Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Meyer

Problem z pełnym dyskiem

Polecane posty

Witam, Panowie otóż mam taki problem, na direct admin nie wchodziłem z pół roku wchodzę a tam 300% dysku mam zajętego przez jak licznik pokazuje mejle... wchodzę na głównego mejla co jest konto a tam pusto jest... Mam na tym koncie kilka domen i do nich z 3 mejle zakładałem, ale nie mam jak sprawdzić w poszczególnych domenach ponieważ jak wchodzę w domena>zarządzanie kontami email >konta pocztowe to mam takie coś " Połączenie wygasła Szczegóły Rozważ wyłączenie licznika wykorzystywanych pop Disk lub użyć Disk Usage Cache pop " Da się to jakoś wszystko usunąć za jednym razem czy coś zrobić?

post-17121-0-81777400-1370430811_thumb.png

post-17121-0-84387800-1370430816_thumb.png

Edytowano przez Meyer (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DirectAdmin po prostu nie wyrabia z taką ilością poczty.

Komunikat podaje ci rozwiązania, musisz zrobić albo to: http://www.directadmin.com/features.php?id=641

albo to: http://www.directadmin.com/features.php?id=642

Ewentualnie trzecia droga, zalogować się do serwera przez ssh, zobaczyć gdzie nazbierały ci się śmieci i wykasować ręcznie.

Edytowano przez mraw (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że najlepszym rozwiązaniem w takim wypadku jest napisanie do firmy w której mam serwer www do działu technicznego może mi usuną z poziomu admina bo jeszcze coś sknocę ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×