Cad0s 3 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2013 Witam od ponad 2 lat korzystałem z blue-net.pl wszystko pięknie bezproblemowo sprawa wygląda tak że ponad miesiąc temu mieli problemy techniczne i przywracali backupy.(Od razu pisze że jest to pierwszy mój przypadek i wolę zasięgnąć porad specjalistów w tej dziedzinie bo mi już ręce odpadają.)W tym sęk że mojego backupu nie przywrócili po kilku telefonach pan powiedział że się tym zajmie. No nic minął miesiąc Konto w serwisie hostingowej działa poprawnie w tym rzecz że backupu niema jak nie było. Próby dzwonienia , sms-sowania, pisania na e-mail oraz GG to totalny brak odzewu. I teraz mam do was pytanie co poradzilibyście mi jak mogę to rozwiązać .Pozdrawiam i dziękuję z góry Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2013 (edytowany) Już nie będę pytał ile zapłaciłeś, bo patrząc na ich ceny nic dziwnego, że nie mają kopii zapasowych. Wykonanie kopii zapasowych dla każdego konta to dość drogi i czasochłonny proces, większość firm ma w regulaminie odpowiedni zapis dotyczący tworzenia kopii zapasowych konta, co nie zmienia faktu, że powinieneś taką kopię także wykonać samodzielnie. Sprawdź regulamin firmy, niestety niewiele tu będziesz mógł zrobić, jeśli firma nie ma kopii to pewnie dostaniesz jakąś gratyfikację, przeważnie jest to jakiś darmowy okres na serwer. Edytowano Listopad 5, 2013 przez www.mzone-net.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Cad0s 3 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2013 1. Sprawa wygląda tak że kilka dni przed padem osobiście zrobiłem backup w systemie DA na e-mail dostałem iz został zrobiony i był widzialny w DA. 2. z tego co się doczytalem "Service Level Agreement (w skrócie SLA) to gwarancja poziomu jakości usług hostingowych, czyli pisemne zobowiązanie usługodawcy określające m.in.: czas reakcji na awarię, gwarantowany czas dostępności usług czy system wykonywania kopii zapasowych. Niedotrzymanie warunków umowy SLA stanowi dla usługobiorcy podstawę do złożenia reklamacji i otrzymania rekompensaty." Sprawa wygląda tak że pan nie odpowiada na e-maile telefony czy gg Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2013 1. Sprawa wygląda tak że kilka dni przed padem osobiście zrobiłem backup w systemie DA na e-mail dostałem iz został zrobiony i był widzialny w DA. Backup ma sens jak jest przechowywany gdzie indziej niż pliki. Backupy po wykonaniu zawsze pobiera się na komputer lokalny. Pisanie reklamacji nic nie da skoro plików nie ma, nikt ich teraz nie wyczaruje. Możesz jedynie uzyskać jakąś rekompensatę za tą sytuację Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2013 (edytowany) Mnie zawsze uczyli, ze wszelkie umowy i reklamacje tylko w formie pisemnej (oczywiscie poleconym + ZPO). hehe... reklamacja na e-mail lub poprzez sms masakra! ps. to, ze powiedzmy firma dopuszcza taka forme nic nie znaczy. Edytowano Listopad 6, 2013 przez pekus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Listopad 7, 2013 Morał: Korzystać z usług sprawdzonych firm z kilkuletnim doświadczeniem - Najlepiej z tych które są polecane na WHT Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Listopad 7, 2013 Swoja droga, nie rozumiem tez jak mozna nie miec wlasnego bekapu na lokalnym trwadym dysku Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vartuh 0 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2013 no to, że ktoś nie ma wlasnego backupu z tego co wiem jest akurat nagminne. odzyskanie plików w tej firmie raczej można z góry skreślić, skoro nikt nie odpowiada, to nie wiem czy oficjalna reklamacja (pieczątka, podpis nawet wykaligrafowany) by cokolwiek dała w kwestii rekompensaty. moim zdaniem raczej wszystko stracone. ps. jak już ktoś tu pisał przed wybraniem firmy hostingowej a) kopie po kazdej zmianie na dysk twardy / plyte / pena i wszędzie gdzie sie da b) dopytanie firmy hostingowej jak się ma z backupami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach