kamil89 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 dodzwoniłem się do firmy sroka.it (podobno jest właścicielem sax.pl) Podobno ktoś od nich miał wypadek samochodowy ale naprawiają serwery. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 Pi...lenie o Chopinie Faktycznie, każdy może być wypadek, ale gdyby mieli naprawić serwery już by to zrobili - najwyżej, że to sponsor się rozbił. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamil89 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 Pi...lenie o Chopinie Mogłem zapytać " a w tej bajce były smoki? " Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 No patrz, jak to mówił Kochanowski: "Polak przed szkodą i po szkodzie głupi" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 hmmmm, nie chce "ubliżać" firmie ale z mojego doswiadczenia wynika, ze jak pojawiaja sie problemy z zalatwieniem reklamacji, usunieciem usterki itp to nagle wszystko jest zwalane na wypadki losowe. Jedno, co jest pewne - nie zaloze firmy hostingowej bo mnie zjecie na forum! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamil89 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 hmmmm, nie chce "ubliżać" firmie ale z mojego doswiadczenia wynika, ze jak pojawiaja sie problemy z zalatwieniem reklamacji, usunieciem usterki itp to nagle wszystko jest zwalane na wypadki losowe. Jedno, co jest pewne - nie zaloze firmy hostingowej bo mnie zjecie na forum! Załóż. Kamil Cię zjeść bo Kamil być głodny Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 Widzę, że historia lubi się powtarzać... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 hmmmm, nie chce "ubliżać" firmie ale z mojego doswiadczenia wynika, ze jak pojawiaja sie problemy z zalatwieniem reklamacji, usunieciem usterki itp to nagle wszystko jest zwalane na wypadki losowe. Jedno, co jest pewne - nie zaloze firmy hostingowej bo mnie zjecie na forum! Ej dlaczego? Załóż firmę i trzymaj wysoką jakość usług z dobrym supportem to będziemy gratulować Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 (edytowany) @Kamikadze: moim zdaniem ten "pociag" odjechal juz jakis czas temu ("pociag" = uslugi hstingowe) Wydaje mi sie, ze w takiej firmie powiniem byc jakis plan ratunkowy... np. zapasowy serwer? Glowna usluga pada, nie wiem kiedy usune awarie, uruchamiam plan ratunkowy. @kamil89: kiedys robilem w uslugach IT. Po wielu latach wyleczylem sie z tej "dzialki" IT. Moglbym napisac ksiazke o numerach jakie odwalali klienci. Edytowano Wrzesień 18, 2013 przez pekus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamil89 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 Jakie numery odwalali klienci? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 (edytowany) @kamil89: chetnie bym Ci napisal, ale to nie jest temat do tego przeznaczony zrobil sie (maly) off-top. Mysle, ze powinnysmy jakby co wrocic do ewentualnych uwag dotyczacych w/w firmy. Rozumiem, ze firma na biezaco informuje Cie o stanie awarii? W sensie wysyla np. raz na dobe info? Albo na ich stronie jest wielkiiiii komunikat dotyczacy przyczyn awarii/postepow prac? Edytowano Wrzesień 18, 2013 przez pekus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bermut 18 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 Faktycznie, każdy może być wypadek, ale gdyby mieli naprawić serwery już by to zrobili - najwyżej, że to sponsor się rozbił. A może wjechał w serwer samochodem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 No wlasnie, robili crashtesty serwerów, akurat ten go nie przeszedł Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krk 2 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 to są właśnie dedyki w SLDC uptime 99.999999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 to są właśnie dedyki w SLDC uptime 99.999999 Co ma do tego SLDC? Jaka by to awaria nie była, co by się nie zepsuło plan ratunkowy w stylu wyjęcia dysku, podłączenia do nowego sprawnego serwera (najlepiej o bardzo podobnej specyfikacji) i odpalenie to jakieś pół godziny jak się ma to zaplanowane i jakaś godzina jak nie, ale jakiś serwer na stanie. A jeśli pada dysk to rzadko kiedy nie ma się macierzy RAID1, a nawet jak się ma to i tak dyski bardzo rzadko padają z dnia na dzień, najczęściej na miesiąc wstecz widać, że się kończą. No chyba, że ktoś ma w głębokim poważaniu relokowane sektory i inne raw read error ratey. Już w ogóle pomijam zewnętrzny backup. Wnioski? Wyciągnijcie sami. 72h downtime'u mówi samo za siebie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ved 1 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 Wystarczy pomyśleć, forumowy przedstawiciel tej firmy potrafi tu spamować w każdym temacie że poleca swoje usługi i jaki to ich hosting nie jest "za***iaszczy" a teraz jak coś jest nie tak nawet się nie pofatyguje dać informacji:P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 (edytowany) @Ved: zycia nie znasz? Edytowano Wrzesień 18, 2013 przez pekus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 Dlatego właśnie powtarzam, że firmę poznaje się po tym jak sobie radzi z problemami, a nie z reklamą, niskimi cenami i spamem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 Pi...lenie o Chopinie Faktycznie, każdy może być wypadek, ale gdyby mieli naprawić serwery już by to zrobili - najwyżej, że to sponsor się rozbił. Jakiś czas temu współpracowałem z pewną firmą. Po prostu pewnego dnia znikł i nikt nie wiedział co sie z nim dzieje. Okazało się, że gość miał dość poważny wypadek samochodowy. Po 3 miesiącach obudził się ze śpiączki. Ej dlaczego? Załóż firmę i trzymaj wysoką jakość usług z dobrym supportem to będziemy gratulować No właśnie. Załóż firmę i utrzymaj wysoką jakość przy takich cenach jak obecnie są na rynku. Dość waszego biadolenia. Jeśli awaria będzie ogarnięta, to proszę właściciela sax.pl. Wtedy otworzę temat. Narazie to rozmowy są o wszystkim i niczym. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
voti 19 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 Z info jakie dostałem od Sax.pl ... Firma zaprzestaje świadczenia usług VPS i skupia się wyłącznie na kontach www. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 (edytowany) LOL /sorry nie moglem sie powstrzymac <= w nawiazaniu do informacji od kolegi wyzej. No właśnie. Załóż firmę i utrzymaj wysoką jakość przy takich cenach jak obecnie są na rynku. Nie siedze w branzy/temacie - ale intuicja podpowiada mi, ze byloby ciezko. Edytowano Wrzesień 18, 2013 przez pekus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamil89 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 Z info jakie dostałem od Sax.pl ... Firma zaprzestaje świadczenia usług VPS i skupia się wyłącznie na kontach www. Witam, niestety w związku z sytuacjami które nastąpiły w ostatnich dniach chcieliśmy podziękować za testy naszych VPS. Na tą chwilę zawieszamy ich sprzedaż ponieważ nie sprostaliśmy podstawowym problemem plus problemom natury losowej. Przez najbliższy czas skupimy się wyłącznie na ofercie hostingu www. Nie wykluczone, że po kolejnych testach i działaniach za jakiś czas do oferty SAX.pl powróci oferta VPS. Przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz mamy nadzieję, że w przyszłości będziemy w stanie zadośćuczynić Państwu wszelakie problemy związane z ofertą VPS. Coś takiego? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hajki 12 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 (edytowany) Hosting www też jest super, co chwilę na forum mybb wywala błąd mysql i error 500, więc nie polecam. Przeniosłem się do konkurencji i jest git. Edytowano Wrzesień 18, 2013 przez Hajki (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamil89 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 Czyli nic nie warta firma. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sax.pl 7 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 Witam serdecznie, przepraszam, że nie udzielaliśmy się w tym temacie tak często jak zapewne wcześniej ale wynikało to z kilku powodów. Awaria VPS była tylko kroplą w morzu tego co się wydarzyło na przestrzeni kilku dni. Nie chciał bym tutaj ich opisywać z racji dość złożonych kwestii m. in. takich, które wypłynęły w tym temacie. Wszyscy nasi Klienci, którzy korzystali z VPS jako usługi płatnych zostali już przeproszeni i pieniądze zostały im zwrócone. Do Klientów którzy testowali VPS m.in. kamil89 również zostały wystosowane odpowiednie informacje. Z dniem dzisiejszym zawieszamy oficjalnie sprzedaż VPS na pewien okres. Między innymi musimy dokonać reaserchu odpowiedniej ku temu serwerowni i odpowiednich zabezpieczeń, które w razie jakich-kolwiek problemów pozwolą nam w ciągu kilku chwil na naprawę awarii i problemów nawet tak rzadkich jakie nas dopadły na przestrzeni ostatnich dni. Nie jest prawdą, że nie odpowiadaliśmy na maile czy zawiadomienia - każdemu naszemu Klientowi w przypadku problemów została i zostanie udzielona odpowiedź. Nie zmienia to na razie faktu, że zajmiemy się na tą chwile sprzedażą kont www. PS. Raczej nie spamujemy ofert i nie mówimy na forach że jesteśmy najlepsi - po prostu zachęcamy tak jak wiele innych firm do skorzystania z naszej oferty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach