prowebit 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 15, 2013 Zamówiłem w firmie Vipower.pl serwer VPS dnia 30/05/2013 zakup odbył się szybko i sprawnie. W dniu 13.06.2013 w dniu następny dałem ponowne zgłoszenie w panelu klienta zgłosiłem problem i do dnia dzisiejszego nie uzyskałem odpowiedzi chciałem się dowiedzieć czy w tej firmie tak obsługa jest normalna że nie odpowiadają na zgłoszenia klientów. Czy ktoś się już z czymś takim spotkał ? Screen zgłoszenia jako dwód: http://tiny.pl/hsdq7 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Czerwiec 15, 2013 (edytowany) Napisz do MALU z tego forum, być może odbierze Twoje PW. Edytowano Czerwiec 15, 2013 przez www.mzone-net.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Infinity Tech 8 Zgłoś post Napisano Czerwiec 15, 2013 A czy to jest support ? może mają jakieś małe obsunięcia, jeżeli nie potrafisz używać telefonu komórkowego to napisz wprost, że masz 15 latek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
prowebit 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 15, 2013 glanpolnet jeśli jest Panel klienta który służy do komunikacji między klientem a firmą. I jak byś mógł zauważyć glanpolnet sam nazwa ( Panel klienta ) mówi nam do czego służy. Glanpolnet zdziwię cie ale w innych firma też używam takiego panelu i tam mi odpowiadają na zgłoszenia. Mam nadzieje że wyjaśniłem ci glanpolnet na czym polega panel klienta jeśli dalej nie rozumiesz pisz postaramy ci się wyjaśnić być może nie będziesz musiał już płacić za sam kontakt z firmą.. Chyba że to twoje hobby... Co do kontaktu telefonicznego traktuje je jako drugą formą kontaktu w bardziej nagłych przypadkach... ( Jeśli dalej nie będę miał odpowiedzi na pewno zadzwonię ) Mzone dzięki za sugestie na pewno się będę kontaktował też na pw. Moje pytanie głównie jest zwrócone do osoby które korzystają z tej firmy lub korzystali chce po prostu jako klient wiedzieć na czym stoję... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
McAs 28 Zgłoś post Napisano Czerwiec 15, 2013 Nigdy nie miałem problemu z kontaktem w tej firmie. Możliwe, że po prostu admini zrobili sobie imprezę firmową i tak wyszło, że mają mała obsuwę. Musisz też wziąć poprawkę, że jest weekend i mogą odpisać z opóźnieniem. Jaki jest Twój problem z serverem ? Może będziemy mogli ( użytkownicy tego forum) jakoś pomóc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Groszeq 21 Zgłoś post Napisano Czerwiec 15, 2013 Jeżeli nie zależy Ci na szybkiej odpowiedzi to sobie poczekasz (skoro nie chcesz zadzwonić i ich poinformować o tickecie i braku odpowiedzi). Zawsze działa informacja telefoniczna, że jest problem do rozwiązania, "a ja nadal czekam". Kupujecie usługi gdzie chcecie żeby było XX kanałów kontaktu, a korzystacie tylko z mailowego. Nie wiem czy to jest jakaś moda żeby zjechać firmę na forum i napisać posta niż zadzwonić do nich. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Czerwiec 15, 2013 Żeby nie było, że jesteśmy ostatnimi leniami, wynikł błąd w systemie - bo ticket oznaczony był, jakoby pracownik nad nim pracował.A jako, że dotoczył pomocy poza zakresem naszych działań w przypadku serwerów VPS unmanaged, to pewnie nikt inny się za to nie zabrał, bo uznał, że ktoś po prostu przygotowuje krótką notkę dla klienta odnośnie tego, że nie może wymagać od nas takiej pomocy w cenie usługi, bo w końcu jest to serwer unamanaged i przedstawi klientowi możliwości płatnej pomocy, z której może skorzystać.Tak gwoli wyjaśnienia, skoro już ktoś mnie tu wezwał do tablicy. ; )) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
prowebit 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 15, 2013 (edytowany) Tak ja również dziękuje za udzielenie pomocy. Założyłem tu temat aby poznać sytuacje... Jak widać pomogło od razu dostałem odpowiedź od firmy...( nie musiałem dzwonić ). Mój temat nie miał na celu zjadania firmy jak ktoś to wspomniał dla mnie to zwykła dyskusja.... Co do firmy to dla innych użytkowników wszystko działa mi stabilnie serwer nie mam padów a pytanie dotyczyło bardziej konfiguracji serwera.. Widzę że na tym forum jak zada się pytanie to od razu jest się krytykowany...Cud że mojego tematu nikt nie usunął hehe. Temat można uznać za zamknięty aby dalej jakieś śmieszne dyskusje się nie pojawiały. Edytowano Czerwiec 15, 2013 przez prowebit (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach