gr33boy 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 23, 2013 Witam, Planuje założyć kilka blogów każdy na inny temat głównie o serialach i pisać newsy, jednak nie chce dokładać pieniędzy do tego interesu. Domene za 0zł znaleźć nie jest problemem. Kwestia hostingu znalazłem byethost.com wydaje mi się najlepszy z darmowcyh. Dają tam 50GB transferu miesięcznie (kiedyś było chyba 200GB :/ ) I mam dowas pytanie jako że nie mam doświadczenia w prowadzeniu takich stron. Czy tyle transferu mi wystarczy czy jednak to za mało ? Chodzi o czas do puki strona nie zarobi na na lepszy hosting. Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam gr33boy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Wrzesień 23, 2013 50GB transferu starczy ci na rok jeżeli dopiero zaczynasz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gr33boy 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 23, 2013 ok dzięki za info Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bermut 18 Zgłoś post Napisano Wrzesień 23, 2013 (edytowany) Ja Byethost nie polecam, miałem tam bloga przez tydzień. 3 pierwsze dni były ok, potem przestał działać PhpMyAdmin. Support nie zareagował w ciągu kilku dni. Przeniosłem się na bardzo tani, ale jednak płatny hosting. Zobacz tutaj, ten raczej lepszy: http://www.ct8.pl/ Edytowano Wrzesień 23, 2013 przez linoskoczek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach