VenoxSkC 1 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2013 (edytowany) Witam mam problem z postawieniem serwera cs 1.6 linux .Próbowałem ale coś nie trybi . Z tego co wiem teraz się coś pozmieniało i nie działa to na takiej zasadzie jak kiedyś . . Rok temu nie miałem problemu .. Może ktoś napisać jakiś ma jakiś dobry poradnik . Edytowano Październik 8, 2013 przez VenoxSkC (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mikorol 16 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2013 Witam, Można prosić jaki jest problem? Taki post nie wiele nam mówi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Waleq 10 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2013 Polecam skrypty z bloga pana Daniel'a Gibbs'a: http://danielgibbs.co.uk/scripts/csserver/ Skrypt automatycznie instaluje i odpala serwer, sprawdza jego aktualizacje i stan oraz ma wbudowany system powiadomień email. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
VenoxSkC 1 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2013 (edytowany) all@xxx:~/cs$ ./csserver restart [ FAIL ] Stopping cs-server: is already stopped [ FAIL ] Starting cs-server: Failed to start Nie wiem co się dzieję jakby brakowało paru plików . Edytowano Październik 8, 2013 przez VenoxSkC (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Waleq 10 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2013 Przeczytałeś całą instrukcję? SteamCMD ma problem związany z CS'em i należy kilkukrotnie uruchomić instalację. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
VenoxSkC 1 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2013 Done . Kilkukrotnie ? ok 30x : P A tak wgl. czy idzie postawic 2 serwery cs'a albo i 3 na jednej maszynie ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Waleq 10 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2013 Oczywiście, o ile zasoby na o pozwolą Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mFilmy.com Zgłoś post Napisano Październik 8, 2013 Pamiętaj wtedy, że oczywiście musisz zmienić wtedy port dla każdego innego serwera. Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
VenoxSkC 1 Zgłoś post Napisano Październik 9, 2013 (edytowany) Kolejne 2 problemy . Jak zmienić port serwera ? . Liczbę graczy ? Edytowano Październik 9, 2013 przez VenoxSkC (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mFilmy.com Zgłoś post Napisano Październik 9, 2013 plik w cstrike/server.cfg bodajze. Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
VenoxSkC 1 Zgłoś post Napisano Październik 9, 2013 (edytowany) // Use this file to configure your DEDICATED server. // This config file is executed on server start. // disable autoaim sv_aim 0 // disable clients' ability to pause the server pausable 0 // default server name. Change to "Bob's Server", etc. hostname "uVen0xa[FFA]" // maximum client movement speed sv_maxspeed 320 // 20 minute timelimit mp_timelimit 20 // cheats off sv_cheats 0 // load ban files exec listip.cfg exec banned.cfg // rcon passsword rcon_password "xxx" // Server password sv_password "" // server logging log on sv_logbans 1 sv_logecho 1 sv_logfile 1 sv_log_onefile 0 To jest cały server cfg. Edytowano Październik 9, 2013 przez VenoxSkC (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Poplop 6 Zgłoś post Napisano Październik 9, 2013 Uruchamiaj serwer komendą: ./srcds_run -console -game cstrike +map mapa -maxplayers sloty -port port -autoupdate Źle, podałem komendę do CSS... Tutaj do CS1.6: ./hlds_run -game cstrike +port port +maxplayers sloty +exec server.cfg +map mapa -autoupdate Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Październik 9, 2013 plik w cstrike/server.cfg bodajze. Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk 2 Głupoty pleciesz................... ehhh stawiałeś kiedykolwiek? Wątpie Kolego Venom - kopiujesz folder z csem (np. Serwer2) I przy uruchamianiu pierwszego serwera: ./hlds_run -game cstrike +port 27015 +ip <ip> +maxplayers <liczba> +exec server.cfg +map <mapa> -pingboost 1 - domyślny drugi serwer uruchamiasz: ./hlds_run -game cstrike +port 27016 +ip <ip> +maxplayers <liczba> +exec server.cfg +map <mapa> -pingboost 1 (a moze byc również inny ... 27111 / 27017 itd itd .............. Pozdrawiam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
VenoxSkC 1 Zgłoś post Napisano Październik 9, 2013 No dobra uruchamiam ale jak zrobić żeby po zamknięciu sesi serwer się nie offał Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Październik 9, 2013 A czemu nie poczytasz w internecie o tym? Praktycznie na każdym forum NonSteamowców jest info jak postawić serwer... Screen - jeżeli chcesz zachować serwer. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
VenoxSkC 1 Zgłoś post Napisano Październik 9, 2013 To nie jest takie wszystko proste . Jak ktoś w tym siedzi cały czas to mu jest łatwej . Dobra poradziłem sobie . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Październik 9, 2013 Ja kiedyś jak zaczynałem przygodę z linuxem to google 24/7 było odpalone. W sumie cały czas jest po kilku latach niezależnie co jest robione na serwerach Wystarczy proste pytanie wpisać do google i wyskoczą odpowiednie wyniki. Nie jesteś pierwszym niedoświadczonym piszącym na forach internetowych. Wystarczy poszukać cierpliwie i trafi się na odpowiedni temat. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
VenoxSkC 1 Zgłoś post Napisano Październik 9, 2013 Już połowa pracy za mną lecz nie mogę znaleść poradnika jak wgrac amx na VPS'a ... Teraz to mnie męczy . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Październik 9, 2013 Człowieku naucz sie korzystać z Google..... Dodatkowo takie pytania kieruj na GameHostingTalk.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Październik 9, 2013 https://www.google.pl/#psj=1&q=instalacja+amx+mod+x+linux W dodatku z tego co pamiętam amx ma opcję instalacji bezpośrednio spod windowsa klienta (wpisujesz odpowiednie dane i wszystko robi za Ciebie automat) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mFilmy.com Zgłoś post Napisano Październik 9, 2013 plik w cstrike/server.cfg bodajze. Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk 2 Głupoty pleciesz................... ehhh stawiałeś kiedykolwiek? Wątpie Kolego Venom - kopiujesz folder z csem (np. Serwer2) I przy uruchamianiu pierwszego serwera: ./hlds_run -game cstrike +port 27015 +ip +maxplayers +exec server.cfg +map -pingboost 1 - domyślny drugi serwer uruchamiasz: ./hlds_run -game cstrike +port 27016 +ip +maxplayers +exec server.cfg +map -pingboost 1 (a moze byc również inny ... 27111 / 27017 itd itd .............. Pozdrawiam! Jeżeli wpiszesz "port 27016" w server.cfg i resztę regułę, jak Maxplayers to nie musisz tyle tego pisac. Nie polecę głupot, tak jest. Po wpisaniu w server.cfg co trzeba uruchamiamy tak: ./hlds_run -game cstrike +exec server.cfg. Wystarczy. Po co sobie życie utrudniać? Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
VenoxSkC 1 Zgłoś post Napisano Październik 10, 2013 (edytowany) To już mam za sobą ogarnołem wszystko w 1 skrypcie już mam . Skoro tu już jesteśmy co do autostartu . Czy idzie dodać screena żeby uruchamiał się przy autostarcie ? . su all -c '~/ts3/ts3server_startscript.sh start' su all -c '~/csffa/csserver start' <<< Tutaj jest 1 serwer cs'a leczy gdy chcę dodać drugi do autostartu gryzą się . a wgl. jest podawna inna scieszka . #!/bin/bash # Counter Strike # Server Management Script # Author: Daniel Gibbs # Website: http://danielgibbs.co.uk # Version: 011013 #### Variables #### # Notification Email # (on|off) emailnotification="off" email="email@example.com" # Start vars defaultmap="de_aztec" port="27015" clientport="27005" parms="-game cstrike +port 27016 +ip 185.25.149.70 +exec server.cfg +map de_dust2 -pingboost 1" #### Advanced Variables #### # Steam appid="90" # Directorys rootdir="$( cd "$( dirname "${BASH_SOURCE[0]}" )" && pwd )" selfname="$0" filesdir="${rootdir}/serverfiles" servercfg="${filesdir}/cstrike/server.cfg" backupdir="${rootdir}/backups" # Server names servicename="cs-server" gamename="Counter Strike 1.6" engine="goldsource" servername=`grep -s hostname ${servercfg} | sed 's/hostname //g'|sed 's/"//g'` rcon=`grep -s rcon_password ${servercfg} | sed 's/rcon_password //g'|sed 's/"//g'` # Logging logdays="7" gamelogdir="${filesdir}/cstrike/logs" scriptlogdir="${rootdir}/log/script" consolelogdir="${rootdir}/log/console" scriptlog="${scriptlogdir}/${servicename}-script.log" consolelog="${consolelogdir}/${servicename}-console.log" emaillog="${scriptlogdir}/${servicename}-email.log" scriptlogdate="${scriptlogdir}/${servicename}-script-$(date '+%d-%m-%Y-%H-%M-%S').log" consolelogdate="${consolelogdir}/${servicename}-console-$(date '+%d-%m-%Y-%H-%M-%S').log" ##### Script ##### # Do not edit # unless you know # what you are doing fn_rootcheck(){ if [ `whoami` = "root" ];then echo -e "[\e[0;31m FAIL \e[0;39m] Script will not run as root!" exit fi } fn_syscheck(){ if [ ! -e ${filesdir} ];then echo -e "[\e[0;31m FAIL \e[0;39m] Cannot access ${filesdir}: No such directory" exit fi } fn_runcheck(){ tmuxwc=$(tmux list-sessions 2>&1|awk '{print $1}'|grep -v failed|wc -l) if [ ${tmuxwc} -eq 1 ];then fn_serverquery echo -en "\r[\e[0;36m INFO \e[0;39m] ${servicename}: ${servername} is already running" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: ${servername} is already running" >> ${scriptlog} sleep 0.5 echo -en "\n" exit fi } fn_logmanager(){ # log manager will active if finds logs older than ${logdays} if [ `find ${scriptlogdir}/* -mtime +${logdays} |wc -l` -ne "0" ];then echo -e "[\e[0;32m OK \e[0;39m] Starting log cleaner" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Starting log cleaner" >> ${scriptlog} echo -e "[\e[0;36m INFO \e[0;39m] Removing logs older than ${logdays} days" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Removing logs older than ${logdays} days" >> ${scriptlog} find ${scriptlogdir}/* -mtime +${logdays} |tee >> ${scriptlog} find ${consolelogdir}/* -mtime +${logdays} |tee >> ${scriptlog} scriptcount=`find ${scriptlogdir}/* -mtime +${logdays}|wc -l` consolecount=`find ${consolelogdir}/* -mtime +${logdays}|wc -l` count=$((${scriptcount} + ${consolecount})) find ${scriptlogdir}/* -mtime +${logdays} -exec rm {} \; find ${consolelogdir}/* -mtime +${logdays} -exec rm {} \; echo -e "[\e[0;36m INFO \e[0;39m] Log cleaner removed ${count} log files" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Log cleaner removed ${count} log files" >> ${scriptlog} fi } fn_debugserver(){ fn_rootcheck fn_syscheck echo "" echo "${gamename} Debug" echo "============================" echo "" echo -e "Use for identifying server issues only!" echo -e "Press CTRL+c to drop out of debug mode" echo -e "\e[0;31mWARNING!\e[0;39m If ${servicename} is already running it will be stopped" echo "" while true; do read -p "Continue? [y/N]" yn case $yn in [Yy]* ) break;; [Nn]* ) echo Exiting; return 1 ;; * ) echo "Please answer yes or no.";; esac done fn_stopserver echo -en "[ .... ] Starting ${servicename}: ${servername} debug mode" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Starting ${servername} debug mode" >> ${scriptlog} sleep 0.5 echo -en "\r[\e[0;32m OK \e[0;39m] Starting ${servicename}: ${servername}" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Started ${servername} debug mode" >> ${scriptlog} sleep 0.5 echo -en "\n" cd ${filesdir} ./hlds_run ${parms} -debug } fn_console(){ fn_rootcheck fn_syscheck echo "" echo "${gamename} Console" echo "============================" echo "" echo "Press \"CTRL+b d\" to exit console" echo -e "\e[0;31mWARNING!\e[0;39m Do NOT press CTRL+c to exit" echo "" while true; do read -p "Continue? [y/N]" yn case $yn in [Yy]* ) break;; [Nn]* ) echo Exiting; return 1 ;; [Nn]* ) echo Exiting; return 1 ;; * ) echo "Please answer yes or no.";; esac done echo -en "\r[ .... ] Starting ${servicename} console" sleep 0.5 tmuxwc=$(tmux list-sessions 2>&1|awk '{print $1}'|grep -v failed|wc -l) if [ ${tmuxwc} -eq 1 ];then echo -e "\r[\e[0;32m OK \e[0;39m] Starting ${servicename} console" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: ${servername} console accessed" >> ${scriptlog} sleep 1 tmux attach-session -t $(tmux list-sessions|awk '{print $1}') else echo -e "\r[\e[0;31m FAIL \e[0;39m] Starting ${servicename} console: ${servername} not running" sleep 0.5 while true; do read -p "Do you want to start the server? [y/N]" yn case $yn in [Yy]* ) fn_startserver;break;; [Nn]* ) break;; * ) echo "Please answer yes or no.";; esac done fi } fn_backupserver(){ fn_rootcheck fn_syscheck backupname="${servicename}-$(date '+%Y-%m-%d-%H%M%S')" echo "" echo "${gamename} Backup" echo "============================" echo "" echo "The following backup will be created." echo "" echo "${backupdir}/${backupname}.tar.gz" echo "" while true; do read -p "Continue? [y/N]" yn case $yn in [Yy]* ) break;; [Nn]* ) echo Exiting; return 1 ;; * ) echo "Please answer yes or no.";; esac done tmuxwc=$(tmux list-sessions 2>&1|awk '{print $1}'|grep -v failed|wc -l) if [ ${tmuxwc} -eq 1 ];then echo -e "\e[0;31mWARNING!\e[0;39m ${servicename} is currently running" while true; do read -p "Would you like to stop ${servicename} while running the backup? [y/N]" yn case $yn in [Yy]* ) fn_stopserver;break;; [Nn]* ) break;; * ) echo "Please answer yes or no.";; esac done fi echo -en "[ .... ] Starting ${servicename}: ${servername} backup" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Starting ${servername} backup" >> ${scriptlog} sleep 0.5 echo -en "\r[\e[0;32m OK \e[0;39m] Starting ${servicename}: ${servername} backup" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Started ${servername} backup" >> ${scriptlog} sleep 1 echo -en "\n" cd ${rootdir} mkdir ${backupdir} > /dev/null 2>&1 tar -cvzf ${backupdir}/${backupname}.tar.gz --exclude '${backupdir}' ${rootdir} echo -en "\r${servicename} backup complete" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: backup complete" >> ${scriptlog} } fn_details(){ echo "" echo "${gamename} Server Details" echo "============================" echo "" echo "${servername} Ports" echo "=======================" servername=`grep -s hostname ${servercfg} | sed 's/hostname //g'|sed 's/"//g'` rcon=`grep -s rcon_password ${servercfg} | sed 's/rcon_password //g'|sed 's/"//g'` echo "Ports the server is currently using" echo "" echo "DIRECTION DESCRIPTION PORT" echo "INBOUND Game/Rcon Port ${port}" if [ "${engine}" = "source" ];then echo "INBOUND SourceTV Port ${sourcetvport}" fi echo "OUTBOUND Client Port ${clientport}" echo "" echo "You can change ports by editing the" echo "start parameters in ${selfname}" echo "" echo "${servername} Details" echo "=======================" echo "Server name: ${servername}" echo "Rcon Password: ${rcon}" echo "" echo "Config file:" echo "${servercfg}" echo "" } fn_distro(){ arch=$(uname -m) kernel=$(uname -r) if [ -f /etc/lsb-release ]; then os=$(lsb_release -s -d) elif [ -f /etc/debian_version ]; then os="Debian $(cat /etc/debian_version)" elif [ -f /etc/redhat-release ]; then os=`cat /etc/redhat-release` else os="$(uname -s) $(uname -r)" fi } fn_uptime(){ uptime=$(</proc/uptime) uptime=${uptime%%.*} minutes=$(( uptime/60%60 )) hours=$(( uptime/60/60%24 )) days=$(( uptime/60/60/24 )) } fn_load(){ load=$(uptime | awk -F 'load average' '{ print $2 }') } fn_emailnotification(){ fn_distro fn_uptime fn_load { echo -e "========================================\n${servicename} details\n========================================\n" echo -e "Service: ${servicename}" echo -e "Game: ${gamename}" echo -e "Server: ${servername}" echo -e "Failure reason: ${failurereason}" echo -e "Action Taken: ${actiontaken}\n" echo -e "========================================\nServer details\n========================================\n" echo -e "Date: $(date)" echo -e "Distro: ${os}" echo -e "Arch: ${arch}" echo -e "Kernel: ${kernel}" echo -e "Hostname: $HOSTNAME" echo -e "Uptime: ${days}d, ${hours}h, ${minutes}m" echo -e "Avg Load${load}\n" echo -e "========================================\nLogs\n========================================\n" echo -e "Script log\n===================\n" }|tee ${scriptlogdir}/${servicename}-email.log > /dev/null 2>&1 tail -25 ${scriptlog} >> ${emaillog} if [ ! -z ${consolelog} ];then echo -e "\n\nConsole log\n====================\n" >> ${emaillog} tail -25 ${consolelog} >> ${emaillog} fi if [ ! -z ${gamelogdir} ];then echo -e "\n\nServer log\n====================\n" >> ${emaillog} tail ${gamelogdir}/*|grep -v "==>"|sed '/^$/d'|tail -25 >> ${emaillog} fi mail -s "${subject}" ${email} < ${emaillog} echo -en "[\e[0;36m INFO \e[0;39m] Sent email notification to ${email}" echo -e "$(date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Sent email notification to ${email}" >> ${scriptlog} } fn_emailtest(){ fn_rootcheck fn_syscheck echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Emailing test notification" >> ${scriptlog} if [ "${emailnotification}" = "on" ];then subject="${servicename} Email Test Notification - Testing ${servername}" failurereason="Testing ${servicename} email notification" actiontaken="Sent test email...hello is this thing on?" fn_emailnotification else echo -e "[\e[0;31m FAIL \e[0;39m] Email notification not enabled" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Email notification not enabled" >> ${scriptlog} fi sleep 0.5 echo -en "\n" } fn_serverquery(){ # uses serverquery.py to directly query the server # detects if the server locks up if [ -f serverquery.py ];then echo -e "[\e[0;36m INFO \e[0;39m] serverquery.py detected" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: serverquery.py detected" >> ${scriptlog} echo -e "[\e[0;32m OK \e[0;39m] Querying ${servicename}: ${servername}: QUERYING" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Querying ${servername}: QUERYING" >> ${scriptlog} serverquery=`./serverquery.py 127.0.0.1 ${port} 2>&1` sleep 1 if [ "${serverquery}" = "ERROR 1" ]||[ "${serverquery}" = "ERROR 2" ]||[ "${serverquery}" = "ERROR 3" ];then echo -e "[\e[0;31m FAIL \e[0;39m] Querying ${servicename}: ${servername}: ${serverquery}" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Querying ${servername}: ${serverquery}" >> ${scriptlog} sleep 1 echo -e "[\e[1;33m WARN \e[0;39m] ${servicename}: Monitor detected ${servername} has locked up!" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Monitor detected ${servername} has locked up!" >> ${scriptlog} sleep 1 fn_restartserver else echo -e "[\e[0;32m OK \e[0;39m] Querying ${servicename}: ${servername}: ${serverquery}" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Querying ${servername}: ${serverquery}" >> ${scriptlog} sleep 1 fi fi } fn_monitorserver(){ fn_rootcheck fn_syscheck fn_logmanager echo -en "[ .... ] Monitor is checking ${servicename}: ${servername}" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Monitor is checking ${servername}" >> ${scriptlog} sleep 0.5 updatecheck=`ps -ef|grep "${selfname} update"|grep -v grep|wc -l` if [ "${updatecheck}" = "0" ];then fn_runcheck echo -en "\r[\e[1;33m WARN \e[0;39m] ${servicename}: Monitor detected ${servername} had stopped!" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Monitor detected ${servername} had stopped!" >> ${scriptlog} if [ "${emailnotification}" = "on" ];then subject="${servicename} Monitor - Starting ${servername}" failurereason="${servicename} process was not running" actiontaken="restarted ${servicename}" sleep 0.5 echo -en "\n" fn_emailnotification fi sleep 0.5 echo -en "\n" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Monitor is starting ${servername}" >> ${scriptlog} fn_startserver else echo -e "[\e[0;36m INFO \e[0;39m] ${servicename}: Monitor detected ${servername} is currently checking for updates!" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Monitor detected ${servername} is currently checking for updates!" >> ${scriptlog} echo -e "[\e[0;36m INFO \e[0;39m] ${servicename}: ${servername} will start when updating is complete" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: ${servername} will start when updating is complete" >> ${scriptlog} fi } fn_updateserver(){ fn_rootcheck fn_syscheck echo -e "[\e[0;32m OK \e[0;39m] Updating ${servicename}: ${servername}" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Updating ${servername}" >> ${scriptlog} cd ${rootdir} cd steamcmd ./steamcmd.sh +login anonymous +force_install_dir ${filesdir} +app_update ${appid} validate +quit |tee -a ${scriptlog} } fn_restartserver(){ echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Restarting ${servername}" >> ${scriptlog} fn_stopserver fn_startserver } fn_stopserver(){ fn_rootcheck fn_syscheck pid=$(tmux list-sessions 2>&1|awk '{print $1}') echo -en "[ .... ] Stopping ${servicename}: ${servername}" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Stopping ${servername}" >> ${scriptlog} sleep 0.5 if [ "${pid}" == "failed" ];then echo -en "\r[\e[0;31m FAIL \e[0;39m] Stopping ${servicename}: ${servername} is already stopped" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: ${servername} is already stopped" >> ${scriptlog} else tmux kill-session -t ${servicename} echo -en "\r[\e[0;32m OK \e[0;39m] Stopping ${servicename}: ${servername}" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Stopped ${servername}" >> ${scriptlog} fi sleep 0.5 echo -en "\n" } fn_startserver(){ fn_rootcheck fn_syscheck echo -en "[ .... ] Starting ${servicename}: ${servername}" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Starting ${servername}" >> ${scriptlog} sleep 0.5 fn_runcheck fn_logmanager mv ${scriptlog} ${scriptlogdate} mv ${consolelog} ${consolelogdate} cd ${filesdir} tmux new-session -d -s ${servicename} "./hlds_run ${parms} |tee -a ${consolelog}" tmuxwc=`tmux list-sessions 2>&1|awk '{print $1}'|wc -l` sleep 1 if [ ${tmuxwc} -eq 0 ];then echo -en "\r[\e[0;31m FAIL \e[0;39m] Starting ${servicename}: Failed to start ${servername}" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: failed to start ${servername}" >> ${scriptlog} else echo -en "\r[\e[0;32m OK \e[0;39m] Starting ${servicename}: ${servername}" echo -e "$( date '+%b %d %H:%M:%S') ${servicename}: Started ${servername}" >> ${scriptlog} fi sleep 0.5 echo -en "\n" } # ## Installer # fn_header(){ clear echo "=================================" echo "${gamename}" echo "Server Linux Installer" echo "by Daniel Gibbs" echo "http://danielgibbs.co.uk" echo "=================================" echo "" } fn_steamdl(){ echo "Installing Steam" echo "=================================" cd ${rootdir} mkdir steamcmd cd steamcmd if [ ! -f steam.sh ];then wget http://media.steampowered.com/client/steamcmd_linux.tar.gz tar --verbose -zxf steamcmd_linux.tar.gz rm -v steamcmd_linux.tar.gz chmod +x steam.sh else echo "Steam already installed!" fi } fn_retryinstall(){ while true; do read -p "Retry install? [y/N]" yn case $yn in [Yy]* ) fn_install;; [Nn]* ) echo Exiting; exit ;; * ) echo "Please answer yes or no.";; esac done } fn_install(){ fn_rootcheck fn_header if [ -d ${filesdir} ];then echo "${gamename} Server is already installed here:" pwd echo "" while true; do read -p "Continue [y/N]" yn case $yn in [Yy]* ) break;; [Nn]* ) echo Exiting; return 1 ;; * ) echo "Please answer yes or no.";; esac done fi fn_header echo "Install Directory:" pwd echo "" while true; do read -p "Continue [y/N]" yn case $yn in [Yy]* ) break;; [Nn]* ) echo Exiting; return 1 ;; * ) echo "Please answer yes or no.";; esac done fn_header fn_steamdl echo "" echo "Installing ${gamename} Server" echo "=================================" rm -f ${servercfg} cd ${rootdir}/steamcmd mkdir -v ${filesdir} touch install.txt chmod 0600 install.txt echo "login anonymous" > install.txt echo "force_install_dir ${filesdir}" >> install.txt echo "app_update ${appid} validate" >> install.txt echo "quit" >> install.txt STEAMEXE=steamcmd ./steam.sh +runscript install.txt rm install.txt echo "" echo "=================================" while true; do read -p "Was the install successful? [y/N]" yn case $yn in [Yy]* ) break;; [Nn]* ) fn_retryinstall ;; * ) echo "Please answer yes or no.";; esac done fn_header echo "Configuring ${gamename} Server" echo "=================================" read -p "Enter server name: " servername read -p "Enter rcon password: " rconpass sleep 1 echo "" echo "Creating server.cfg" touch ${servercfg} touch ${filesdir}/cstrike/listip.cfg touch ${filesdir}/cstrike/banned.cfg { echo -e "// Use this file to configure your DEDICATED server." echo -e "// This config file is executed on server start." echo -e "" echo -e "// disable autoaim" echo -e "sv_aim 0" echo -e "" echo -e "// disable clients' ability to pause the server" echo -e "pausable 0" echo -e "" echo -e "// default server name. Change to \"Bob's Server\", etc." echo -e "hostname \"${servername}\"" echo -e "" echo -e "// maximum client movement speed " echo -e "sv_maxspeed 320" echo -e "" echo -e "// 20 minute timelimit" echo -e "mp_timelimit 20" echo -e "" echo -e "// cheats off" echo -e "sv_cheats 0" echo -e "" echo -e "// load ban files" echo -e "exec listip.cfg" echo -e "exec banned.cfg" echo -e "" echo -e "// rcon passsword" echo -e "rcon_password \"${rconpass}\"" echo -e "" echo -e "// Server password" echo -e "sv_password \"\"" echo -e "" echo -e "// server logging" echo -e "log on" echo -e "sv_logbans 1" echo -e "sv_logecho 1" echo -e "sv_logfile 1" echo -e "sv_log_onefile 0" }|tee ${servercfg} > /dev/null 2>&1 sleep 1 echo "" echo "Creating log directorys" mkdir -v ${rootdir}/log mkdir -v ${scriptlogdir} mkdir -v ${consolelogdir} touch ${consolelog} if [ ! -h ${rootdir}/log/server ]; then ln -sv ${gamelogdir} ${rootdir}/log/server else echo "Symbolic link ${gamelogdir} => ${rootdir}/log/server already exists!" fi sleep 1 echo "" echo "Applying steamclient.so fix" mkdir -v ${rootdir}/.steam mkdir -v ${rootdir}/.steam/sdk32 cp -v ${filesdir}/steamclient.so ${rootdir}/.steam/sdk32/steamclient.so sleep 1 fn_header fn_details echo "=================================" echo "Install Complete!" echo "" echo "To start server type:" echo "${selfname} start" echo "" } case "$1" in start) fn_startserver;; stop) fn_stopserver;; restart) fn_restartserver;; update) fn_stopserver fn_updateserver fn_startserver;; monitor) fn_monitorserver;; email-test) fn_emailtest;; details) fn_details;; backup) fn_backupserver;; console) fn_console;; debug) fn_debugserver;; install) fn_install;; *) echo "Usage: $0 {start|stop|restart|update|monitor|email-test|details|backup|console|debug|install}" exit 1;; esac exit Może to nie odpowiedni dział lub forum lecz ktoś może mieć pojęcie . Przy podkładaniu bomby serwer wybucha crash .Jedyny logi jakie się pokazują to : Auto-restarting the server on crash Console initialized. Protocol version 48 Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike) Exe build: 17:45:07 Apr 25 2013 (6027) STEAM Auth Server Server IP address 185.25.149.70:27016 Metamod version 1.21p37 Copyright (c) 2001-2013 Will Day Patch: Metamod-P (mm-p) v37 Copyright (c) 2004-2013 Jussi Kivilinna Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'. This is free software, and you are welcome to redistribute it under certain conditions; type `meta gpl' for details. AMX Mod X version 1.75a Copyright (c) 2004-2006 AMX Mod X Development Team AMX Mod X comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `amxx gpl'. This is free software and you are welcome to redistribute it under certain conditions; type 'amxx gpl' for details. [AMXX] Loaded 1 admin from file Executing AMX Mod X Configuration File Scrolling message displaying frequency: 10:00 minutes maxplayers cannot be changed while a server is running. maxplayers cannot be changed while a server is running. Connection to Steam servers successful. VAC secure mode is activated. NIe bardzo z tego coś mogę wyczytać Edytowano Październik 10, 2013 przez VenoxSkC (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach