Skocz do zawartości
kawasaki

Kylos.pl <--- oferta urodzinowa

Polecane posty

Witam,
Firma Kylos.pl chwali się, że na 10 urodziny swojej marki wyprzedaje vps po 10zł...
Dowód oczywiście na stronie no i screen:
13264_kylos.jpg
Problem w tym, że ja sie chce zamowic vps'a to przy potwierdzeniu już zamówienia cena vps to nei 10zł a 289zł...
To teraz czekam na odpiowiedź od firmy kylos.pl, jak mam zamówić ten serwer, zeby miec go za te 10zł? ;3
Pozdrawiam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

To teraz czekam na odpiowiedź od firmy kylos.pl, jak mam zamówić ten serwer, zeby miec go za te 10zł? ;3

 

 

Czekasz w tym temacie czy może napisałeś do supportu?

 

 

 

 

Kurde ja czekam aż w lotka wygram... Może temat założę? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mruczek

 

Czekasz w tym temacie czy może napisałeś do supportu?

 

 

 

 

Kurde ja czekam aż w lotka wygram... Może temat założę? :D

Ja czekam na taką samą odpowiedź... oczywiście od supportu. Przy zamówieniu "Silver" też jest podobna sytuacja, że nie widać rabatu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oferta obejmuje pare sztuk w promo cenie.

 

czyli wyscig szczurow... kto pierwszy ten lepszy... nie znalazlem w promo cenie, nie bede jak psychiczny polowal w nocy na ta "mega promocje" i co 5 sekund klikal F5.

 

Wiem tez, ze juz nigdy nie skorzystam z uslug tej firmy. Dla zasady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli wyscig szczurow... kto pierwszy ten lepszy... nie znalazlem w promo cenie, nie bede jak psychiczny polowal w nocy na ta "mega promocje" i co 5 sekund klikal F5.

 

Wiem tez, ze juz nigdy nie skorzystam z uslug tej firmy. Dla zasady.

Pomijając fakt, że jest wyraźnie napisane o "resecie" tych promocyjnych sztuk o godzinie 10:00, to cóż takiego Ci zrobili, że nie skorzystasz z ich usług?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lukaszu, po prostu bardzo nie lubie takich wlasnie sytuacji... sytuacji w stylu jak ta sprzed 2-3 tyg ze stolicy... otwieral sie jakis nowy market z elektronika, byla promocja tablety po 100zl; to co sie dzialo na otwarciu to masakra... widzialem filmik - ludzie wyrywali sobie sprzet a nawet sie okladali.

 

Jesli firma robi juz taka promocje, to powinno byc to na zasadzie kodow promocyjnych... 5 kodow do dyspozycji i sensowny sposob ich przydzielenia. I tyle.

Edytowano przez pekus (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Lukaszu, po prostu bardzo nie lubie takich wlasnie sytuacji... sytuacji w stylu jak ta sprzed 2-3 tyg ze stolicy... otwieral sie jakis nowy market z elektronika, byla promocja tablety po 100zl; to co sie dzialo na otwarciu to masakra... widzialem filmik - ludzie wyrywali sobie sprzet a nawet sie okladali.

 

Winisz sklep? Hm.

 

Jesli firma robi juz taka promocje, to powinno byc to na zasadzie kodow promocyjnych... 5 kodow do dyspozycji i sensowny sposob ich przydzielenia. I tyle.

 

Zdefiniuj "sensowny".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O pedro84: czekalem kiedy sie zmaterializujesz ;)

 

z czym ja sie spotkalem?

 

a) jakis mini konkurs, rozwiazanie fajnej zagadki

 

b) wyslanie do firmy e-maila; losowanie z takiej bazy 5 osob

 

c) wyslanie do firmy e-maila z opisem uslugi jaka potencjalny klient zamierza uruchomic; piec najciekawszych opisow/projektow otrzyma kod promo.

 

itd...itd...

 

Tu masz gorący przyklad: http://www.hotmoney.pl/Tablet-za-99-zl-tylko-dla-wybranych-Klienci-alarmuja-a32718 [Wroclaw]

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, nie mogłem Cię zawieźć ;)

 

Ale widzisz, Twoim zdaniem są sensowne, moim nie (żeby nie było, sposób kylos.pl też nie do końca jest). Nie każdą firmę stać na zorganizowanie ogromnej promocji, w nie każdej firmie też pracują tęgie głowy od PR (aczkolwiek ja wolę dobrą jakość okraszoną słabym marketingiem niż na odwrót).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@pedro84: dobry handlowiec ma taka zasade: obsluguje klienta w taki sposob jaki sam chcialby byc obsluzony.

 

Watpie, zeby pracownik w/w firmy chcial uczestniczyc w takim wyscigu szczurow jaki zafundowal potencjalnym klientom, czyli czatowac na nowe kody i gorączkowo naciska F5 co kilka sekund.

 

@Lukaszu: mozesz mi wskazac gdzie w pierwszym poscie jest napisane, ze promo resetuje sie o 10:00 kazdego dnia? Czytalem 10x i nie widzialem....

 

http://www.webhostingtalk.pl/topic/45932-10-zlotych-za-wszystkie-serwery-z-okazji-10-urodzin-kylos/?hl=kylos

 

albo

 

http://urodziny.kylos.pl/

Edytowano przez pekus (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Lukaszu: mozesz mi wskazac gdzie w pierwszym poscie jest napisane, ze promo resetuje sie o 10:00 kazdego dnia? Czytalem 10x i nie widzialem...

DedykSoldOut.png

 

nie lubie takich wlasnie sytuacji... sytuacji w stylu jak ta sprzed 2-3 tyg ze stolicy... otwieral sie jakis nowy market z elektronika, byla promocja tablety po 100zl; to co sie dzialo na otwarciu to masakra

Większość ludzi to istoty bezmyślne i niewychowane, nie wiem gdzie tu jest wina sklepu..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niektorych "rajcuja" tego typu akcji...

 

w koncu tez filmiki jakos powstaly...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej, więc odpowiadamy na Wasze pytania:

 

@Kawasaki, Mruczek - w kwestii rozwiązań Waszych problemów:

 

- pamiętajcie, że promocja jest skierowana jedynie do nowych – jeżeli macie już u nas konto, nie możecie z niej skorzystać

 

- podczas składania zamówienia należy założyć nowe konto klienta

 

- wyczyśćcie ciasteczka przeglądarki i złóżcie zamówienia ponownie lub skorzystajcie z innej przeglądarki

 

- dodatkowo, pamiętajcie, że promocyjnego zamówienia można dokonać tylko za pomocą strony urodziny.kylos.pl. Zamawiając serwer przez stronę kylos.pl nie będziecie mogli skorzystać z promocji

 

Jeżeli to nie pomoże, skontaktujcie się z nami mailowo na admin@kylos.pl

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale w KFC korków też nie chcą! Chyba trzeba się powiesić, to chyba jedyne rozwiązanie!:P

A tak serio - nie widzę problemów - firmy mają na jakąśtam promocję określone pieniądze i to chyba dobrze, że zamiast wydawać na durne reklamy, robią promocje, rozdając/sprzedając za grosze ludziom usługi? Jaki interes by miał taki kylos jakby wszystkim dał za te 10zł te VPS'y? ma to być reklama - jak VPS będą chodzić dobrze, to klient kupi następne. Tu nie chodzi o to, by za pół darmo wszystko oddawać jak u miętowych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Kszysiu: mnie tylko chodzi o to, zeby te promocje robic z glowa i tyle... ale jak ktos w jednym z watkow poswieconym TEJ promocji pisze (po 10zl), ze czatuje/czatowal na dorwanie oferty - no to wybacz... stad taka moja reakcja a nie inna.

 

Swoja droga, juz widze reakcje ludzi w sklepach kiedy nie mogli dostac koszulek, pewnie obsludze niezle sie oberwalo ;)

 

Swoje lata juz mam i na zycie patrze nieco inaczej niz taki 20-sto latek :P

 

Smiem rowniez podejrzewac, ze wiele osob juz przed godz. 10:00 czatowalo i nerwowo meczylo F5 na klawierce...

 

Po prostu, promocje trzeba robic z glowa, wiem po sobie jak zalatwilem jeden temat. Wszystko bylo ladnie, pieknie, bez nerwow itp.

Edytowano przez pekus (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

Smiem rowniez podejrzewac, ze wiele osob juz przed godz. 10:00 czatowalo i nerwowo meczylo F5 na klawierce...


Tak w ogóle to ciekawe czy strona się normalnie szybko wczytywała;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mruczek

 

Hej, więc odpowiadamy na Wasze pytania:

 

@Kawasaki, Mruczek - w kwestii rozwiązań Waszych problemów:

 

(...)

Jeżeli to nie pomoże, skontaktujcie się z nami mailowo na admin@kylos.pl

 

W moim przypadku wszystko z pomocą supportu poszło poprawnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi się udało, aktualnie zostałem poproszony o wysłanie skanu dowodu w celu weryfikacji danych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LOL :D

 

nie mow Waleq, ze poslesz... ??

 

Jak poslesz, bedziesz frajer.

 

A firma ktora wymaga skanu ma zgode GIODO na przetwarzanie danych wrazliwych, w tym innych niz wymaganych do realizacji umowy?

Edytowano przez pekus (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×