Skocz do zawartości
Gość Bartosz Gadzimski

[Opinie] NetDC.pl

Polecane posty

To rozumiem tylko zapytałem czy ktoś miał tego typu problemy bo mam pewne podejrzenia ale chciałbym to potwierdzić. A nie chciałbym robić nie potrzebie zamieszania gdybym był odosobnionym przypadkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

Używam od roku współdzielonego hostingu i nic takiego nie miało i nie ma miejsca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Używam od roku współdzielonego hostingu i nic takiego nie miało i nie ma miejsca.

 

Jeśli ma się podstawowe umiejętności do zarządzania serwerami to 90% ataków jest się w stanie zapobiec (brute-force itp.). Jeżeli nie można samemu skonfigurować zabezpieczeń to polecam wykupić administrację serwerami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

 

Jeśli ma się podstawowe umiejętności do zarządzania serwerami to 90% ataków jest się w stanie zapobiec (brute-force itp.). Jeżeli nie można samemu skonfigurować zabezpieczeń to polecam wykupić administrację serwerami.

Kupiłem współdzielony bo to ma po prostu działać. Wiadomo, że pod dedykowane aplikacje najlepiej samemu serwer skonfigurować ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Specjalnie Resjestrowalem sie tutaj poniewaz chce pochwalic netdc.pl

DO rzeczy : Moje forum zaatakowano ddosami wgl nie wiedzialem co zrobic a pan ktory pracowal w pomocy odblokowal mnie pomogl podlaczy serwer pod cloudflare oraz zmienil Dns . Chce mu tutaj podziekowac dobry czlowiek . Alex .
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy NetDC nadal się migruje do nowego DC?

 

Czy firma ma tylko jeden numer kontaktowy? Chciałem przetestować usługę ale już na tym etapie nie potrafię się do nich dodzwonić i nie dostaję odpowiedzi na wysłanego maila. Dzisiaj jest Święto więc mógłbym ostatecznie wybaczyć (chociaż piszą 24/7) ale kontakt próbowałem nawiązać wczoraj cały dzień bez skutku.

 

Podoba mi się ich oferta, mają dobre opinie jednak potrzebuję czegoś z szybkim supportem, mam nadzieję, że to chwilowe problemy i rzadko występujące.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na samym początku jak do nich przeszedłem to suport był praktycznie natychmiastowy. Obecnie trzeba poczekać nawet 6-8 godzin ale zazwyczaj odpisują. W czasie awarii jak im wyślesz smsa i e-maila to zazwyczaj reakcja była do 20 min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie co się dzieje z naszym ukochanym netdc.pl?

Telefon - cisza

Maile - cisza.

 

Kolejny raz ich proszę o zrobienie kopii serwera na dysk twardy.

Poprzednio trwało to ponad miesiąc, w tym momencie będzie chyba pobicie rekordu.

 

Nałapali klientów i nie radzą sobie z niczym.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niedawno zawiesiło mi się wszystko (!) z powodu osiągnięcia limitu dysku - jeden telefon w godzinach przedpołudniowych, odbiór, rozmowa, szybka reacja i dobry dalszy kontakt emailowy. Pytanie o rozszerzenie oferty i szybka odpowiedź, dobra oferta. Chociaż lubię ponarzekać to niestety, nie moge, nie mam na co :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety ja się nie mogę dodzwonić od jakiegoś tygodnia :-)

 

Bo już sobie u nich figurujesz jako upierdliwy klient, albo wyświetlasz się jako nie odbierać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też macie ostatnio problemy z VPSami w NetDC? Niestety w tym tygodniu serwer padł zupełnie już po raz trzeci na dłuższy czas w środku dnia więc osobiście szukamy alternatywy, ale chciałbym wiedzieć, czy inni też zauważyli problemy, czy jesteśmy takimi szczęśliwcami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też macie ostatnio problemy z VPSami w NetDC? Niestety w tym tygodniu serwer padł zupełnie już po raz trzeci na dłuższy czas w środku dnia więc osobiście szukamy alternatywy, ale chciałbym wiedzieć, czy inni też zauważyli problemy, czy jesteśmy takimi szczęśliwcami.

 

A pisałeś na pomoc? Jeżeli nie to zgłoś to, zamiast pytać po forach. Uzyskasz wtedy informację dotyczącą przyczyn problemów jakie miewasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale to nie pytanie o support tylko o to czy inni tez tak maja - rozumiesz roznice?

 

"ale chciałbym wiedzieć, czy inni też zauważyli problemy" oznacza, że użytkownik albo nie skorzystał z pomocy albo nie otrzymał jej w sposób prawidłowy stąd nie ma pojęcia czy jest to problem globalny czy nie. Stąd moje odesłanie do supportu, bo tylko on jest wstanie zlokalizować przyczynę problemów o których wspomina.

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też macie ostatnio problemy z VPSami w NetDC? Niestety w tym tygodniu serwer padł zupełnie już po raz trzeci na dłuższy czas w środku dnia więc osobiście szukamy alternatywy, ale chciałbym wiedzieć, czy inni też zauważyli problemy, czy jesteśmy takimi szczęśliwcami.

ja nie jestem szczęśliwcem pomimo vps'a z administracją w netdc. Nie wdając się w szczegóły od 2 tygodni dyskoteka w dostępie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

byłem w netdc jakiś czas- chyba z pół roku , coś takiego.

przed zakupem vpsa support doskonały , szybkie odpowiedzi itp, po zakupie z biegiem czasu co raz gorzej.

musiałem zrezygnować z tej firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze byłem człowiekiem spokojnym, ale ostatnim czasem jakość świadczonych usług przez to "firmę" jest tragiczna.

W tamtym roku zdarzały się sporadyczne problemy, ale w tej chwili, od lutego - dwie awarie pierwsza 11 godzin i druga 6, do tego liczne mniejsze awarie.

 

W dodatku, po każdej awarii, gdzie przywracają kopie, okazuje się ze coś nie działa i trzeba sobie samemu naprawiać, a poczta, która w tym czasie była wysłana, nie dociera.

 

Zresztą, co to za jakość usług, gdy po którymś problemie w końcu dowiedziałem, że konto rzekomo przekroczyło limit procesora, oczywiście nie można samemu sprawdzić na jakim poziomie limitu jesteśmy, albo co powoduje taki wzrost. Taka informacja przydałaby się przecież w celu sprawdzenia jaki skrypt wywołuje takie problemy. Na prośby o przedstawienie informacji co niby i kiedy przekracza limit cisza...

 

W/w wymienione uwagi dotyczą hostingu współdzielone i posiadam kopie wszystkich zgłoszeń, oraz odpowiedzi od tych "fachowców"

Dodam tylko, że u konkurencji nie było takich problemów, a na koncie działało więcej stron, a liczba wyświetleń była zdecydowanie większa, mimo limitu procesora, który był dwukrotnie mniejszy niż u netdc.pl

 

ps ich system obsługi zgłoszeń po wysłaniu wiadomości wyświetla komunikat, że usługa będzie działać w grudniu 2015 r. i oczywiście nie spawdzimy za jej pomocą stanu zgłoszenia :P

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam - jakość NetDC systematycznie spada. Ostatnie tygodnie były złe, ale 19 i 20.03 to już dramat. Mamy podobne problemy co "oprych" - aktualnie awaria trwa od ponad 36 godzin, wysłałem kilka ticketów, zero reakcji. Do firmy nie można się dodzwonić. Jak dla mnie sytuacja nieakceptowalna. Ktoś jeszcze ma podobne problemy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aktualnie awaria trwa od ponad 36 godzin, wysłałem kilka ticketów

 

Podaj na priv nr ticketa lub kontakt do siebie, przekaże chłopakom z netdc

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no cóż -- moją sytuację opisałem dzisiaj w komentarzu : więc go tutaj przytoczę :

 

http://www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/18-netdc-pl/

 

Doradzam absolutnie uciekać z tej firmy. Tak jak jeden z przedmówców opinii napisał zgadzam się z tym

że NET DC , MINTSHOST i BIZNES-HOST to JANUSZE HOSTINGU i odradzam !

 

Byliśmy w różnych hostingach w różnych firmach ale NETDC i MINTSHOST biją na głowę wszystkie pozostałe pod względem:

-- olewania klientów

-- braku wiedzy na temat własnych serwerów

-- oszukiwanie klientów

-- braku bezpieczeństwa danych - nigdy nie wiesz kiedy się obudzisz i zobaczysz Twoją stronę przywróconą do stanu z przed tygodnia

bez Twojej wiedzy a pliki zobaczysz w rozsypce z wyskakującymi błędami

-- AMATORZY na całej linii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś chociaż 1/10 czasu, który poświęcasz na szkalowanie firmy i wymyślanie opinii pisanych tym samy stylem poświęcił na administrację swoim serwisem...

 

 

Co do wymyślania zależności i teorii spiskowych bo otrzymujesz odpowiedzi od jednego zespołu, może Twoje wątpliwości rozwieje informacja

http://www.webhostingtalk.pl/topic/34274-dyskusje-logoutpl-biznes-hostpl/page-18?do=findComment&comment=463817

 

 

 

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i to jest dowód na to że winny jest zawsze w Waszym przypadku klient. Bezczelność i jeszcze raz bezczelność. To nie jest szkalowanie lecz moja opinia nie jest odosobniona jeśli chodzi o NETDC i MINTSHOST a jak wszyscy wiedzą to są te same osoby które zajmują się BIZNES-HOST. Zamiast bezczelnie mnie obrażać należało by przeprosić. Nie dziwię się że macie w opiniach coraz więcej negatywów.

A zarzutów netdc ma wiele jak widzę po komentarzach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×