lou. 11 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2013 Witam ! Mam mały problem z wyborem serwera/usługi. Planuję otworzyć dla znajomych serwer team speak3, nie będzie to jakaś petarda, lecz gdy jako tako ten serwer będzie funkcjonował to postaram się go "wypuścić do ludzi". Na oku mam ofertę gotową z multigaming.pl albo kimsyfa 4g (ceny te same, tylko lokalizacja i brak fail over mnie odstraszają). Niby ten voice vps jest zabezpieczony (chodź jak ktoś będzie chciał mnie odstrzelić to tak to zrobi). Krótko mówiąc w multigaming o nic niby nie muszę się bać, za to w ovh mam większe pole do popisu lecz inną lokalizacje. Waszym zdaniem co polecacie ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2013 Weź w multigaming. Po pierwsze masz niższy ping, po drugie wszystko skonfigurowane, nie martwisz się o nic, kupujesz gotową, działającą usługę z supportem, zabezpieczeniami (przynajmniej tak się chwalą). W kimsyfie masz na łbie wszystko: instalacje, konfiguracje, zabezpieczenie, dbanie o to żeby działało i się nie wywalało, a jak piźnie np. dysk to leżysz i czekasz na wymianę. No i do tego teraz na serwery w kimsufi trzeba czekać nie wiadomo ile, w multigaming dostaniesz serwer pewnie chwilę po zaksięgowaniu płatności. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2013 Dopóki w OVH nie wynajdą firewalli, które rzeczywiście coś dają to hostowanie tam czegokolwiek poza stroną www za cloudflare mija się z celem. Chyba, że ten TS3 ma być prywatny (tak jak mój), wtedy z odpowiednią konfiguracją odłączasz się od wszelkich trackerów i masz spokój. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2013 Zakup VPSa #1 - z rabatem 25% (kod rabatowy w stopce - 25% za miesiąc użytkowania lub 62,5% (płatność za rok z góry + kod rabatowy w stopce). Zabezpiecz zgodnie z poradnikiem ktory jest na WHT i powinno wszystko być OK - ew. w razie problemów poprosisz support o blokowanie ip które atakuje ci vpsa... - Masz bardzo tanio Kupywanie slotów mija się z celem - sporo wydasz a sloty moze będą pełne może puste... PozdrawiaM! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sax.pl 7 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2013 Hej, sprawdź naszą ofertę VPSów. Za około 1 zł możesz przetestować u nas VPS przez 14 dni i możesz wyrobić sobie opinię. A korzystając ze zniżki -50% możesz nabyć VPS bardzo tanio, jednocześnie nie martwiąc się o jakość usługi. Zapraszam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bermut 18 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2013 ew. w razie problemów poprosisz support o blokowanie ip które atakuje ci vpsa... Ale to chyba w panelu HyperVM też idzie zrobić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lou. 11 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2013 Dziękuje za propozycje ofert innych firm lecz planuje się skupić wyłącznie na tych 2 firmach. OVH może i ma tanie usługi lecz jeżeli za jakiś czas ma rzeczywiście ten dysk ulegnie zniszczeniu to praktycznie wszystko będę musiał robić od nowa. Nie kupuje tutaj oddzielnej ilości tych slotów tylko już chyba dość dobrze rozpowszechnioną usługę VoiceVPS. Jeszcze poza tematem mam małe pytanie. - Chodzi mi o licencje do Team Speak3. Mam tam gdzieś starą licencje z poprzedniego TS, moje pytanie brzmi : czy mogę ją wykorzystać do nowego serwera czy muszę wygenerować nową ? (Jeżeli wygeneruje nową to nie będą sapać, że w bazie mają 2 licencje na te same dane osobowe ?) Poizdrawiam ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2013 Hej, sprawdź naszą ofertę VPSów. Za około 1 zł możesz przetestować u nas VPS przez 14 dni i możesz wyrobić sobie opinię. A korzystając ze zniżki -50% możesz nabyć VPS bardzo tanio, jednocześnie nie martwiąc się o jakość usługi. Zapraszam Będzie, że się czepiam - ale od kiedy OpenVZ daje możliwość cyt. "możliwość pełnej i swobodnej konfiguracji"? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bermut 18 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2013 Ale chyba nie na poziomie, który umożliwiałby całkowite zablokowanie ataku Wydaje mi się, że bez sprzętowej ochrony też całkowicie się nie da obronić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2013 Akurat w OVH ping to najmniejsze zmartwienie bo czy masz 20ms w PL czy 40ms w FR to przy TS nie robi aż takiej różnicy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lou. 11 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2013 (edytowany) Masz racje, tylko gdy dysk ulegnie awarii to będzie wielki fail. Wszystkie kanały cała baza pójdzie się CENZURA i dopiero potem mogę przejrzeć na oczy. Nie jestem specem od serwerów i dodatkowo gdy ktoś mnie popieści DDoS to będę bez radny. Widzę, że dodatkowo nie jest za ciekawo z supportem. Oferta jest bardzo atrakcyjna lecz dla tych, którzy potrafią fajnie se to zabezpieczyć i skonfigurować, a ja mogę po prostu dać ciała. PS. Bardzo podoba mi się ta linijka, gdy coś źle zgłoszę to dodatkowo jeszcze wyjdę na minus.Przed rozpoczęciem interwencji, OVH przeprowadzi jej weryfikację. W przypadku potwierdzenia niepoprawnego działania sprzętu, rozpoczniemy interwencję w serwerowni. W razie problemu związanego z niepoprawnym działaniem oprogramowania, OVH wystawi fakturę na kwotę 80 PLN Edytowano Sierpień 28, 2013 przez lou. (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2013 Proszę Cię. Ustawiasz sobie rsynca czy coś na backupftp i masz już kopię Co do supportu to nie liczysz chyba na reakcję 15 minut za 15zł / mc Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lou. 11 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2013 Nie chodzi mi o reakcje. Chodzi mi o te zgłoszenie usterki, jeżeli coś źle podam albo wyjdzie na to, że błąd jest z mojej winy to będę musiał regulować koszta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2013 Interwencji hardware do kimsyfów nie możesz już tak zrobić jak kiedyś. Możesz tylko wysłać zapytanie via ich system ticketów lub napisać na forum. Opcja zgłoszenia awarii jest niedostępna dla kimsyfów. Poza tym jak jeszcze była dostępna to wysłałem logi smarta, path dysku na serwerze i numer seryjny, napisałem obawy, że dysk prędzej czy później siądzie, potwierdziłem zrobienie backupu i poprosiłem o interwencję - trwała jakieś ~15 minut od czasu zgłoszenia, nikt mnie żadnymi kosztami nie obciążył, a dysk jeszcze działał, tyle że relokowane sektory mu skakały. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach