mcbarlo 61 Zgłoś post Napisano Wrzesień 27, 2013 Dziś dowiedziałem się od konsultanta chcąc odpalić nową bramkę płatności SMS, że jest to niemożliwe. PayU wycofuje sie z usługi SMS Premium całkowicie. W poniedziałek zostaną wysłane wypowiedzenia do wszystkich klientów. Okres wypowiedzenia to 3 miesiące. To tyle jeśli chodzi o mało optymistycznego newsa dla ich klientów. Mam prośbę w związku z powyższym do osób, które używają rozwiązań konkurencyjnych o ich opinie na temat innych operatorów płatności. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Wrzesień 27, 2013 (edytowany) Z mojej strony mogę polecić firmę HomePay.pl do obsługi płatności SMS Premium, wypłaty zawsze terminowe, możliwość wysyłania e-faktur. Początkowo korzystaliśmy z usług firmy DotPay.pl, ale już pod koniec z jakieś 6 miesięcy przed przejściem do HomePay zaczęły się problemy z wypłatami, które otrzymywaliśmy nawet dopiero po dobrych kilku miesiącach. Dlatego też postanowiliśmy przejść do HomePay i jesteśmy z tego bardzo zadowoleni, prowizje również są atrakcyjne. Edytowano Wrzesień 27, 2013 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sax.pl 7 Zgłoś post Napisano Wrzesień 27, 2013 Ewentualnie jeszcze: https://platnosci-online.pl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bzikmik 10 Zgłoś post Napisano Wrzesień 27, 2013 Cashbill solidna i terminowa firma a DotPay omijaj szerokim łukiem nawet gdybyś dostał ciekawą ofertę... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zoxovsky 9 Zgłoś post Napisano Wrzesień 27, 2013 ProfitSMS.pl - Wypłacasz pieniądze dzisiaj i na nastepny dzień masz je na swoim koncie. Oprócz weekendów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mcbarlo 61 Zgłoś post Napisano Październik 1, 2013 Zarejestrowałem sie w HomePay i niestety porażka. Od 4 dni czekam na aktywacje płatności w tym drugi roboczy. Na maile nikt nie odpisał, dodzownienie jest niemożliwe. Cały czas komunikat na infolinii, że wszyscy konsultancji są zajęci... W przypadku wybrania pomocy technicznej odrazu rozłącza. Czy ja trafiłem na jakiś gorszy okres czy to u nich normalka? Wszędzie byli chwaleni za kontakt i czas reakcji... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Październik 1, 2013 Również polecam CashBill.pl - znane i sprawdzone osobiście. Żadnych zarzutów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
WMP 0 Zgłoś post Napisano Październik 14, 2013 Dziś dostałem emaila od PayU: Informujemy, iż z dniem 1.02.2014 r. PayU SA zaprzestanie świadczenia usług SMS. W załączniku znajduje się wypowiedzenie umowy produktowej, obowiązujące z zachowaniem okresu wypowiedzenia określonego w podpisanej z Państwem umowie. Dokument wypowiedzenia jest podpisany bezpiecznym, certyfikowanym podpisem elektronicznym co można zweryfikować na stronie https://standardva.webnotarius.eu/ Jednocześnie informujemy, że jest możliwe nawiązanie bezpośredniej współpracy na zasadzie uproszczonej integracji z naszym dotychczasowym dostawcą usług SMS – firmą Digital Virgo S.A. (poprzednia nazwa Avantis S.A.). Jeśli są Państwo taką możliwością zainteresowani, prosimy o bezpośredni kontakt z firmą Digital Virgo S.A.: - z Tomaszem Królikiem (tomasz.krolik@digitalvirgo.pl, tel. 605-913-620) w przypadku gdy korzystają Państwo z usługi SMS PŁATNOŚĆ, - lub z Rafałem Twardowskim (rafal.twardowski@digitalvirgo.pl, tel. 609-999-717), jeśli korzystają Państwo z usług SMS KODY lub SMS STANDARD. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
WMP 0 Zgłoś post Napisano Październik 15, 2013 Z tego co zaobserwowałem to Api usługi "Płatności CashBill" jest bardzo podobne do api PayU, ponadto również wypłacają 50%, dlatego najłatwiej będzie przejść na nich. Oprócz tego, akceptują elektroniczne faktury! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2013 (edytowany) 1. najpierw byłem w dotpay2. przeszedłem do cashbill, pomogli w dostosowaniu skryptu, dostosowali wariant platnosci do mnie potem pogadalem z cashbill dali % większy niż dotpay, jednak pogorszyla sie obsluga do tego stopnia że raz powiedzieli, nie musimy obsługiwać reklamacji po pewnym czasie obniżyli stawki prowizji 3. przeszedłem do homepay, dali więcej niż cashbill, dodatkowo mieli ivr i rozwijają się za granicę i tak samo pomogli w dostosowaniu skryptu do ich systemu i wariant platnosci do mnie pamiętajcie, pytać/negocjować Edytowano Październik 23, 2013 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach