DawidAdi 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 10, 2013 Witam, od razu uprzedzam, że nie jestem informatykiem oraz nie posiadam wiedzy w tego typu zakresie. Dlatego zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Mój problem dotyczy tego, że szukam serwera do przechowywania danych (Liczę, że może to być maksymalnie 50 GB), ale zależy mi na bezpieczeństwie, nie mówię tu o atakach hackerskich, ale o tym, aby biurokraci z naszego państwa nie mieli dostępu do owych danych. Cenowo jestem otwarty tak długo jak mogę otrzymać to, na czym mi zależy najbardziej. Jeśli opis problemu nie był wystarczający to piszcie czego brakuje.Z góry dziękuję za pomoc, Pozdrawiam Dawid Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Wrzesień 10, 2013 Jaki budżet dokładnie masz na to przeznaczony ? W jakim kraju miałby być ten serwer? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Wrzesień 10, 2013 (edytowany) Zależy od kraju, tak jak Irek napisał. Zobacz na oferty Hetzner, Ovh, Leaseweb, http://www.100tb.com/. Edytowano Wrzesień 10, 2013 przez HaPe (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DawidAdi 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 10, 2013 Kraj jest dla mnie dowolny- budżet również, zakładając, że mogę liczyć na wymagane bezpieczeństwo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Wrzesień 10, 2013 Co rozumiesz dokładnie przez słowo "bezpieczeństwo"? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DawidAdi 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 10, 2013 Źe żadne urzędy nie będą miały dostępu do tego co będę przechowywać na tego typu serwerze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach