Axlii 0 Zgłoś post Napisano Listopad 17, 2013 Witam, jakiś czas temu włączyłem serwer ts3 z licencją nonprofit. Na początku wszystko było okej, ale kilka dni później serwer ts'a się wyłączył. W logach było takie coś: 2013-11-16 18:14:53.383878|INFO |VirtualServerBase| 1| stopped Gdy włączyłem go ponownie dało się na niego wejść po około ~2 minutach. W logach: http://wklej.org/hash/5832b4fcc67/ Od tego czasu serwer wyłącza się co jakiś czas bez powodu z tą samą wiadomością co wyżej. Jak można to naprawić? Używam CentOS Linux 6.4 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Waleq 10 Zgłoś post Napisano Listopad 17, 2013 Nie masz zablokowanych jakiś portów? Spróbuj z maszyny dać ping accounting.teamspeak.com Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Axlii 0 Zgłoś post Napisano Listopad 17, 2013 Ping: [x@193 ~]$ ping accounting.teamspeak.com PING accounting.teamspeak.com (80.190.145.215) 56(84) bytes of data. Te porty są odblokowane: 9987 30033 10011 2008 2010 W dokumentacji teamspeaka pisało że te porty są używane przez niego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Waleq 10 Zgłoś post Napisano Listopad 17, 2013 Daj kolejne linijki, które Ci się pojawiają po wywołaniu tego polecenia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Axlii 0 Zgłoś post Napisano Listopad 17, 2013 [x@193 ~]$ ping accounting.teamspeak.com -c 9 PING accounting.teamspeak.com (80.190.145.215) 56(84) bytes of data. --- accounting.teamspeak.com ping statistics --- 9 packets transmitted, 0 received, 100% packet loss, time 17999ms Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SanKen 63 Zgłoś post Napisano Listopad 17, 2013 Coś takiego powinieneś mieć mniej wiecej root@s:~# ping accounting.teamspeak.com -c 9PING accounting.teamspeak.com (80.190.145.215) 56(84) bytes of data.64 bytes from 80.190.145.215: icmp_req=1 ttl=52 time=25.5 ms64 bytes from 80.190.145.215: icmp_req=2 ttl=52 time=25.6 ms64 bytes from 80.190.145.215: icmp_req=3 ttl=52 time=25.7 ms Dalej masz ewidentnie zablokowany port. Ale który to nie mam pojęcia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Waleq 10 Zgłoś post Napisano Listopad 17, 2013 A co ma zamknięty port do pingu? Jak dla mnie jest coś nie tak na łączu z serwerami teamspeak'a. Możliwe, że twój usługodawca wycinał ruch z zagranicy i IP tego serwera również się tam znalazło. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach