rozsyłasz newsletter, np na PM. EDIT: Spróbuj przeprowadzić sesję smtp za pomocą telnetu na serwerze pocztowym. Przykład znaleziony w sieci: telnet poczta.onet.eu 587 mailTrying 213.180.147.147... Connected to poczta.onet.eu. Escape character is '^]'. 220 poczta.onet.pl ESMTP (ko1) our local time is now XXXXX mail from:xxxx@domena.eu 550 5.5.2 Unknown command 'mailmail from:xxxx@domena.eu' mail from:xxxx@domena.eu 530 5.3.0 Sorry [x.x.x.x]; Authentication required auth login 550-5.7.1 Hello [x.x.x.x]; Ask HELP for our contact information. 550-5.7.1 If you feel we mistreat you, do contact us. 550 5.7.1 Hello [x.x.x.x]; you are on our reject-IP-address -list, GO AWAY! Edytowano Grudzień 16, 2013 przez mmmm21 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach