Meyer 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2013 (edytowany) Witam, Panowie otóż mam taki problem, na direct admin nie wchodziłem z pół roku wchodzę a tam 300% dysku mam zajętego przez jak licznik pokazuje mejle... wchodzę na głównego mejla co jest konto a tam pusto jest... Mam na tym koncie kilka domen i do nich z 3 mejle zakładałem, ale nie mam jak sprawdzić w poszczególnych domenach ponieważ jak wchodzę w domena>zarządzanie kontami email >konta pocztowe to mam takie coś " Połączenie wygasła Szczegóły Rozważ wyłączenie licznika wykorzystywanych pop Disk lub użyć Disk Usage Cache pop " Da się to jakoś wszystko usunąć za jednym razem czy coś zrobić? Edytowano Czerwiec 5, 2013 przez Meyer (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mraw 30 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2013 (edytowany) DirectAdmin po prostu nie wyrabia z taką ilością poczty. Komunikat podaje ci rozwiązania, musisz zrobić albo to: http://www.directadmin.com/features.php?id=641 albo to: http://www.directadmin.com/features.php?id=642 Ewentualnie trzecia droga, zalogować się do serwera przez ssh, zobaczyć gdzie nazbierały ci się śmieci i wykasować ręcznie. Edytowano Czerwiec 5, 2013 przez mraw (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Meyer 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2013 Myślę, że najlepszym rozwiązaniem w takim wypadku jest napisanie do firmy w której mam serwer www do działu technicznego może mi usuną z poziomu admina bo jeszcze coś sknocę ;D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mraw 30 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2013 To też rozwiązanie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach