Skocz do zawartości
  • 0
Gość

HomeCloud.pl - Nowe dziecko od Home.pl

Pytanie

153 odpowiedzi na to pytanie

Polecane posty

  • 0

@maniektme

 

Dzięki za odpowiedź jednak spodziewałem się reakcji ze strony homecloud.pl :)

Niestety wiem że przeniesienie tego wszystkiego to nie takie hop siup. Robiłem już takie migracje ale w mniejszej skali.

 

PS. Liczę na to że homecloud.pl wypowie się jeszcze w tym temacie

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

TeamPlay, nie ma to jak konstruktywna krytyka ;)

Patrząc na ceny... W porównaniu do takiego OVH to niskie nie są. Ale jak się spojrzy na np. eco atmana

to już robi się w miarę porównywalna półka cenowa...

 

A co do pomocy w instalacji ftp - to dealerowi samochodowemu też będziesz zarzucał, że jest bee

bo nie chce gratisowo robić w wolnej chwili za taksówkarza, jak trzeba by nagle z %% imprezy odwieźć?

Ot po prostu - serwer root to serwer root, a nie managed.

 

A jak ktoś chce managed, to zawsze może sobie wziąć serwer z platformą IdeaHosting czy jak to się tam zwało.

Wtedy może bezproblemowo przejść między nim a kontem shared w home (co jest podobno zaletą tego rozwiązania).

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

 

 

Czy istnieje inny (niż FTP) sposób przeniesienia danych na nową platformę serwerów dedykowanych ?

Tak. Istnieje kilka różnych sposób dających możliwość uploadu plików na serwer - głównie za pomocą SSH (scp, rsync i inne) http://pl.wikipedia.org/wiki/Secure_copy

 

 

 

... jeśli nie to czy jesteście w stanie to sami zrobić, nawet za dopłatą ?

Na ten moment nie świadczymy wsparcia w konfiguracji, przenoszeniu danych itp dla serwerów na homecloud.

 

 

 

Czy w tej platformie Easy Line mam dostęp poprzez SSH'a do serwera? jeśli tak to czy mam dostęp do konta root. ?

Zarówno w przypadku serwerów dedykowanych, jak i VPS klient ma dostep do SSH. W kwestii roota to jest do niego dostęp, lecz administracja serwera odbywa się za pomocą SSH.

Edytowano przez homecloud.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Tak. Istnieje kilka różnych sposób dających możliwość uploadu plików na serwer - głównie za pomocą SSH (scp, rsync i inne) http://pl.wikipedia.org/wiki/Secure_copy

 

 

 

Na ten moment nie świadczymy wsparcia w konfiguracji, przenoszeniu danych itp dla serwerów na homecloud.

 

 

 

Zarówno w przypadku serwerów dedykowanych, jak i VPS klient ma dostep do SSH. W kwestii roota to jest do niego dostęp, lecz administracja serwera odbywa się za pomocą SSH.

 

Dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Dla serwerów dedykowanych jest napisane, że SLA >99,5%

Inna sprawa, że procenty same nie chodzą, a nijak nie ma informacji, czy to jest procent uptime maszyny w skali miesiąca, czy też może dostępność przez cały miesiąc z 99,5% węzłów w sieci, czy też może dostępność dla statystycznie każdego węzła w internecie przez 99,5% czasu w miesiącu, czy jeszcze jakieś inne dziwactwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Profesjonalne wybrnięcie z trudnego tematu

Moim zdaniem, tak powinno być :)

 

Inna sprawa, że procenty same nie chodzą, a nijak nie ma informacji, czy to jest procent uptime maszyny w skali miesiąca, czy też może dostępność przez cały miesiąc z 99,5% węzłów w sieci, czy też może dostępność dla statystycznie każdego węzła w internecie przez 99,5% czasu w miesiącu, czy jeszcze jakieś inne dziwactwa.

Na pewno RaspberryPi podłączone do UPS, który utrzyma go przez 7 dni w razie braku prądu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Przeniosłem się do homecloud bo miałem dość serwerów pewnej firmy u której z tygodnia na tydzień było co raz gorzej i serwery padały co raz częściej.

 

Dziś jest niedziela i to druga niedziela z rzędu kiedy to moj vps na homecloud odmówił posłuszeństwa...

 

Ręce mi już opadają, szukałem czegoś stabilnego, w rozsądnej cenie, trafiłem na homecloud, pomyślałem, że solidna firma ale już na starcie mają u mnie minusa...

 

Mam dość migracji i tłumaczenia się swoim klientom...

Edytowano przez kycu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Kurcze, nie wiem jak to zrozumiałeś ale najzwyczajniej w świecie przestał działać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0
Gość nrm

nijak zrozumiałem. jak słyszę "nie działa" to wiem, że może to oznaczać 1298467256383 różnych powodów. Myślałem, że to skonkretyzujesz np. brak pinga do maszyny, BOK mówi, że to xyz itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Nie ma pingu, nie ma niczego. Nie działa. Drugą niedzielę z rzędu.

 

Przynajmniej BOK odbiera telefony i mówi, ze pracują nad rozwiązaniem problemu.

 

Nie uśmiecha mi się migrować 2gi raz w ciągu 30 dni do kolejnej firmy... jeszcze zmiana panelu z DA na obecny Plesk a np. w KEI cPanel?... idzie zgłupieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Dostałem email od homecloud że mój vps już powinien działać, minęło 15min i nie działa

 

Taka duza firma a mam wrażenie, że jakby dopiero zaczynali swoją przygodę z hostingiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0
Gość Kamikadze

Dostałem email od homecloud że mój vps już powinien działać, minęło 15min i nie działa

 

Taka duza firma a mam wrażenie, że jakby dopiero zaczynali swoją przygodę z hostingiem.

 

Zrób tracert i ping i zobacz czy to coś nie po drodze i czy on w ogóle odpowiada. Może tylko SSH nie hula? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0
Gość nrm

^^Nie no, skoro BOK przyznał, że jest problem i działają to po co ma sprawdzać czy to "nie coś po drodze"? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0
Gość Kamikadze

Dostałem email od homecloud że mój vps już powinien działać, minęło 15min i nie działa

 

Taka duza firma a mam wrażenie, że jakby dopiero zaczynali swoją przygodę z hostingiem.

 

 

^^Nie no, skoro BOK przyznał, że jest problem i działają to po co ma sprawdzać czy to "nie coś po drodze"? ;)

 

Nigdzie nie ma info że działają tylko rozwiązali problem :) Albo ja coś źle zrozumiałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Od godziny 14 serwer leży... dzwoniąc do BOK mówią mi, że ciągle pracują nad rozwiązaniem problemu.

 

Zaczyna mnie to wszystko, delikatnie mówiąc, denerwować

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0
Gość

Ktoś kiedyś, na pewnym forum powiedział, że home.pl to sprawdzona firma ze sprawdzonymi i pewnymi rozwiązaniami... :-)

 

Ja natomiast zauważyłem pogorszenie się supportu dla normalnych hostingów i innych usług u nich odkąd pojawił się homecloud.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0
Gość nrm

 

Plesk to nie jest u nich panel to jest ich styl życia.

 

Plesk to rozwiązanie "korporacyjne" więc NIC dziwnego, że duże firmy bratają się z Parallesami ;) Trudno, żeby oferowali DA, które, co by tu nie ukrywać, jest produkowane mocno chałupniczo... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

VPS nie działa mi od wczoraj od godziny 14, homecloud nie odpowiada na maile a telefon jest głuchy.... po prostu gdy dzwonie na infolinię, połączenie jest odrzucane od razu!

 

Co mam robić? :/

Edytowano przez kycu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0
Gość patrys

Panel jest tragiczny od frontendu, aż do backendu, no ale od czego są handlowcy w Paralles ?:)

Druga sprawa to rozwiązanie cloudu od tej firmy, nie wiem czy jest takie fajne, no ale na pewno jest proste do wdrożenia.

 

@kycu: dziwna awaria jak na takie środowiska, problem jest dalej po stronie home.pl ?

Nie ma tam jakiś snapshot'ów ? Szybciej było by utworzyć od nowa wirtualizacje i odtworzyć dane z kopi zapasowej...

 

Udostępnij ten post


Link to postu

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×