Skocz do zawartości
Hinar

VPS do gry Terraria

Polecane posty

Witam serdecznie,

poszukuję jak najtańszego serwera VPS do gry Terraria. Wolałbym uniknąć zasobożernego emulatora MONO, więc Windows mile widziany. Niestety nie znam się na parametrach, nie mam pojęcia ile potrzebuję. Będzie to serwer publiczny, więc myślę, że 1,5Gb ramu minimum. Dobrze by było, gdyby była opcja przetestowania. Zniżki przy opłatach kwartalnych/półrocznych mile widziane.

Co proponujecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witamy serdecznie,


Zapraszamy do skorzystania z naszych usług:


Infrastruktura serwerowa znajduje się w Data Center ATM S.A., którego jesteśmy oficjalnym partnerem. Usługi świadczone są na serwerach marki DELL oraz HP.


W sytuacji gdy parametry serwera okażą się niewystarczające istnieje możliwość ich zwiększenia z zachowaniem danych. W sprawie zniżki przy dzierżawie serwera na okres 3-6 miesięcy prosimy o kontakt na adres bok@globalnetwork.pl


Z poważaniem,

Zespół BLUE LEAF Sp. z o.o.



Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za ofertę. Choć VPS nie na moją kieszeń, myślę nad hostowaniem u Was naszego forum.

 

Zainteresowała mnie oferta popularnego hostingu biznes-host.pl. Serwer VPS #4 z kodem rabatowym to tylko 300zł/pół roku. Mam jednak kilka wątpliwości:

Niektóre parametry są skreślone i poprawione na czerwono. Rozumiem, że kupując serwer na pół roku będę miał "czerwone" parametry cały czas? A może "promocyjne" parametry obowiązują tylko przez jakiś okres?

Oraz, niepokoi mnie ta część umowy. Z tego co rozumiem, jeśli nie zrezygnuję z usługi na minimum 30 dni przed zakończeniem umowy, mogę zostać dodatkowo obciążony. Ale czy to nie oznacza utraty jednego miesiąca?

 

Po tym okresie, w przypadku, gdy żadna ze stron nie rozwiąże umowy, umowa przechodzi na tryb umowy na czas nieokreślony.