lucaspl 18 Zgłoś post Napisano Czerwiec 16, 2016 No dobra, a ile czasu było po terminie? Mogli po prostu wywalić Twoje dane jak długo nie opłacałeś co jest normalne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ultragreen 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 16, 2016 Z miesiąc czasu miałem nieopłaconą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Czerwiec 16, 2016 Pamiętaj że to są automaty które kasują dane. Oni mają je w backupie ale wyciąganie pojedynczego konta z backupu trwa stąd propozycja finansowa pewnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ultragreen 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 16, 2016 Pewnie tak. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Czerwiec 16, 2016 Z miesiąc czasu miałem nieopłaconą. Ciesz się, że w ogóle mają jeszcze jakąś kopię. O ile się nie mylę, w myśl ustawy o ochronie danych osobowych, zaraz po usunięciu usługi jej wszystkie dane powinny również zostać skasowane (włącznie z wszystkimi backupami). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ultragreen 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 17, 2016 Mi to się wydaje, że to klasyczne szukanie pieniędzy na siłę. Nie miałem tam jakiś arcyważnych rzeczy więc płakał nie będę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adam P 3 Zgłoś post Napisano Wrzesień 11, 2016 Nie polecam, sa pewni siebie, zadufani, przez was wyniesieni tu jak sie dzis zachowuja. 3 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bponeta 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2016 Ja testowałem serwer odnośnie obciążenia strony internetowej i naprawdę mogę polecić ten hosting. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mart.tomaszewska 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 21, 2017 Mam ich hosting blisko rok i w życiu nie spotkałam się z tak świetną usługą i wsparciem. Należy nadmienić, że jestem zielona, przerasta mnie nawet czasami przeniesienie domeny od jednego dostawcy do drugiego, nie mówiąc już o plikach stron www. Ekipa zenbox nie dość że pomogła mi ze wszystkimi moimi problemami, za darmo(!), to na dodatek reagowała na moje zapytania w ciągu 5min od wysłania zapytania. Moje serwisy ładują się szybko, nie zauważyłam żeby kiedykolwiek leżały. Może nie robię na tym hostingu zaawansowanych rzeczy, nie mam wygórowanych wymagań, ale mam poczucie, że zostanę z Zenboxem na bardzo długo. Są po prostu niezawodni. Polecam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
devon 50 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2017 Temat upadł, klienci na fb narzekają to szeptanka się uruchamia 3 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mart.tomaszewska 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2017 Nie wiem co to jest szeptanka, ale Zenbox uratował mój przedświąteczny projekt, więc polecenie się należy. Mogę wkleić adresy serwisów które u nich trzymam. Głównie WP, bo tak jak pisałam, żaden ze mnie administrator/programista. Odpowiedzi od serwisu chodziły mi w 5-10 minut nawet po północy i zaręczam że nie znam nikogo z obsługi ZB, a szkoda, bo nie musiałabym wtedy kilka tygodni wertować for takich jak te przed podjęciem decyzji. Nie znam firmy która dogodziłaby wszystkim - mi bardzo pomogli, wszystko śmiga, więc pozytyw się zwyczajnie należy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Web-Support Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2017 Temat upadł, klienci na fb narzekają to szeptanka się uruchamia Ale Ty głupi jesteś facet, ktoś da pozytywną opinie w mało aktywnym temacie to szeptanka. Wracaj do swojej piaskownicy, bo to nie pierwszy wątek w którym ujadasz o szeptance... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
devon 50 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2017 (edytowany) Fobi też ostatnio pamiętam jak komentował aferę na wykopie dot. zenboxa. Skasował swoje wpisy jak ktoś mu wypomniał że przecież jest prezesem No właśnie jestem w piaskownicy, tak jak reszta wpisów Ja ujadam o szeptance, ty ujadasz o reszcie - tak działa forum. Edytowano Styczeń 22, 2017 przez devon (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fluorek 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2017 Kiedyś (jakieś 7 miesięcy temu) było super. Później zaczęły się problemy z pocztą - ok, przeniosłem do GApps. Niestety niedługo potem strony bardzo mocno zwolniły. Czas odpowiedzi serwera przy próbie załadowania prostej HTMLowej stronki sięgał czasami 20 sekund. W przypadku Wordpressa i Presty jest jeszcze gorzej - zdarza się, że na załadowanie strony trzeba czekać około minuty. (Żeby nie było wątpliwości - czasy mierzone są z ok 80 lokalizacji. Cache jest regularnie czyszczony, a strony zaprojektowane tak by ładowały się jak najszybciej). Co do supportu - nie mam zastrzeżeń. Czas odpowiedzi na zgłoszenia jest bardzo krótki, często wyręczają w bardzo prozaicznych sprawach. Niestety odnoszę też wrażenie, że statystyki oferowane przez nich są lekko naciągane (zawyżona liczba UU i ogólnych wejść). Problemy z dostępnością strony zmuszają mnie do poszukiwania zastępcy oferowanych przez nich usług ;/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość graczu Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2017 (edytowany) Niech nikt się nie obrazi, ale kiedyś po jakimś artykule o zenboxie wypowiedział się klient wrzucając statystyki i napisał tak: moim zdaniem to w zenboxie dobrze działa tylko ich strona główna bo postawili ją u konkurencji no ale co się dziwić jak chwalą się że pisał o nich spidersweb, zapewne ten sam poziom :-) Edytowano Styczeń 24, 2017 przez graczu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fluorek 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2017 Niech nikt się nie obrazi, ale kiedyś po jakimś artykule o zenboxie wypowiedział się klient wrzucając statystyki i napisał tak: no ale co się dziwić jak chwalą się że pisał o nich spidersweb, zapewne ten sam poziom :-) Ich strona główna siedzi na IP NEPHAX'u z Gdańska. Hostowane przez nich strony lokalizowane są w serwerowni ECO ATMAN (Waw). Czyli wychodzi na to, że ten komentarz ma swoje podstawy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2017 Zdajecie sobie sprawę z tego, że tak właśnie powinno być, aby w razie ewentualnego padu mieć kontakt z klientami i móc wydawać stosowne aktualizacje w sprawie awarii, prawda? Bo nie wiem czy się śmiać czy płakać z tych waszych "teorii spiskowych". 8 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fluorek 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2017 No w sumie masz rację. O tym nie pomyślałem Zwracam honor Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2017 Strona i panel klienta na osobnej maszynie, najlepiej w innej lokalizacji umożliwia poinformowanie klientów w razie padu o... padzie - "Szanowni Klienci, padły nam serwery, staramy się je postawić, nie zwijamy interesu...". 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maksiu432 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2017 Mam klienta którego strona stoi na tym hostingu i niby wszystko jest ok nie było jeszcze jakiś większych problemów ale nie jestem do końca przekonany i osobiście bym nie wybrał tego na swoją stronę :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bponeta 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2017 Jeżeli chodzi o mnie to nie pracuje dla zenbox.pl. Mam kilka stron u nich na serwerze i nie narzekam na ich usługi tak jak na az.pl lub webd.pl, gdzie cały czas miałem problem z serwerem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Luty 8, 2017 Na facebooku zenboxa burza podobno serwer nie działa od 24 h:) . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Luty 8, 2017 Hurr durr, jak tak można! Serwer nie działa od 24h, straciliśmy miliony! A po chwili Zenbox da im rekompensaty i się uciszą, szeptanka znowu wróci i wszystko wróci do normy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mart.tomaszewska 0 Zgłoś post Napisano Luty 8, 2017 Pewnie jeśli napiszę, że moja strona śmiga to nadal będzie szeptanka... :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 8, 2017 Przecież macierz im poleciała bo padł kontroler raid. Z backupów wszystko przywracają. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach