kamil89 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2013 No i VPS leżą... od godziny 10.25 nie mogę się zalogować, nie pinguje go itp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
voti 19 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2013 Potwierdzam to co pisze @kamil89 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamil89 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2013 Potwierdzam to co pisze @kamil89 Ja im raczej podziękuje za współpracę. Nie mogę mieć takich problemów jak oficjalnie ruszy serwer gry. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sax.pl 7 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2013 Mamy problemy z jednym z serwerów na którym są nasze silniejsze VPS. Cały czas pracujemy nad rozwiązaniem problemu - każdy z naszych Klientów zostanie przeproszony za awarię i na pewno otrzyma od nas bonusy w postaci dłuższych testów/przedłużenie okresu usługi. Wiem, że to powiedzenie jest dość powszechne ale prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamil89 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2013 Już 8 godzin offline. Brak odpowiedzi z BOK od ponad 4 godzin. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2013 Co się skarżysz? Jakby było wyłączone przez 48 H to możesz wtedy mieć pretensje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamil89 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2013 (edytowany) To jest forum. Jest tutaj "wolność słowa" Edytowano Wrzesień 15, 2013 przez kamil89 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2013 (edytowany) SLA 99,99%? : )Dobrze pamiętam, czy gdzieś na forum była juz jakaś dyskusja nt. tych czterech dziewiątek.Zdarzyć się może każdemu, kwestia, że taka sytuacja pokazuje brak konkretnych procedur postępowania w takich sytuacjach. Edytowano Wrzesień 15, 2013 przez malu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamil89 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2013 SLA 99,99%? : ) Dobrze pamiętam, czy gdzieś na forum była juz jakaś dyskusja nt. tych czterech dziewiątek. Zdarzyć się może każdemu, kwestia, że taka sytuacja pokazuje brak konkretnych procedur postępowania w takich sytuacjach. Dodatkowo brak informacji o postępach naprawy i ew. kiedy nastąpi ponowne uruchomienie serwerów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2013 Kamil89, to nie chodzi o wolność słowa, tylko o to, że piszesz że serwer Ci nie działa 8 godzin. Ja rozumiem gdyby to był serwis, w którym każda godzina niedziałania przynosi milionowe straty, ale w przypadku serwera, który kosztuje te kilkadziesiąt złotych jest to trochę głupie. Napisz za 48H, że serwer nie działa, może potem będziesz miał podstawy do tego by stwierdzić czy host jest zły czy nie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PrecelusMaximus 53 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2013 @kamil89: To jest nowa firma. Jeśli chcesz mieć wysoką dostępność serwera, trzeba było taki kupić w firmie z większym stażem, lepszą renomą za wyższą cenę. To tak jakby kupić za 300zł podróbkę Samsunga Galaxy III kompletnego No name i płakać po tygodniu że nie działa. A uwierz mi, że niektóre te podróbki są naprawdę ok, ale trzeba się troszkę znać. Także podsumowując. Wiedziały gały co brały Jeśli serwer jest sponsorowany, to już przynajmniej wiesz dlaczego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2013 @l3szcz Akurat klient końcowy wymaga dostepności usługi zawsze i mało go obchodzi czy jest awaria sprzętowa/softwarowa - płaci za usługę i wymaga dostępności która jest opisana. A 99,9 % to zaledwie 40 minut w miesiącu, więc puste obietnice wychodzą tu w zasadzie przy 1 awarii ( tak samo zresztą jak z kopiami bezpieczeństwa czy supportem 24/7). sax pewnie siedzi i naprawia, więc cierpliwości - pewnie wyjaśnienia bedą po naprawie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2013 Nie wiem jak wy ale ja osobiście wolę jak firma interweniuje i usuwa usterkę a nie informuje po kolei każdego klienta i odwiedza każde forum żeby napisać co się dzieje. W takich wypadkach szkoda czasu a w niedzielę wieczorem nie ma zapewne 20 osób na supporcie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamil89 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2013 Dostałem maila od firmy Sax. Kwestie przedłużenia VPS będziemy rozpatrywać po usunięciu awarii... niestety na tą chwilę możemy stwierdzić, że awaria jest dość poważna i trudno określić szacowany czas naprawy. Niemniej jednak mamy nadzieję, że uda się ją naprawić jak najszybciej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2013 (edytowany) W dzisiejszych trudnych czasach gdzie licho i konkurencja nie spi, trzeba miec duze cojones co by prowadzic firme hostingowa Zwlaszcza w sytuacji jak taka dzialalnosc moze zostac rozebrana na czynniki pierwsze przez znawcow tematu (np. z tego forum...) Swoja droga, fajnie byloby gdyby jednak firma wyslala maila do klientow (sama z siebie) o wystapieniu awarii (i ewentualnym postepie prac/czasie zakonczenia usuwania usterki) albo miala opracowane jakies zapasowe wyjscie. Edytowano Wrzesień 15, 2013 przez pekus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamil89 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 16, 2013 Tu nie chodzi mi o rekompensaty.. chodzi o to, że skoro człowiek płaci nawet 40zł miesięcznie to oczekuje działania serwera możliwie najwięcej. w tym wypadku już są prawie 23 w chwili pisania tego posta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Wrzesień 16, 2013 Musieli sie wyspać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamil89 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 16, 2013 Panie i Panowie ! Oto i mamy już 24 godziny ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Wrzesień 16, 2013 Będziesz tak podbijał co godzinę? Napisz po prostu jak awaria się skończy i tyle. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamil89 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 17, 2013 już 50 godzin offline. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Wrzesień 17, 2013 No i taka informacja jasno mówi jak firma sobie radzi z możliwymi awariami, dając do myślenia jej klientom. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Wrzesień 17, 2013 W sumie to ciekawa jest opinia Grzeska z Bialegostoku: "Korzystałem z wielu firm hostingowych, dopiero w Sax.pl się odnalazłem. Tutaj nie ma miejsca na jakieś niedociągnięcia, a mój VPS chodzi jak żyleta. Przecież ich nie da się nie kochać?" z www.sax.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamil89 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 17, 2013 Ich się nie da kochać... podejrzewam że to opinie wymyślone. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamil89 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 śmierdzi mi to już upadłością firmy.. 72h offline Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 Mi to śmierdzi bardziej dużym ddosem albo nieopłaceniem maszyn Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach