magisterson 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2013 Jak przekierować domenę kupioną w nazwa.pl na hosting blink.pl? W blink mam stronę www. Domena jest dodana do panelu w blink.pl natomiast w nazwie zrobiłem tak: panel klienta -> twoje uslugi -> domeny [wybieram domenę] -> "Zewnętrzne serwery DNS" i wpisałem tak: Serwer DNS: ns1.ogicom.pl Serwer DNS: ns2.ogicom.pl Czy to wystarczy? Dobrze to zrobiłem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krk 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2013 wystarczy jak podpiąłeś domenę na serwerze w blink to wystarczy zmienić dnsy na ich. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
magisterson 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2013 Ok. Mam coś takiego w panelu blink/ogicon - to chyba jedna firma tak na dobra sprawę. Możesz mi podpowiedzieć co zmienić? Myślałem, że wystarczy dodać domenę do blink.pl a potem ustawić w nazwa.pl te 2 wspisy DNS. Czy mam skasować te ustawienia DNS z nazwa.pl? Które rekordy powinienem zmienić? Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krk 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2013 jeśli podpiąłeś domenę do panelu w blink i przekierowałeś dnsy na ns1.ogicom.pl i ns2.ogicom.pl to powinno działać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
magisterson 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2013 ok tylko zawsze jak to robiłem to spisywałem adresy normalne jak np: ns1.ogicom.pl oraz numery IP W nazwa.pl czegoś takiego nie ma, ale chyba samo ns1.ogicom.pl oraz ns2.ogicom.pl wystarczy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krk 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2013 tak powinno wystarczyć podaj adres domeny to sprawdzę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Artur Pajkert 39 Zgłoś post Napisano Sierpień 1, 2013 @Magisterson, tak, prawidłowe serwery DNS dla BLINK/OGICOM to: ns1.ogicom.pl - IP 93.157.100.203 ns2.ogicom.pl - IP 80.81.255.220 ns3.ogicom.pl - IP 213.108.63.63 Nazwa kanoniczna podana w panelu w nazwa.pl powinna wystarczyć. Ale co ważniejsze - w takich sprawach to trochę dziwne, że piszesz przez forum, bo przecież support Blink.pl pomoże Ci z przyjemnością. Sprawdzi wszelkie ustawienia i podpowie, co zrobić BOK Blink.pl pracuje 7 dni w tygodniu i odpisuje do 22:00 codziennie, więc na odpowiedź nie będziesz długo czekać. Dziewczyny biegają sprinty codziennie rano, żeby później jak najszybciej na tickety odpowiadać, a Ty nawet zgłoszenia nie zrobisz przez formularz kontaktowy na stronie? Zrób zgłoszenie, wskaż login panelu i domenę, a odpowiedź przyjdzie tak szybko, jakby przybiegł z nią do Ciebie sam Usain Bolt. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
magisterson 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 1, 2013 Ok. Bardzo dziękuje wam za pomoc, ale poradziłem sobie już wczoraj. Wystarczyło wpisać w nazwie adresy: ns1.ogicom.pl ns2.ogicom.pl Tak jak napisałeś Arturze;) Oczywiście podziękowania również dla @krk Co do supportu Ogicom to nie będę tutaj poruszać tego tematu:D kilka razy potrzebowałem wsparcia i nie dostałem odpowiedzi na moje pytani zbyt szybko dlatego wole pisać na forach Wybacz... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Sierpień 1, 2013 Co do supportu Ogicom to nie będę tutaj poruszać tego tematu:D kilka razy potrzebowałem wsparcia i nie dostałem odpowiedzi na moje pytani zbyt szybko dlatego wole pisać na forach Wybacz... Może akurat sprintowały gdzieś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
magisterson 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 1, 2013 @Łukasz Ostrowski Może i tak Po kawę dla prezesa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Artur Pajkert 39 Zgłoś post Napisano Sierpień 1, 2013 Żarty żartami, ale przyznaję, że są trochę zasłużone - nasz support jeszcze na początku maja nie spełniał oczekiwań Klientów tak, jakbym mógł sobie tego życzyć. Mimo, że zdecydowana większość zgłoszeń była obsługiwana szybko, to trafiały się przypadki, z których absolutnie nie jesteśmy dumni. Trzeba było spojrzeć prawdzie w oczy i wyciągnąć wnioski. Bolało... ale co ważniejsze - poskutkowało. W maju wprowadziliśmy bardzo dużo zmian wewnętrznych i teraz, po upływie kilku miesięcy, oceny Klientów w zakresie szybkości realizacji zgłoszeń radykalnie się poprawiły. Aktualnie w comiesięcznych badaniach Klienci są zachwyceni czasem reakcji, a na naszym profilu na FB wręcz dziękują poszczególnym pracownikom za szybką i świetną obsługę. Więc - masz rację - @Magisterson - nie robiliśmy tego dobrze. Dlatego właśnie wkładamy naprawdę wiele wysiłku, aby to poprawić i osobiście cieszę się, czytając aktualne opinie Klientów, że ten wysiłek przekłada się na to, co naprawdę ważne - zadowolenie Użytkowników. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach