Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2013 Gdy firma X nie czuje zagrożenia nie komentuje poczynań firmy Y. Prawo tak stare jak długo istnieje biznes na tym świecie. Nie musisz się martwić o nasze wyniki, dzięki za troskę To jest forum, tu się dyskutuje Tu są firmy, tu firmy się udzielają Tu nie ma zen tu jest WHT 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Focus Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2013 Gdy firma X nie czuje zagrożenia nie komentuje poczynań firmy Y. Prawo tak stare jak długo istnieje biznes na tym świecie. LOL....Jak może nie komentować, skoro obrażasz inne firmy na każdym kroku. Dla mnie zenbox to wcale nie żadne ferrari a przeciętna skoda. A tak btw. STOSUNEK jakość/cena też jest wany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2013 (edytowany) Problem jest raczej w przekazie - Wasza usługa jest za***ista, nieziemska, tysiące razy lepsza od innych. Traktujecie w ten sposób inne firmy (konkurentów) jako idiotów, nie mających pojęcia, sprzedających chłam, limitujących co się da. Umniejszanie konkurencji nie ma nic wspólnego z nie wie jak to nazywacie "filozofią zen?" Z czystym sumieniem mogę napisać, że w końcu napisałeś coś mądrego. Masz plusa ode mnie. Ja się nie będę wypowiadał w tym temacie, bo zaraz będzie, że konkurencja itp. Fajnie jednak poczytać czasami coś mądrego na tym forum, szkoda, że tak rzadko to się odbywa, a najwięcej stron ma temat o d.. maryni, czyli gadka szmatka (co nie znaczy, że tego nie ma być bo i takie rozmowy są potrzebne). W każdym bądź razie cytowana przez wszystkich wypowiedź tej firmy, jest moim zdaniem śmiechu warta. Edytowano Marzec 2, 2013 przez www.mzone-net.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Focus Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2013 Moim zdaniem właśnie najlepiej byłoby zobaczyć obiektywne opinie konkurencji. Niektórzy w końcu zrozumieją na czym stoją Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2013 Gdy firma X nie czuje zagrożenia nie komentuje poczynań firmy Y. Prawo tak stare jak długo istnieje biznes na tym świecie. Nie musisz się martwić o nasze wyniki, dzięki za troskę Na nowojorskiej giełdzie index Dow Jones leci na łeb, na szyję. Analyticy na całym świecie zastanawiają się jaki rozmiar przybierze nadchodzący kryzys. Największe fundusze inwestycyjne rozpaczliwie wyprzedają swoję aktywa. Amerykański rynek kredytów konsumenckich zamarł. Wszyscy czekają, na to co się wydarzy. W Apple i Microsofcie trwają zebrania akcjonariuszy, w niedługim czasie obie firmy mają wydać oświadczenia. Cały świat czeka w napięciu. Dla WHT, Mariusz "Zen Zielonka" @zenbox.pl - Nie lubię marketingu jaki prezentujecie, z resztą i nie muszę. Z konkurencji nie jestem, więc skomentować sobie pozwolę. Poziom absurdu jaki osiągnęliście jest o wiele wyższy niż poziom "zen". "Jesteśmy najlepsi", "nasze usługi są najlepsze" - jak na razie to jesteście żuczek z przerośniętym ego (czego zmiany swoją drogą Wam życzę). Upadek z tegoż ego, na poziom rzeczywisty, może boleć Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wygodad 31 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2013 Tomku uważam, że cała 'otoczka marketingowa' wokół ZenBox.pl to kawał dobrze wykonanej pracy i tylko Wam pogratulować w tej kwestii. Przeczytałem wiele wiadomości, artykułów, wywiadów dotyczących ZenBox.pl i za każdym teksty dotyczące odniesienia się do konkurencji były ogólne i maiłaby charakter 'żartobliwy' - tak to odbieram, z drugiej strony rozumiem, że w ten sposób pokazują (zenbox.pl), że się cenią i znają swoją wartość np. http://blog.kurasinski.com/2013/02/21/tomasz-fiedoruk-zenbox-pl-nasz-model-funkcjonowania-i-posiadane-zasoby-osobowe-zapewniaja-pelna-wydajnosc-obslugi-do-pulapu-10-000-klientow/ TF – Artur, po dzisiejszej burzy wywołanej naszą migracją na chmurę, konkurencja nie będzie mogła spokojnie zasnąć, więc może dajmy im chwilę oddechu. http://antyweb.pl/rusza-zenbox-pl-nadchodzi-nastepca-tradycyjnego-webhostingu-placisz-tylko-za-rzeczywisty-ruch-w-swoim-serwisie/ - w formie komentarza: Tomasz Fiedoruk 2012-11-28 o 14:09 @Kamil no i u nas tak jest, wybiera plan UU, instaluje i działa,i w zasadzie nie musi się niczym przejmować. Specyfikacja jestpo pierwsze dla userów pro aby zobaczyli szczegóły a dla reszty abypokazać, że konkurencję zostawiamy daleko w tyle Wracając do świadczonych przez Was usług: Ok to idziemy dalej porównianiem u nas będziesz tak samo dobrze czy droga prosta czy wuboista, jak jakiś samochód w ciebie uderzy my sie tym zajmiemy, masz u nas ubezpieczenie a Twój samochód ma turbo i 20 poduszek Musisz nas przetestować to wtedy sam się przekonasz zawsze możesz mieć lepiej i szybciej pytanie tylko właśnie czy masz na to budżet. oczywiście nie omieszkałem ich przetestować. BOK na tą chwilę działa szybko i sprawnie. Jednak pojawiły się zgrzyty na etapie korzystania z panelu administracyjnego i niektórych aplikacji co ostatecznie spowodowało, że zrezygnowałem z wykupienia płatnej usługi do dalszych testów, a co za tym idzie polecania ich dalej. Może wyjaśnię co mam na myśli: 1) Po pierwsze zacząłem myszkować by zapoznać się z możliwościami jakie daje usługa poprzez panel administracyjny, a mianowicie jak wygląda dostęp do kopii bezpieczeństwa, integracja z systemem statystycznym, zliczanie UU itd. Problem pojawił się przy probie uruchomienia webmail-a - 504 Gateway Time-out - no nic myśle sobie spróbuje kilka razy w dłuższym okresie czasu..... kilka minut 504 Gateway Time-out...... kolejne kilkanaście minut........ mija godzina próbuję się na webmaila wbić ponownie i o dziwo zaczął pojawiać się interfejs, bodajże roundcube - ale po chwili, wyskoczył komunikat: 'Bład serwera (time out)'. 2) Kolejna sprawa, to sprawdzę jak wygląda dostęp po ssh - próba logowania przez putty skończyła się fiaskiem - możliwe, że konta testowe mają zablokowany dostęp do powłoki SSH, tylko dlaczego w emaili otrzymałem informacje, że mogę z tej 'usługi' skorzystać.... 3) Być może testy wykonywane do kilku godzin od uruchomienia usługi to za szybko, w końcu przy rejestracji lub po pierwszym zalogowaniu był komunikat, że trwa uruchamiania usług i nie wszystko może działać - a o uruchomieniu całości zostanę powiadomiony e-mailem... cóż e-mail otrzymałem natychmiast po rejestracji: "[...]Twoje konto hostingowe zostało właśnie uruchomione[...]" - postanowiłem odczekać kilka dni.... Kilka dni później... 4) ...sprawdzam webamial - działa , myślę sobie super, trafiłem na chwilowe problemy, taki pech... no to zabieram się za dalsze testowanie, klikam i...: "blad 403Odmówiono dostępu!Nie posiadasz uprawnień do przeglądania /manage_server.php na tym serwerze." no sorry, czyżbym kliknął tam gdzie nie powinienem... naciskam BACK w przeglądarce, ten sam komunikat... no to wchodzę na stronę główną zenbox.pl i co widzę: "Jeśli widzisz tę stronę to najpewniej łączysz się z anonimowego serwera proxylub VPN/tunel w jednej z zagranicznych serwerowni.Szanujemy Twoją prywatność. Nie musisz się ukrywać. " ... [cenzura] .... nie daje za wygraną i ponownie wbijam się na stronę główną zenbox.pl - wyświetliła się, więc ponownie z jej poziomu przechodzę do strony głównej panelu administracyjnego (nie pamiętałem adresu panelu), który się pięknie wyświetlił.... klikam na inne zakładki, w tym na PŁATNOŚCI i widzę: "wejście na zakąłdkę płatności:Odmówiono dostępu!Nie posiadasz uprawnień do przeglądania /clientarea.php na tym serwerze." na tym podziękuje usłudze zenbox.pl na jakiś okres - ponieważ moje pokłady ZEN się wyczerpały... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zenbox.pl 10 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2013 Tomku uważam, że cała 'otoczka marketingowa' wokół ZenBox.pl to kawał dobrze wykonanej pracy i tylko Wam pogratulować w tej kwestii. Może wyjaśnię co mam na myśli ... Dzięki za wstawkę na początku, fajnie że niektórzy łapią o co chodzi Co do reszty, czemuś tego na BOKu nie zgłosił? Trudno mi mówić odnośnie 1) i 4) bo nikt nic nie zgłaszał a widzę, że wszystko chodzi. 2) Przecież pisze w pomocy, że ssh jest aktywowane po kontakcie z BOK Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wygodad 31 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2013 Dzięki za wstawkę na początku, fajnie że niektórzy łapią o co chodzi Co do reszty, czemuś tego na BOKu nie zgłosił? Trudno mi mówić odnośnie 1) i 4) bo nikt nic nie zgłaszał a widzę, że wszystko chodzi. 2) Przecież pisze w pomocy, że ssh jest aktywowane po kontakcie z BOK Dzięki za odniesienie się do mojego postu wyżej. Nic nie było zgłaszane, choć wstępny e-mail już były przygotowany, w odpowiedzi na automat od Was z zapytaniem czy nie mam czasem problemów ;P... ostatecznie po 'walce' z dostępem do panelu administracyjnego i waszej strony www odechciało mi się do Was pisać... nie oczekuję, że odniesiecie się do moich problemów, bo na razie nie będę korzystał z usług - konto z domeną admin.stronazen.pl możecie usunąć... nie zmienia to jednak kwestii, że problemy z jakiegoś powodu wystąpiły... choć ten z brakiem dostępu do strony głównej zenbox.pl to chyba lekka przesada ;P nie korzystam "z anonimowego serwera proxy lub VPN/tunel w jednej z zagranicznych serwerowni"... cóż, życzę sukcesów i Klientów... marketing i BOK oceniam na 5, reszta... no cóż następnym razem, jak uda się przetestować to ocenię 'usługi hostingowe w chmurze' Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zenbox.pl 10 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2013 Coś musiało pójść nie tak na Twoim koncie, jakbyś od razu napisał to byśmy to raz dwa zlokalizowali po której stronie łącza leży przyczyna Zapraszamy ponownie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Macsch 122 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2013 Przecież pisze w pomocy, że ssh jest aktywowane po kontakcie z BOK * jest napisane Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klient7550 1 Zgłoś post Napisano Marzec 3, 2013 popieram kolege wyzej jest * Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
clubowe_pl 1 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 Nie powiem... kusi, żeby wytestować ofertę sporo znanych blogerów ten hosting poleca Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
admin@prohost.pl 74 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2013 Nie powiem... kusi, żeby wytestować ofertę sporo znanych blogerów ten hosting poleca Blogerzy lubią się podniecać nowymi rzeczami. Lepiej poszukać co sądzą firmy używające usług. To zwykle one mają jakieś wymagania, potrzeby i one tracą jeśli coś jest nie tak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zenbox.pl 10 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2013 Blogerzy lubią się podniecać nowymi rzeczami. Lepiej poszukać co sądzą firmy używające usług. To zwykle one mają jakieś wymagania, potrzeby i one tracą jeśli coś jest nie tak O, widzę kolejna firma uświadamia nam rzetelnie naszych potencjalnych klientów przy naszych wypowiedziach Bloger z natury jest bardziej wymagający i korzystający z social mediów, jak mu firma podpadniesz, przeczytasz o tym w internecie. Firma, jak ją wkurzysz, to co najwyżej Cię pozwie, ale wypowiedzi negatywnych w sieci nie znajdziesz w takiej intensywności. Wniosek logiczny jest oczywisty, prędzej przeczytasz negatywne opinie od osób korzystających z social mediów niż od firm, które nie operują na tych narzędziach. Firmy są ważne, ale po prostu nie ten rodzaj aktywności preferują, więc o opinie a więc ryzyko złej raczej trudno, więc w wyszukiwarce dużo nie znajdziesz. P.S. A żeby uściślić to nie tylko blogerzy ale znani startupowcy, developerzy etc. etc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
admin@prohost.pl 74 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2013 @zenbox Z czasem może przejdzie wam nadwrażliwość na to co ktoś powie/napisze. Każdy może mieć swoje zdanie. Jeśli ktoś od was myśli, że każda wypowiedź na wht która pośrednio dotyczy zenboxa jest walką z konkurencją to gratuluję wyobraźni. Z tego co widzę to zenbox ocenia wypowiedzi innych swoimi standardami - jak zenbox mówi o konkurencji jak o cieniasach to konkurencja musi tak samo. Wskazywanie, że coś konkurencja mówi nie zrobi z tego automatycznie kłamstwa ani nie skasuje znaczenia wypowiedzi. Lepiej mieć mniej info ale bardziej wiarygodne. Jest coś takiego jak referencje. Blogerzy zgadza się są obecni w necie bardziej ale są też fanboyami i raz polecając coś tak szybko zdania nie zmieniają bo wyszłoby na to, że polecali np coś co jest tego nie warte - kto będzie wtedy liczył się z ich zdaniem 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniack 403 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2013 (edytowany) . Edytowano Wrzesień 13, 2017 przez maniack (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2013 @zenbox Z czasem może przejdzie wam nadwrażliwość na to co ktoś powie/napisze. Każdy może mieć swoje zdanie. Jeśli ktoś od was myśli, że każda wypowiedź na wht która pośrednio dotyczy zenboxa jest walką z konkurencją to gratuluję wyobraźni. Nie każda, tylko firm i osób powiązanych z konkurencją. Tu jest pole do pytań klientów a nie konkurentów i ich ocen. EOT Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pitu 160 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2013 Dlaczego mój post został usunięty? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość sixwishlist.com Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2013 ... bo tu rządzi zenboos Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2013 Dlaczego mój post został usunięty? Postem bym się nie przejmował, jak podpadniesz to zostanie usunięte konto Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2013 (edytowany) Jak będzie już jakieś nowe forum, gdzie będą panowały w miarę równe zasady, to dajcie znać, kolega Fiedoruk chyba się rozpędza za bardzo. Edytowano Marzec 5, 2013 przez theqkash (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2013 Nie każda, tylko firm i osób powiązanych z konkurencją. Tu jest pole do pytań klientów a nie konkurentów i ich ocen. EOT Gdzie w regulaminie forum jest napisane, że opinii o firmie nie może wyrażać osoba powiązana z konkurencją? Swoją drogą, nie jest dziwne, że krytycznych opinii nie ma. Bo zostają albo wymoderowane, albo też zakrzyczane, że to krwiożercza konkurencja się mści i boi wjelkiego potentata Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2013 To jest jeszcze WHT, czy już ZBT (ZenBoxTalk), bo logo jest jakieś mylące? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2013 Nie każda, tylko firm i osób powiązanych z konkurencją. Tu jest pole do pytań klientów a nie konkurentów i ich ocen. EOT Od kiedy FIRMA != Klient ??? Poza tym z poprzedniej strony przeczytaj mój post To jest forum dyskusyjne, więc tu się? Tak Tomaszu dyskutuje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Konstruktor Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2013 Nigdy nie korzystałem z oferty Zen i nie wiem co w ich maszynach piszczy ale ich marketing przypomniał mi jedna z reklam którą widziałem jakiś czas temu w tv: " Nie kupuj dysku 1TB za 100 euro wykup naszą usługę chmury za jedyne 99 euro miesięcznie, w zmian dostaniesz AŻ 200GB miejsca na swoje dane, do których zawsze i wszędzie będziesz miał dostęp, i najważniejsze będą one bezpieczne jak w domu". Przepraszam nie mogłem się powstrzymać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach