robson_ek 0 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2013 (edytowany) Witam, Awaria dosyć sporego systemu Blue Media. Większość (jak nie wszystkie) banki doładowują telefony właśnie przy pomocy Blue Media. Mają też umowy z innymi firmami i przez ich panel można doładowywać pre-paidy. Pad zauważyłem 0:08 wstało 0:44 Edytowano Listopad 21, 2013 przez robson_ek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lord101 18 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2013 Ja tak miałem tydzień temu, dokładnie 14 XI, doszło dopiero 20 XI po zgłoszeniu reklamacji, a doładowanie z 15 XI zostało zwrócone na konto bankowe, 3 doładowanie z 15 XI z wieczora doszło normalnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson_ek 0 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2013 (edytowany) Ja doładowałem w trakcie awarii (nie wiedziałem o niej jeszcze), jestem ciekaw czy otrzymam doładowanie w jakimś sensownym czasie. Edytowano Listopad 21, 2013 przez robson_ek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach