cybuch 13 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2013 (edytowany) Chciałbym zapytać co wg was jest lepsze z punktu widzenia marketingu i/lub pozycjonowania: a) nazwa produktu, która jasno mówi o produkcie np. menadżer kibica, serwis giełdowy b) nazwa, w której ważny jest kontekst, czasem metafory, parafrazy etc, jedna nie musi ona wprost opisywać produktu np. 12 zawodnik, parkiet c) inna opcja? Edytowano Listopad 10, 2013 przez cybuch (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rogal 0 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2013 Zdecydowanie a. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cybuch 13 Zgłoś post Napisano Listopad 26, 2013 Dałoby radę krótko uzasadnić wybór? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bułeczka 0 Zgłoś post Napisano Listopad 26, 2013 Po ostatnich zmianach w algorytmie google to właśnie lepiej pozycjonować na nazwę strony/firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
twintip 0 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2013 Skojarzenia możesz dodatkowo zawrzeć w słowach kluczowych Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tler 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2013 Jeśli typowo dla marki, to zależy czego ma dotyczyć; a jeśli to tylko jakaś tam strona, to "a". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cybuch 13 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2013 aplikacja webowa, czyli można podpiąć pod jakąś tam stronę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach