dancop 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 11, 2013 Jestem zielony jeśli chodzi o pozycjonowanie... I mam zagwozdkę. Mamy świetnie wypozycjonowany serwis na archaicznym silniku, wygląda jak strona z początków Internetu. Brak możliwości dodawania newsów, admin musi znać html i php żeby dodać cokolwiek nowego. Chcemy przejść na Wordpressa albo inny zjadliwy CMS. Jak to zrobić, żeby najmniej stracić? Potrzebuję jakichś podstawowych wskazówek... Ktoś zaproponował postawienie zupełnie nowego serwisu pod nową domeną, wypozycjonowanie go i wyłączenie starego ALE niestety muszę zachować stara domenę... Jakieś pomysły? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Infinity Tech 8 Zgłoś post Napisano Wrzesień 11, 2013 Pozycjonowaliście na long taila jakiegoś... ? bo z tekstu w sumie tak wynika Poprawna synchronizacja urli i tyle, skoro jest już wypozycjonowany to nagle nie zniknie z googla. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dancop 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 11, 2013 Najciekawsze, że strona nawet nie była chyba specjalnie pozycjonowana. Treści zostały tak dobrane, że na interesujące nas hasła pojawia się na pierwszym miejscu. Czyli jak pozostawię identyczną strukturę linków (co jest do zrobienia, szczególnie w Wordpressie) i zostawię mniej więcej te same treści pod tymi linkami (i oprócz tego te same metatagi itp.), to nie powinienem dużo stracić? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JacekPomorskie 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2013 Może warto zainwestować w coś nie drogiego, jakieś profesjonalne narzędzie pozycjonujące. Są takie, nie drogie, proste w obsłudze, oferujace szkolenia i webinary. Jest kilka stron oferujacych usługi tego typu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dan 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2013 (edytowany) Wybierz CMS z elastycznym systemem obsługi linków wraz z zarządzaniem przekierowaniami. Osobiście bym wykorzystał Joomle + sh404sef - ale to moje doświadczenia i to co używam. Migrowałem parę serwisów i dla google było bez różnicy (spadków nie zauważono). Zwróć uwagę oprócz zachowania struktury linków na znaczniki title i meta - to co jest widoczne w wyszukiwarkach i po czym budują pozycję w wynikach. Powinno być takie same jak w starym rozwiązaniu. Ten pomysł z stworzeniem nowego i zamknięciem starego jest dla mnie .... dziwny. Nie dostrzegam zalet takiego rozwiązania - może mnie ktoś oświeci? Edytowano Grudzień 12, 2013 przez dan (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach