kawasaki 6 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2013 Witam,Firma Kylos.pl chwali się, że na 10 urodziny swojej marki wyprzedaje vps po 10zł...Dowód oczywiście na stronie no i screen: Problem w tym, że ja sie chce zamowic vps'a to przy potwierdzeniu już zamówienia cena vps to nei 10zł a 289zł...To teraz czekam na odpiowiedź od firmy kylos.pl, jak mam zamówić ten serwer, zeby miec go za te 10zł? ;3 Pozdrawiam... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2013 To teraz czekam na odpiowiedź od firmy kylos.pl, jak mam zamówić ten serwer, zeby miec go za te 10zł? ;3 Czekasz w tym temacie czy może napisałeś do supportu? Kurde ja czekam aż w lotka wygram... Może temat założę? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2013 Zamówiłeś na 3 m-ce czy na rok? Skoro 289 to chyba na rok... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Mruczek Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2013 Czekasz w tym temacie czy może napisałeś do supportu? Kurde ja czekam aż w lotka wygram... Może temat założę? Ja czekam na taką samą odpowiedź... oczywiście od supportu. Przy zamówieniu "Silver" też jest podobna sytuacja, że nie widać rabatu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2013 oferta obejmuje pare sztuk w promo cenie. czyli wyscig szczurow... kto pierwszy ten lepszy... nie znalazlem w promo cenie, nie bede jak psychiczny polowal w nocy na ta "mega promocje" i co 5 sekund klikal F5. Wiem tez, ze juz nigdy nie skorzystam z uslug tej firmy. Dla zasady. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2013 czyli wyscig szczurow... kto pierwszy ten lepszy... nie znalazlem w promo cenie, nie bede jak psychiczny polowal w nocy na ta "mega promocje" i co 5 sekund klikal F5. Wiem tez, ze juz nigdy nie skorzystam z uslug tej firmy. Dla zasady. Pomijając fakt, że jest wyraźnie napisane o "resecie" tych promocyjnych sztuk o godzinie 10:00, to cóż takiego Ci zrobili, że nie skorzystasz z ich usług? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2013 (edytowany) Lukaszu, po prostu bardzo nie lubie takich wlasnie sytuacji... sytuacji w stylu jak ta sprzed 2-3 tyg ze stolicy... otwieral sie jakis nowy market z elektronika, byla promocja tablety po 100zl; to co sie dzialo na otwarciu to masakra... widzialem filmik - ludzie wyrywali sobie sprzet a nawet sie okladali. Jesli firma robi juz taka promocje, to powinno byc to na zasadzie kodow promocyjnych... 5 kodow do dyspozycji i sensowny sposob ich przydzielenia. I tyle. Edytowano Grudzień 8, 2013 przez pekus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2013 Lukaszu, po prostu bardzo nie lubie takich wlasnie sytuacji... sytuacji w stylu jak ta sprzed 2-3 tyg ze stolicy... otwieral sie jakis nowy market z elektronika, byla promocja tablety po 100zl; to co sie dzialo na otwarciu to masakra... widzialem filmik - ludzie wyrywali sobie sprzet a nawet sie okladali. Winisz sklep? Hm. Jesli firma robi juz taka promocje, to powinno byc to na zasadzie kodow promocyjnych... 5 kodow do dyspozycji i sensowny sposob ich przydzielenia. I tyle. Zdefiniuj "sensowny". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2013 (edytowany) O pedro84: czekalem kiedy sie zmaterializujesz z czym ja sie spotkalem? a) jakis mini konkurs, rozwiazanie fajnej zagadki b) wyslanie do firmy e-maila; losowanie z takiej bazy 5 osob c) wyslanie do firmy e-maila z opisem uslugi jaka potencjalny klient zamierza uruchomic; piec najciekawszych opisow/projektow otrzyma kod promo. itd...itd... Tu masz gorący przyklad: http://www.hotmoney.pl/Tablet-za-99-zl-tylko-dla-wybranych-Klienci-alarmuja-a32718 [Wroclaw] Edytowano Grudzień 8, 2013 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2013 Widzisz, nie mogłem Cię zawieźć Ale widzisz, Twoim zdaniem są sensowne, moim nie (żeby nie było, sposób kylos.pl też nie do końca jest). Nie każdą firmę stać na zorganizowanie ogromnej promocji, w nie każdej firmie też pracują tęgie głowy od PR (aczkolwiek ja wolę dobrą jakość okraszoną słabym marketingiem niż na odwrót). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2013 (edytowany) @pedro84: dobry handlowiec ma taka zasade: obsluguje klienta w taki sposob jaki sam chcialby byc obsluzony. Watpie, zeby pracownik w/w firmy chcial uczestniczyc w takim wyscigu szczurow jaki zafundowal potencjalnym klientom, czyli czatowac na nowe kody i gorączkowo naciska F5 co kilka sekund. @Lukaszu: mozesz mi wskazac gdzie w pierwszym poscie jest napisane, ze promo resetuje sie o 10:00 kazdego dnia? Czytalem 10x i nie widzialem.... http://www.webhostingtalk.pl/topic/45932-10-zlotych-za-wszystkie-serwery-z-okazji-10-urodzin-kylos/?hl=kylos albo http://urodziny.kylos.pl/ Edytowano Grudzień 8, 2013 przez pekus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2013 @Lukaszu: mozesz mi wskazac gdzie w pierwszym poscie jest napisane, ze promo resetuje sie o 10:00 kazdego dnia? Czytalem 10x i nie widzialem... nie lubie takich wlasnie sytuacji... sytuacji w stylu jak ta sprzed 2-3 tyg ze stolicy... otwieral sie jakis nowy market z elektronika, byla promocja tablety po 100zl; to co sie dzialo na otwarciu to masakra Większość ludzi to istoty bezmyślne i niewychowane, nie wiem gdzie tu jest wina sklepu.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2013 Niektorych "rajcuja" tego typu akcji... w koncu tez filmiki jakos powstaly... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kylos 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2013 Hej, więc odpowiadamy na Wasze pytania: @Kawasaki, Mruczek - w kwestii rozwiązań Waszych problemów: - pamiętajcie, że promocja jest skierowana jedynie do nowych – jeżeli macie już u nas konto, nie możecie z niej skorzystać - podczas składania zamówienia należy założyć nowe konto klienta - wyczyśćcie ciasteczka przeglądarki i złóżcie zamówienia ponownie lub skorzystajcie z innej przeglądarki - dodatkowo, pamiętajcie, że promocyjnego zamówienia można dokonać tylko za pomocą strony urodziny.kylos.pl. Zamawiając serwer przez stronę kylos.pl nie będziecie mogli skorzystać z promocji Jeżeli to nie pomoże, skontaktujcie się z nami mailowo na admin@kylos.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2013 hehe... artykul z dzisiejszego dnia moze niektorzy beda sie uczyc na bledach innych http://pieniadze.gazeta.pl/Gospodarka/1,125292,15088803,Pepsi_zrobila_konkurs_z_nagrodami__Efekt___wsciekli.html#BoxSlotII3img Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kszysiu 136 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2013 Ale w KFC korków też nie chcą! Chyba trzeba się powiesić, to chyba jedyne rozwiązanie! A tak serio - nie widzę problemów - firmy mają na jakąśtam promocję określone pieniądze i to chyba dobrze, że zamiast wydawać na durne reklamy, robią promocje, rozdając/sprzedając za grosze ludziom usługi? Jaki interes by miał taki kylos jakby wszystkim dał za te 10zł te VPS'y? ma to być reklama - jak VPS będą chodzić dobrze, to klient kupi następne. Tu nie chodzi o to, by za pół darmo wszystko oddawać jak u miętowych... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2013 (edytowany) @Kszysiu: mnie tylko chodzi o to, zeby te promocje robic z glowa i tyle... ale jak ktos w jednym z watkow poswieconym TEJ promocji pisze (po 10zl), ze czatuje/czatowal na dorwanie oferty - no to wybacz... stad taka moja reakcja a nie inna. Swoja droga, juz widze reakcje ludzi w sklepach kiedy nie mogli dostac koszulek, pewnie obsludze niezle sie oberwalo Swoje lata juz mam i na zycie patrze nieco inaczej niz taki 20-sto latek Smiem rowniez podejrzewac, ze wiele osob juz przed godz. 10:00 czatowalo i nerwowo meczylo F5 na klawierce... Po prostu, promocje trzeba robic z glowa, wiem po sobie jak zalatwilem jeden temat. Wszystko bylo ladnie, pieknie, bez nerwow itp. Edytowano Grudzień 9, 2013 przez pekus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kszysiu 136 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2013 Smiem rowniez podejrzewac, ze wiele osob juz przed godz. 10:00 czatowalo i nerwowo meczylo F5 na klawierce... Tak w ogóle to ciekawe czy strona się normalnie szybko wczytywała;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2013 Zawsze mozesz sprawdzic jutro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Mruczek Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2013 Hej, więc odpowiadamy na Wasze pytania: @Kawasaki, Mruczek - w kwestii rozwiązań Waszych problemów: (...) Jeżeli to nie pomoże, skontaktujcie się z nami mailowo na admin@kylos.pl W moim przypadku wszystko z pomocą supportu poszło poprawnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2013 Dodatkowo niedopracowana procedura zamawiania uslug... ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Mruczek Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2013 Nie. Mój błąd. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
omg 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2013 A udało się komuś z forum trafić na promocję i skorzystać z dedyka? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Waleq 10 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2013 Mi się udało, aktualnie zostałem poproszony o wysłanie skanu dowodu w celu weryfikacji danych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2013 (edytowany) LOL nie mow Waleq, ze poslesz... ?? Jak poslesz, bedziesz frajer. A firma ktora wymaga skanu ma zgode GIODO na przetwarzanie danych wrazliwych, w tym innych niz wymaganych do realizacji umowy? Edytowano Grudzień 9, 2013 przez pekus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach