Skocz do zawartości
Gość Bartosz Gadzimski

[Opinia] nazwa.pl

Polecane posty

Witam, minus jaki występuje w nazwa.pl to słaby support to nie to samo co w home.pl

Wczoraj wyslalem maila z pytaniem i narazie nie dostalem odpowiedzi a w home.pl obojetnie o ktorej godzinie napisalem w ich tzw. chat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja też wczoraj byłem na czacie w home i szczerze to się mile zaskoczyłem, że o 1. w nocy ktoś tam był.. to w home niespotykane.. ale pewnie BOK home by odpisał dopiero dzisiaj...heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ile razy pisze się na bok w sprawie jednej domeny? Której się jeszcze pewnie nie kupiło. U mnie wychodzi 1 raz na 50 domen ale wiem ze są tacy co mają 50 razy na jedną domenę.

 

Support jest wystarczający tym bardziej że ludzie piszą przeważnie pytania na, które odpowiedzi już są w help, faq, instrukcjach i regulaminach, których zresztą nie czytają bo po co? jak można zadzwonić czy za czatować usługodawcę Myślę ze zbliża się czas supportu ala DE czyli na płatny telefon 0800 .... bo skończyli się elokwentni pracownicy za 550zł. teraz rypią za 1,5tys Funtów i mają w d.. collcenter w Polsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja to się przyznam, że jestem w takim razie okropnym klientem :) Pomimo tego, że czytam regulamin, zawsze wchodze na chat i pytam o wszystko, hehe... lepiej się upewnic, wyjaśnić.. zawsze zadaje te same pytanie: ile teraz kosztuje domena, ile odnowienie, po ilu latach mozna uzyskac authinfo (niektorzy pozwalaja dopiero po 3 latach odejsc!!!), i... co ja bede z tego mial jak wybiore wasza firme, hehe... czasem dorzucaja wtedy jakis gratisik :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To fascynujące, chwalisz się tym, że nie umiesz korzystać z regulaminów i że nawet nie masz pojęcia co zawiera umowa którą zawierasz :] Współczuję. Providerom też, takich upierdliwych klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem klientem nazwa.pl od dłuższego czasu.

Są godni pochwały pod wieloma względami,

jednak brak u nich możliwości ukrycia danych osobowych

abonenta domeny globalnej jest... żenujący,

i co tu dużo gadać - kompromitujący.

 

 

--

explorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jednak brak u nich możliwości ukrycia danych osobowych

abonenta domeny globalnej jest... żenujący,

i co tu dużo gadać - kompromitujący.

No i mamy nowy wyznacznik jakosci na rynku domen globalnych :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a propo nazwa.pl,

 

orientuje sie ktos (jest jakis zapis?) do ilu dni netart musi zwrocic pieniadze za nieudana rejestracje domeny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
orientuje sie ktos (jest jakis zapis?) do ilu dni netart musi zwrocic pieniadze za nieudana rejestracje domeny?
Oczywiscie, ze sie orientuje. Wiecej informacji tutaj ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie z Toba, ale forum jest takze od dzielenia sie informacjami z innymi, skoro to nie, zmuszony juz jestem poszukac odpowiedzi na swoje pytanie, przejrzec kilka stron regulaminu tego uslugodawcy... heh :]

 

edit: o :)

* NetArt zobowiązuje się zwrócić Klientowi otrzymaną wpłatę z tytułu nieudanej rejestracji domeny w terminie 7 dni przelewem bankowym na konto Klienta z którego otrzymał wpłatę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zgadzam sie z Toba, ale forum jest takze od dzielenia sie informacjami z innymi, skoro to nie, zmuszony juz jestem poszukac odpowiedzi na swoje pytanie, przejrzec kilka stron regulaminu tego uslugodawcy... heh :]

 

edit: o :)

A widzisz... Jednak samemu tez sie dalo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ehhh wlasnie mialem przyjemnosc zaczac wspolprace z netartem:/ Na szczescie nie ja bede z tego korzystac tylko klient, ale niestety musze tym zarzadzac.

 

Panel administracyjny jest całkowicie do niczego ( ubogi, brzydki, niefunkcjonalny ). Nic tam nie można zrobić co by wykraczało poza baaardzo skromne ustawienia. Jak już udało mi się skonfigurować domeny i konta pocztowe, to okazało się ze i tak jest zle:/

Przy parkowaniu domeny nie wystarczy zaparkować domeny na DNS'ach tylko jeszcze trzeba przekierować je do swojego konta w nazwa.pl

 

Nawet tam sobie zadzwoniłem, bo potrzebowałem żeby to wszystko szybko działało.

Oczywiście Pani przez telefon w żaden sposób nie próbowała rozwiązać mojego problemu, a z jej tonu wynikało, że chyba przerwałem jej jakąś ważną czynność i przeszkadzam.

Niezbyt uprzejma Pani poinformowala mnie na poczatku rozmowy ze nie mam serwera wirtualnego tylko zwykły hosting ( dzwonie i mówie że mam serwer wirtualny u nich )?

 

 

Już sobie sam poradziłem. Firmę odradzam.

 

Pozdrawiam

 

P.S.

Pamiętacie jak home.pl kiedyś przekierowało domeny klientów na swoje strony i była wielka afera? Nazwa.pl robi tak cały czas. Jak masz zarejestrowaną domenę i przekierowaną na ich serwery, to wyświetla się tekst w stylu "Pod tym adresem nie ma jeszcze strony www" i po 7 sekundach jesteś przekierowywany na stronę nazwa.pl

Jeśli ktoś ma nową domenę, to może problem jest znikomy, ale jeśli ktoś tak jak ja źle skonfiguruje domenę przez ich głupi panel administracyjny, to ma zafundowane 24 godziny wyświetlania ich reklam na swojej domenie.

 

W progreso, home, iq i innych firmach hostingowych da się zrobić to co się chce tylko w nazwa.pl nigdy nic się nie uda:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

ooo nie.. nie pozwolę tak jechać po nazwa.pl ;) ..mimo wszystko jestem bardzo zadowolony, a powyższa opinia nie wygląda na całkowicie rzeczową... więc:

 

Panel administracyjny jest całkowicie do niczego ( ubogi, brzydki, niefunkcjonalny ). Nic tam nie można zrobić co by wykraczało poza baaardzo skromne ustawienia.
no fakt, może i jest ubogi, ale żeby brzydki i niefunkcjonalny? czy ja

wiem.. poza tym to są za bardzo pachnące subiektywizmem opinie..

tja, też bym chciał dodawać domenę od razu.. nie jest to super rozwiązanie to pisanie do BOKu, ale no cóż.. to też ma podobno swoje zalety, gdzieś o tym już było.. (z tego, co wiem, to home, progreso, iq też chyba ma tak, że to admin dodaje domenę, albo przynajmniej trzeba czekać na aktualizację na serwerze...)

 

BOKu telefonicznego nie testowałem.. ale pewnie tak jest, skoro mówisz.. heh

 

Pamiętacie jak home.pl kiedyś przekierowało domeny klientów na swoje strony i była wielka afera? Nazwa.pl robi tak cały czas.

 

a ja ostatnio odczekałem parę(naście) sekund by to sprawdzić.. i ten tekst zostawał.. że tam "domena utrzymywana na serwerach netart".. w sumie to inny wątek jest na tę dyskusję - mi osobiście to pasuje, przynajmniej coś jest, a nie ohydne "nie znaleziono adresu".. no a jakby co, to można wrzucić cokolwiek do katalogu, dopiąć domenę i gitez.. nie wiem, dla mnie to trochę czepianie się..

 

 

jeśli ktoś tak jak ja źle skonfiguruje domenę przez ich głupi panel administracyjny
"jak ja".. "głupi' - ee... sorry, ale to jest niepoważne...

 

W progreso, home, iq i innych firmach hostingowych da się zrobić to co się chce tylko w nazwa.pl nigdy nic się nie uda:/

 

"to, co się chce"? od kiedy? bo mam konto w progreso i iq i jakoś nie mogę wszystkiego, co chcę robić ;))

 

no ciekawe... powiedziałbym raczej, że iq tu wygrywa, progreso drugie, a home i nazwa dalej.. generalnie podobnej klasy hosting, choć fakt, że konfigi się różnią - i możliwości ustawień...

 

podsumowując - ja np. wiedziałem co oferuje nazwa i niedawno przedłużyłem.. bo mimo wszystko mi to pasuje... no ale masz to szczęście, że to nie Ty będziesz używał, tylko klient..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przy parkowaniu domeny nie wystarczy zaparkować domeny na DNS'ach tylko jeszcze trzeba przekierować je do swojego konta w nazwa.pl

 

Daj spokój "grzeg" jeśli nie potrafisz wykonać prostych czynności to nie znaczy że panel jest do niczego. Trochę pokory bo ich panel jest autorskim rozwiązaniem i w większości przypadków odpowiada użytkownikom.

 

Oczywiście możesz zaprezentować foumowiczom własne, lepsze rozwiązanie jeśli takowym dysponujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no fakt, może i jest ubogi, ale żeby brzydki i niefunkcjonalny? czy ja

wiem.. poza tym to są za bardzo pachnące subiektywizmem opinie..

Oceniłem tylko ich panel. Fakt, że pewnie byłem na nich wkurzony, bo coś co miało działać nie działało i od rana miałem telefony od klienta, ale to juz inna sprawa;)

 

Naprawde chcecie zacząć rozmawiać o funkcjnonalności? Jak dodać użytkownika MySQL o różnych uprawnieniach? Albo coś z prostych rzeczy: jak utworzyć subdomenę?!?!?!

 

BOKu telefonicznego nie testowałem.. ale pewnie tak jest, skoro mówisz.. heh

Godzina 9:20 rano to chyba nie jest zbyt wczesna pora? Być może obudziłem ludzi z BOK'u i dlatego Pani nie była zbyt uprzejma:) Chociaż w home zawsze jest miło, ale to przecież zupełnie inna bajka.

 

a ja ostatnio odczekałem parę(naście) sekund by to sprawdzić.. i ten tekst zostawał.. że tam "domena utrzymywana na serwerach netart"
Pod IE też mi ten tekst został, a pod FF przekierowało do nazwa.pl.

Kod źródłowy strony: <meta http-equiv="refresh" content="7"; url=http://nazwa.pl/?stat=000"> - gdyby ktoś się rzucał, to mam screen'a.

 

no a jakby co, to można wrzucić cokolwiek do katalogu, dopiąć domenę i gitez.. nie wiem, dla mnie to trochę czepianie się..

Tak, tylko że jak przekieujesz domene na ich serwery, to musisz jeszcze odczekać zanim się rozdeleguje.

 

 

"to, co się chce"? od kiedy? bo mam konto w progreso i iq i jakoś nie mogę wszystkiego, co chcę robić :))
Tak, wiem, pizzy nie da się zamówić:) Podobno w extranecie v. 2.0 ma być ta funkcja.

 

podsumowując - ja np. wiedziałem co oferuje nazwa i niedawno przedłużyłem.. bo mimo wszystko mi to pasuje... no ale masz to szczęście, że to nie Ty będziesz używał, tylko klient..

Zgadza się, jak już skonfigurujesz wszystko i możesz zostawić serwis spokojnie, to pewnie da się wytrzymać.

 

Daj spokój "grzeg" jeśli nie potrafisz wykonać prostych czynności to nie znaczy że panel jest do niczego. Trochę pokory bo ich panel jest autorskim rozwiązaniem i w większości przypadków odpowiada użytkownikom.
A to moja wina, że mają autorskie rozwiązanie? Taki sam panel jest już od jakiego czasu? Od początku? Dodali tam jakies nowe funkcje? Myślę, że taka firma jak nazwa.pl może sobie pozwolić na rozbudowę własnego autorskiego rozwiązania. Jeśli nie, to może zacząć kupować panel administracyjny od innej firmy? Jestem pewien, że przy takiej liczbie serwerów dostaną spory upust;)

 

Oczywiście możesz zaprezentować foumowiczom własne, lepsze rozwiązanie jeśli takowym dysponujesz.

Widzisz, moje umiejętności linuxowe pozwalają mi na samodzielne wykonywanie wszystkich czynności jakie potrzebuję przy zarządzaniu własnymi stronami na serwerze dedykowanym w związku z tym nie musiałem tworzyć panelu administracyjnego, ale oczywiście jeśli nazwa.pl nie umie sobie poradzić z własnym autorskim rozwiązaniem, to bardzo chętnie dam im namiary na firmę, która za odpowiednią opłatą wykona, wdroży i będzie rozwijać panel administracyjny do zarządzania hostingiem.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Jak dodać użytkownika MySQL o różnych uprawnieniach?
..a wiesz, że nie wiem? :) sam nigdy tego nie robiłem, hehe..

 

Albo coś z prostych rzeczy: jak utworzyć subdomenę?!?!?!

normalnie, jak domenę.. miliard razy już to pisałem na tym forum..

 

Chociaż w home zawsze jest miło, ale to przecież zupełnie inna bajka.
fajnie to zabrzmiało w świetle ostatnich przebojów w home :)

 

gdyby ktoś się rzucał, to mam screen'a.

nie wiem - mi to wisi :) a kto zostawia gołą domenę, tego wina :)

 

Tak, tylko że jak przekieujesz domene na ich serwery, to musisz jeszcze odczekać zanim się rozdeleguje.
a w jakimkolwiek hostingu nie trzeba czekać? :)

może mylisz / mylimy pojęcia między DNSami na zewnątrz i konfigiem na serwach.. konfig na serwach robią admini po napisaniu na mejla, a świat.. no to świat, sam się robi w parę(naście) godzin, heh

 

to pewnie da się wytrzymać.

da, da... ja tylko wchodzę raz dziennie sprawdzić transferek :)

 

Myślę, że taka firma jak nazwa.pl może sobie pozwolić na rozbudowę własnego autorskiego rozwiązania.
..ale po co? pewnie oni do takiego właśnie wniosku dochodzą.. po prostu chcą być sztywni w tej sprawie :)

inna sprawa, że marzę wprost o choćby 3 kontach FTP.. hehe..

 

Jeśli nie, to może zacząć kupować panel administracyjny od innej firmy? Jestem pewien, że przy takiej liczbie serwerów dostaną spory upust;)

..nie muszę nawet okazywać sympatii do nazwa.pl by stwierdzić, że to raczej prawie na pewno żart z Twojej strony :)

 

 

a se pocytowałem, heh!

 

paps :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja też mam zarejestrowana domene w nazwa.pl i nie narzekam :) wszystko ok, w kilka dni juz byla aktywna i w pełni działała :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@dethim w kilka dni?

Zazwyczaj domeny rejestruje się w parę sekund/minut automatem od zaksięgowania wpłaty przez ISP korzystając oczywiście z szybkich płatności online a nie wpłacając na poczcie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@moron na propagację DNS'ów nowej domeny nie czeka się już "kilkanaście/dziesiąt godzin".

heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale w nazwa nie działają zbytnio dns'y wpisałem sobie wymyślone to zaakceptowało dopiero potem bok sie odezwał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×