gagorski 2 Zgłoś post Napisano Październik 10, 2013 (edytowany) Co sądzicie o v-net.pro ? Chciałbym się tam przesiąść z exone.pl za tę samą kasę dostaję co prawda mniej powieżchni, ale normalną wirtualizację zamiast kontenera. Pozdrawiam, Grzegorz Edytowano Październik 10, 2013 przez gagorski (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
koniczyna 0 Zgłoś post Napisano Listopad 17, 2013 Nie polecam. Firma nieprofesjonalna. Po miesiącu korzystania serwer nagle zostaje zablokowany i dostaje fakturę za usługę, której nie zamawiałem. Administrator stawia mi ultimatum, albo płacę albo nie odblokuje serwera. Po wytłumaczeniu, że takiej usługi nie zamawiałem - dostaję informacje, że dziękują za współpracę, a serwer został skasowany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
V-NET.pro 0 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2013 (edytowany) Klient mija się z prawdą. Serwer został skonfigurowany zgodnie ze specyfikacją, o którą prosił klient, na forum WHT (http://www.webhostingtalk.pl/topic/45246-serwer-dedykowany-czy-vps-duzy-transfer/?do=findComment&comment=389386) czyli z dyskiem 1TB w cenie 100 PLN netto. Po miesiącu klient zapomniał, że zamówił usługę, która kosztuje więcej (serwer za 20 PLN brutto + dysk 1TB w kwocie 100 PLN netto). Klient nie zgodził się na opłacenie faktury, w związku z czym serwer został usunięty (klient w żaden sposób nie wniósł sprzeciwu i również 'podziękował za współprace' po przesłaniu numeru konta), a wpłacone środki zostały zwrócone. Nie widzę w tym nic profesjonalnego - klient nie chce korzystać z usługi która została mu zaproponowana, więc zwracamy pełną wpłaconą kwotę i dziękujemy za współpracę. Dość sensowne rozwiązanie. Edytowano Listopad 18, 2013 przez V-NET.pro (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
koniczyna 0 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2013 Klient mija się z prawdą. Serwer został skonfigurowany zgodnie ze specyfikacją, o którą prosił klient, na forum WHT (http://www.webhostingtalk.pl/topic/45246-serwer-dedykowany-czy-vps-duzy-transfer/?do=findComment&comment=389386) czyli z dyskiem 1TB w cenie 100 PLN netto. Po miesiącu klient zapomniał, że zamówił usługę, która kosztuje więcej (serwer za 20 PLN brutto + dysk 1TB w kwocie 100 PLN netto). Klient nie zgodził się na opłacenie faktury, w związku z czym serwer został usunięty (klient w żaden sposób nie wniósł sprzeciwu i również 'podziękował za współprace' po przesłaniu numeru konta), a wpłacone środki zostały zwrócone. Nie widzę w tym nic profesjonalnego - klient nie chce korzystać z usługi która została mu zaproponowana, więc zwracamy pełną wpłaconą kwotę i dziękujemy za współpracę. Dość sensowne rozwiązanie. Za wszystkim stoi człowiek i każdy może sie pomylić. I wystarczyłoby przyznać się do błędu, a wasze negatywne opinie zostałyby usunięte ale wolicie iść w zaparte i zwyczajnie kłamać. Mój email wysłany do supportu v-net.pro z dnia 5 października 2013 22:45: Obecnie zdecydowałem się na serwer v-net1 z łączem 1 Gbps. Serwer opłacony także czekam na przyłączenie. Odnośnie specyfikacji, myślę, że będzie ona wystarczająca do przetestowania aplikacji. Miłego wieczoru Pozdrawiam, Co ciekawe dostałem od Was dziś kolejnego maila Witam ponownie, w dniu wczorajszym niefortunnie zakończyliśmy współpracę. Mogę zaoferować serwer na okres 1 miesiąca bez dodatkowych kosztów. W razie zainteresowania, proszę o wiadomość zwrotną. Propozycja wydaje mi sie śmieszna, bo nie chodzi o te 20 czy 80zł, ktore płaciłem za serwer, a o chamstwo. Że z dnia na dzień dostaje informacje, że serwer został zablokowany, a jak nie płace to skasowany. Jeśli ktoś mija się z prawdą to Wy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
V-NET.pro 0 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2013 (edytowany) Wystarczyłoby napisać, że rezygnuje Pan z dysku i sprawa zostałaby załatwiona, natomiast nie zgłaszał Pan żadnego sprzeciwu odnośnie usunięcia, podał Pan nr konta i podziękował za współpracę, a teraz uznaje Pan nasze działanie za nieprofesjonalne, biorąc pod uwagę fakt, że ostatnia wpłacona kwota została w całości zwrócona na Pana konto. Z naszej strony wyglądało to tak, jakby chciał Pan nas naciągnąć, dlatego też sprawa została załatwiona tak a nie inaczej. Tym bardziej, że chciał Pan przetestować usługę przez okres tygodnia, a po 2gim miesiącu korzystania nawet nie rozpoczął Pan tematu odnośnie dysku 1TB który został przypisany. Z naszej strony EOT w tej kwestii. Edytowano Listopad 18, 2013 przez V-NET.pro (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
koniczyna 0 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2013 (edytowany) Wystarczyłoby napisać, że rezygnuje Pan z dysku i sprawa zostałaby załatwiona, natomiast nie zgłaszał Pan żadnego sprzeciwu odnośnie usunięcia, podał Pan nr konta i podziękował za współpracę, a teraz uznaje Pan nasze działanie za nieprofesjonalne. Z naszej strony wyglądało to tak, jakby chciał Pan nas naciągnąć, dlatego też sprawa została załatwiona tak a nie inaczej. Tym bardziej, że chciał Pan przetestować usługę przez okres tygodnia, a po 2gim miesiącu korzystania nawet nie rozpoczął Pan tematu odnośnie dysku 1TB który został przypisany. Z naszej strony EOT w tej kwestii. Trzeba wam pisać co miesiąc, że nie chce sie dysku, którego się nie zamówiło, bo inaczej blokujecie usługi i usuwacie serwery? To ma sens. Wine za całą sytuacje ponosi support, konkretnie chyba administrator ale wolicie zrzucić to na klienta. Także odradzam wszystkim usługi tej firmy Edytowano Listopad 18, 2013 przez koniczyna (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
V-NET.pro 0 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2013 (edytowany) Trzeba wam pisać co miesiąc, że nie chce sie dysku, którego się nie zamówiło, bo inaczej blokujecie usługi i usuwacie serwery? To ma sens. Wine za całą sytuacje ponosi support, konkretnie chyba administrator ale wolicie zrzucić to na klienta. Także odradzam wszystkim usługi tej firmy Szuka Pan serwera z 1TB (http://www.webhostingtalk.pl/topic/45246-serwer-dedykowany-czy-vps-duzy-transfer/?do=findComment&comment=389386), wysyłamy ofertę, Pan wysyła do nas zapytanie z informacją o tym że przeprowadzi 5cio dniowe testy (co dla nas oznaczało że jest Pan zainteresowany dyskiem), a teraz (po 2 miesiącach) raptem dysk wziął się z nikąd. Tak, należało nas poinformować że nie jest Panu jednak potrzebny tak duży dysk i niebyłoby tematu. Edytowano Listopad 18, 2013 przez V-NET.pro (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2013 Biorąc sobie telefon na abonament nagle stwierdzasz, że go nie chcesz i też nie płacisz? Przecież to operator powinien się domyśleć, że już go nie chcesz i sam powinien Cię poinformować o tym fakcie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
koniczyna 0 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2013 Biorąc sobie telefon na abonament nagle stwierdzasz, że go nie chcesz i też nie płacisz? Przecież to operator powinien się domyśleć, że już go nie chcesz i sam powinien Cię poinformować o tym fakcie.Tylko widzisz, kupuje serwer Vps piszac jednoznacznie: Obecnie zdecydowałem się na serwer v-net1 z łączem 1 Gbps. Serwer opłacony także czekam na przyłączenie. Odnośnie specyfikacji, myślę, że będzie ona wystarczająca do przetestowania aplikacji. To chyba jest jasne, ze chce przetestować ten serwer, nie żaden inny.I wlaśnie za ten serwer płace pierwsza fakture (skoro dysk byl od poczatku to dlaczego na fakturze pojawil sie po miesiacu?) to samo w panelu, gdzie widnieje usluga serwera ktory kupilem. Po miesiacu ktos wmawia mi ze mam zaplacic za dysk, ktorego nie zamowilem - wiec dlaczego mam rezygnowac z czegos z czego nie korzystam ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach