MaTyyy 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 3, 2013 Witam, mam problem, przychodzące maile w katalogu użytkownika mają chmod 600 przez co roundcube, ich nie widzi, czy zna ktoś sposób, żeby zmienić chmody przychodzących maili? Proszę o pomoc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czakoszek 12 Zgłoś post Napisano Lipiec 4, 2013 Prawdopodobnie masz usługi uruchomione jako niepoprawny user, stąd dostaje też braki dostępu. Rouncube nie pracuje na plikach, on używa protokołów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MaTyyy 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 7, 2013 (edytowany) Faktycznie, coś jest nie tak oto wycinek z logu: Jul 07 20:16:37 imap(): Error: open(/home/reklamacje/Maildir/cur/msg.hHAF:2,) failed: Permission denied (euid=1000(user) egid=1000(user) missing +r perm: /home/reklamacje/Maildir/cur/msg.hHAF:2,) Jul 07 20:16:37 imap(): Error: open(/home/reklamacje/Maildir/cur/msg.hHAF:2,) failed: Permission denied (euid=1000(user) egid=1000(user) missing +r perm: /home/reklamacje/Maildir/cur/msg.hHAF:2,) Tylko jak zmienić, żeby ten user był uprzywilejowany. -- Edit UDAŁO MI SIĘ!... Błąd był w pliku z hasłami dovecota. Były podane źle GID i UID... Edytowano Lipiec 7, 2013 przez MaTyyy (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach